mijn vriendin had vanochtend witte afscheiding uit haar vagina lopen ennu isse ERG ongerust over wat dat kan zijn. Vervelend om haar zo bang te zien... Vrijdag heeftze voor het laatst sex gehad, zonder condoom, en zou het dan sperma kunnen zijn? Wel lang he, van vrijdag tot dinsdag...
quote:sperma? vogges mij kan dat niet hoor
Op woensdag 5 februari 2003 07:42 schreef Henk-Wim het volgende:
Hoihoi,mijn vriendin had vanochtend witte afscheiding uit haar vagina lopen ennu isse ERG ongerust over wat dat kan zijn. Vervelend om haar zo bang te zien...
Vrijdag heeftze voor het laatst sex gehad, zonder condoom, en zou het dan sperma kunnen zijn? Wel lang he, van vrijdag tot dinsdag...
Misschien moet ze bijna ongesteld worden?
Kijk als het nu te lang voor haar gevoel blijft, kan ze altijd ff langs de dokter springen, en dan doen ze ff een inwendig onderzoekje
Maar ze moet zich niet zo bang maken hoor --> voor je vriendin
hoe was dat gezegde ook alweer met dat boontje en zijn loontje?
quote:
[b]Op woensdag 5 februari 2003 08:50 schreef dolle_hond het volgendeedit: quote verwijderd
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 05-02-2003 09:51]
Enkeltje huisarts, het is goed te behandelen.
-edit-
Als mensen niet weten wat het kan zijn, reageer dan ook niet. Soms zijn zinnige reacties vele male bruikbaarder dan onzinreacties, en wordt de topicstarter mogelijk op het verkeerde been gezet...
hiermee gewoon ff naar de huisarts gaan en een zalfje voor laten schrijven. elke dag ff smeren, en een paar dagen geen sex.
quote:IDD! want zo'n reactie als dit
Op woensdag 5 februari 2003 09:06 schreef Reintje het volgende:-edit-
Als mensen niet weten wat het kan zijn, reageer dan ook niet. Soms zijn zinnige reacties vele male bruikbaarder dan onzinreacties, en wordt de topicstarter mogelijk op het verkeerde been gezet...![]()
quote:is echt behoorlijk f*ck!
Ze kan zich beter druk maken om een geslachts ziekte, als ze zo stom en achterlijk is om te neuken zonder condoom.
hoe was dat gezegde ook alweer met dat boontje en zijn loontje?
Ontopic: er zijn 2 opties. Of candida of 'een normale afscheiding' (maple-leaf). En inderdaad, ze moet bijna ongesteld worden. Eind deze week...
Hoe komen we erachter welke van de 2 het is? Dat ruiken kan niet meer want tis foetsie...
quote:Mapleleaf is (volgens mij) redelijk geurloos en heeft een beetje een gelige tint. Candida is echter echt wit (Het heeft wat weg van oude yoghyrt) en heeft echt een stevige geur. Ook bij het naar het wc gaan zelf kan dit opvallen.
Op woensdag 5 februari 2003 09:41 schreef Henk-Wim het volgende:Ontopic: er zijn 2 opties. Of candida of 'een normale afscheiding' (maple-leaf). En inderdaad, ze moet bijna ongesteld worden. Eind deze week...
Hoe komen we erachter welke van de 2 het is? Dat ruiken kan niet meer want tis foetsie...
Overigens: Candida is op 2 manieren te bestrijden. Een dieetvorm, dan mogen er geen schimmels worden gegeten en weinig suikers, of met antibiotica. Mijn vriendin (die heeft het ook gehad) heeft het diëet gedaan, en dat beviel goed. Het lijkt als je begint een ramp, maar na een week is het gewoon normaal geworden...
iig, Eerst even erachter komen wat het is!
quote:En waarom dan wel niet?
Op woensdag 5 februari 2003 11:24 schreef Thewiseman het volgende:
Denk dat het gewoon een beetje afscheiding is en dat je nergens zorgen over hoeft te maken..
Ga onzin posten in onzin, en niet in serieuze fora
quote:Hat kan best zijn dat ie gelijk heeft hoor... blijkbaar weet jij niet dat het bij vrouwen vrij gewoon is als ze een beetje last hebben van afscheiding.. het kan idd ook wel een schimmelinfectie zijn maar dan had ze er waarschijnlijk wel meer last van.. ook jeuk enzo
Op woensdag 5 februari 2003 12:29 schreef Reintje het volgende:[..]
En waarom dan wel niet?
Omdat je je gemiddelde aantal posts wil ophalen?
Omdat je niet weet wat het kan zijn?
Of omdat je de reacties hierboven nog niet had gelezen?Ga onzin posten in onzin, en niet in serieuze fora
quote:('t gaat in deeschen niet om mij
Op woensdag 5 februari 2003 12:34 schreef Nadientje het volgende:[..]
Hat kan best zijn dat ie gelijk heeft hoor... blijkbaar weet jij niet dat het bij vrouwen vrij gewoon is als ze een beetje last hebben van afscheiding.. het kan idd ook wel een schimmelinfectie zijn maar dan had ze er waarschijnlijk wel meer last van.. ook jeuk enzo
en dat merk je dan echt wel als je dat hebt.. denk niet dat dit iets is om zorgen over te maken hoor
Ik vind de reacties van "denk dat het gewoon een beetje afscheiding is en dat je nergens zorgen over hoeft te maken" meer gebaseerd zijn op het hooghouden van het gemiddeld aantal posts dan op daadwerkelijk de topicstarter te helpen. Doe dan in ieder geval even vermelden waaróm je dat denkt.
Maple-leaf (dus onschuldige afschijding) was al aan bod gekomen, dus zonder toevoegin daarop was die reactie dus zowieso zinloos...
[En verder weer ontopic]
quote:dit is btw mijn username en ik had een reactie gemaakt het is geen naam van normale afscheiding, want zo lijkt het als je het zo zegt
Op woensdag 5 februari 2003 12:59 schreef Reintje het volgende:[..]
Maple-leaf (dus onschuldige afschijding)
quote:Haha (ik kan na de hulp van jullie alweer een beetje lachen
Op woensdag 5 februari 2003 13:57 schreef maple-leaf het volgende:[..]
dit is btw mijn username en ik had een reactie gemaakt het is geen naam van normale afscheiding, want zo lijkt het als je het zo zegt
![]()
Op deze manier worden nieuwe woorden gemaakt! Ik had je naam getikt als 'bronvermelding' bij mijn opmerking dat het 'onschuldige afscheiding' kon zijn. Jij was immers degene die dat zei...
Nou, vanaf nu heet dat dus maple-leaf!
quote:Nou nou, het was toch een hele gewone reactie?
En waarom dan wel niet?
Of omdat je de reacties hierboven nog niet had gelezen?Ga onzin posten in onzin, en niet in serieuze fora
quote:3 manieren dus
Op woensdag 5 februari 2003 10:14 schreef Reintje het volgende:
Overigens: Candida is op 2 manieren te bestrijden. Een dieetvorm, dan mogen er geen schimmels worden gegeten en weinig suikers, of met antibiotica. Mijn vriendin (die heeft het ook gehad) heeft het diëet gedaan, en dat beviel goed. Het lijkt als je begint een ramp, maar na een week is het gewoon normaal geworden...iig, Eerst even erachter komen wat het is!
http://www.swiss.nl/HTML/indicaties_candida_albican.html
http://www.soe.nl/candi5.htm
Trouwens, iedereen heeft de schimmel candida in zich(in de darmen oa).
Dit is een schimmel die normaal gesproken pas als je dood bent gaat werken, deze schimmel gaat je vetten e.d. omzetten in suikers waardoor je gaat ontbinden........
Dat is wat gebeurt als je dood gaat dus.........
quote:Gast, doe normaal man. Je doet wel een beetje erg kicke vind ik zo. Die topicstarter vraagt toch wat het zou kunnen zijn. 9 van de 10 x is het ook gewoon een beetje afscheiding.
En waarom dan wel niet?
quote:kwil net zeggen, pas als het gaat jeuken en zeer sterk gaat ruiken moet ze bang worden..
Op donderdag 6 februari 2003 07:21 schreef royjn het volgende:
kan het geen witte vloed ofziets? dan is de zur graad in de vagina beetje van slag.
Daar hebk toen een zalfje voor gekregen, moestk achterop mijn tong smeren of ermee gorgelen. En toen was het best snel over.
Eigenlijk een beetje offtopic he...
ontopic: vancohtend was er niets bijzonders te bekennen. GELUKKIG!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |