abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8285993
Hoihoi,

mijn vriendin had vanochtend witte afscheiding uit haar vagina lopen ennu isse ERG ongerust over wat dat kan zijn. Vervelend om haar zo bang te zien... Vrijdag heeftze voor het laatst sex gehad, zonder condoom, en zou het dan sperma kunnen zijn? Wel lang he, van vrijdag tot dinsdag...

woensdag 5 februari 2003 @ 07:44:23 #2
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_8285996
Ik denk inderdaad niet dat het sperma is. Maareuh.. jouw vriendin heeft voor het laatst sex gehad vrijdag?
Bedoel je dus met iemand anders of met jou?
Als het met iemand anders zou zijn zou het niet zo slim zijn dat ze sex met een ander heb gehad zonder condoom.
Ik zou maar ff langs de dokter gaan, of als het alweer over is vanmiddag t maar ff aanzien
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_8285998
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 07:42 schreef Henk-Wim het volgende:
Hoihoi,

mijn vriendin had vanochtend witte afscheiding uit haar vagina lopen ennu isse ERG ongerust over wat dat kan zijn. Vervelend om haar zo bang te zien... Vrijdag heeftze voor het laatst sex gehad, zonder condoom, en zou het dan sperma kunnen zijn? Wel lang he, van vrijdag tot dinsdag...

sperma? vogges mij kan dat niet hoor of ze heeft zich het hele weekend niet gewassen
Dubbel zo Frissss
  woensdag 5 februari 2003 @ 07:46:05 #4
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_8286001
zeg maar dat ze zich nergens druk over hoeft te maken, het is hartstikke normaal dat bij vrouwen soms de kleur anders is, en dan weer de hoeveelheid en geur.

Misschien moet ze bijna ongesteld worden?

Kijk als het nu te lang voor haar gevoel blijft, kan ze altijd ff langs de dokter springen, en dan doen ze ff een inwendig onderzoekje

Maar ze moet zich niet zo bang maken hoor --> voor je vriendin

*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_8286247
Ze kan zich beter druk maken om een geslachts ziekte, als ze zo stom en achterlijk is om te neuken zonder condoom.

hoe was dat gezegde ook alweer met dat boontje en zijn loontje?

Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_8286323
edit: niet grappig

[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 05-02-2003 09:50]

pi_8286329
quote:
edit: quote verwijderd

[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 05-02-2003 09:50]

pi_8286331
quote:
[b]Op woensdag 5 februari 2003 08:50 schreef dolle_hond het volgende

edit: quote verwijderd

[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 05-02-2003 09:51]

a a n alles
  woensdag 5 februari 2003 @ 09:06:20 #9
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_8286400
Hoe ruikt het inderdaad? Als het een beetje een geconcentreerde urinegeur is, heb je kans dat het candida is. Candida is een schimmelinfectie, ongeveer 40% van de vrouwen heeft de bacterie in zich maar bij slechts een klein deel komt het daadwerkelijk tot een merkbare infectie. Kenmerken zijn een wittige afscheiding, een urinegeur rond de schaamstreek en soms kan het jeuken.

Enkeltje huisarts, het is goed te behandelen.

-edit-
Als mensen niet weten wat het kan zijn, reageer dan ook niet. Soms zijn zinnige reacties vele male bruikbaarder dan onzinreacties, en wordt de topicstarter mogelijk op het verkeerde been gezet...

Action is the enemy of thoughts
  woensdag 5 februari 2003 @ 09:16:12 #10
10016 RipCurl
Surfin the web, not the waves
pi_8286484
dat is niets ernstigs.... is gewoon een vaginale schimmel, en is heel normaal. bij vrouwen komt dit vrij regelmatig voor, en ook bij mannen (maar dan bij de penis uiteraard!).

hiermee gewoon ff naar de huisarts gaan en een zalfje voor laten schrijven. elke dag ff smeren, en een paar dagen geen sex.

I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
pi_8286730
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 09:06 schreef Reintje het volgende:

-edit-
Als mensen niet weten wat het kan zijn, reageer dan ook niet. Soms zijn zinnige reacties vele male bruikbaarder dan onzinreacties, en wordt de topicstarter mogelijk op het verkeerde been gezet...

IDD! want zo'n reactie als dit
quote:
Ze kan zich beter druk maken om een geslachts ziekte, als ze zo stom en achterlijk is om te neuken zonder condoom.
hoe was dat gezegde ook alweer met dat boontje en zijn loontje?
is echt behoorlijk f*ck!

Ontopic: er zijn 2 opties. Of candida of 'een normale afscheiding' (maple-leaf). En inderdaad, ze moet bijna ongesteld worden. Eind deze week...

Hoe komen we erachter welke van de 2 het is? Dat ruiken kan niet meer want tis foetsie...

woensdag 5 februari 2003 @ 10:14:45 #12
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_8287143
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 09:41 schreef Henk-Wim het volgende:

Ontopic: er zijn 2 opties. Of candida of 'een normale afscheiding' (maple-leaf). En inderdaad, ze moet bijna ongesteld worden. Eind deze week...

Hoe komen we erachter welke van de 2 het is? Dat ruiken kan niet meer want tis foetsie...

Mapleleaf is (volgens mij) redelijk geurloos en heeft een beetje een gelige tint. Candida is echter echt wit (Het heeft wat weg van oude yoghyrt) en heeft echt een stevige geur. Ook bij het naar het wc gaan zelf kan dit opvallen.
Als ze nou weer eens witte afscheiding heeft, zal ze toch echt even aan haar ondergoed moeten ruiken om het ruikt. Als je er niet zeker van bent wat het is, of als (je denkt dat) het candida is, zowieso even naar de huisarts.

Overigens: Candida is op 2 manieren te bestrijden. Een dieetvorm, dan mogen er geen schimmels worden gegeten en weinig suikers, of met antibiotica. Mijn vriendin (die heeft het ook gehad) heeft het diëet gedaan, en dat beviel goed. Het lijkt als je begint een ramp, maar na een week is het gewoon normaal geworden...

iig, Eerst even erachter komen wat het is!

woensdag 5 februari 2003 @ 11:24:33 #13
45801 Thewiseman
thewiseman@garia.net
pi_8288007
Denk dat het gewoon een beetje afscheiding is en dat je nergens zorgen over hoeft te maken..
  woensdag 5 februari 2003 @ 12:29:22 #14
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_8289107
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 11:24 schreef Thewiseman het volgende:
Denk dat het gewoon een beetje afscheiding is en dat je nergens zorgen over hoeft te maken..
En waarom dan wel niet?
Omdat je je gemiddelde aantal posts wil ophalen?
Omdat je niet weet wat het kan zijn?
Of omdat je de reacties hierboven nog niet had gelezen?

Ga onzin posten in onzin, en niet in serieuze fora

pi_8289179
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 12:29 schreef Reintje het volgende:

[..]

En waarom dan wel niet?

Hat kan best zijn dat ie gelijk heeft hoor... blijkbaar weet jij niet dat het bij vrouwen vrij gewoon is als ze een beetje last hebben van afscheiding.. het kan idd ook wel een schimmelinfectie zijn maar dan had ze er waarschijnlijk wel meer last van.. ook jeuk enzo en dat merk je dan echt wel als je dat hebt.. denk niet dat dit iets is om zorgen over te maken hoor
  woensdag 5 februari 2003 @ 12:59:35 #16
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_8289551
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 12:34 schreef Nadientje het volgende:

[..]

Hat kan best zijn dat ie gelijk heeft hoor... blijkbaar weet jij niet dat het bij vrouwen vrij gewoon is als ze een beetje last hebben van afscheiding.. het kan idd ook wel een schimmelinfectie zijn maar dan had ze er waarschijnlijk wel meer last van.. ook jeuk enzo en dat merk je dan echt wel als je dat hebt.. denk niet dat dit iets is om zorgen over te maken hoor

('t gaat in deeschen niet om mij )

Ik vind de reacties van "denk dat het gewoon een beetje afscheiding is en dat je nergens zorgen over hoeft te maken" meer gebaseerd zijn op het hooghouden van het gemiddeld aantal posts dan op daadwerkelijk de topicstarter te helpen. Doe dan in ieder geval even vermelden waaróm je dat denkt.
Maple-leaf (dus onschuldige afschijding) was al aan bod gekomen, dus zonder toevoegin daarop was die reactie dus zowieso zinloos...

[En verder weer ontopic]

woensdag 5 februari 2003 @ 13:57:14 #17
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_8290617
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 12:59 schreef Reintje het volgende:

[..]

Maple-leaf (dus onschuldige afschijding)

dit is btw mijn username en ik had een reactie gemaakt het is geen naam van normale afscheiding, want zo lijkt het als je het zo zegt
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_8292496
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 13:57 schreef maple-leaf het volgende:

[..]

dit is btw mijn username en ik had een reactie gemaakt het is geen naam van normale afscheiding, want zo lijkt het als je het zo zegt

Haha (ik kan na de hulp van jullie alweer een beetje lachen

Op deze manier worden nieuwe woorden gemaakt! Ik had je naam getikt als 'bronvermelding' bij mijn opmerking dat het 'onschuldige afscheiding' kon zijn. Jij was immers degene die dat zei...

Nou, vanaf nu heet dat dus maple-leaf!

woensdag 5 februari 2003 @ 16:17:35 #19
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_8293831
quote:

[..]

En waarom dan wel niet?

Nou nou, het was toch een hele gewone reactie?
Ik ben het met nadientje eens, het kan heel goed gewoon wat afscheiding zijn, dat is heel normaal hoor..
En als ze er nou echt last van blijft houden, is een bezoekje aan de dokter misschien wel een goed idee, maar dat hoeft toch niet meteen met zoiets als dit
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_8296836
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 10:14 schreef Reintje het volgende:
Overigens: Candida is op 2 manieren te bestrijden. Een dieetvorm, dan mogen er geen schimmels worden gegeten en weinig suikers, of met antibiotica. Mijn vriendin (die heeft het ook gehad) heeft het diëet gedaan, en dat beviel goed. Het lijkt als je begint een ramp, maar na een week is het gewoon normaal geworden...

iig, Eerst even erachter komen wat het is!

3 manieren dus
je kan ook een soort eitje krijgen die je in moet brengen
-=weet ik veel=-
pi_8298241
Candida site's:

http://www.swiss.nl/HTML/indicaties_candida_albican.html
http://www.soe.nl/candi5.htm

Trouwens, iedereen heeft de schimmel candida in zich(in de darmen oa).
Dit is een schimmel die normaal gesproken pas als je dood bent gaat werken, deze schimmel gaat je vetten e.d. omzetten in suikers waardoor je gaat ontbinden........
Dat is wat gebeurt als je dood gaat dus.........

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 5 februari 2003 @ 21:33:06 #22
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_8300484
quote:

[..]

En waarom dan wel niet?

Gast, doe normaal man. Je doet wel een beetje erg kicke vind ik zo. Die topicstarter vraagt toch wat het zou kunnen zijn. 9 van de 10 x is het ook gewoon een beetje afscheiding.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  donderdag 6 februari 2003 @ 07:21:31 #23
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_8306352
kan het geen witte vloed ofziets? dan is de zur graad in de vagina beetje van slag.
what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
pi_8306357
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 07:21 schreef royjn het volgende:
kan het geen witte vloed ofziets? dan is de zur graad in de vagina beetje van slag.
kwil net zeggen, pas als het gaat jeuken en zeer sterk gaat ruiken moet ze bang worden..
pi_8309901
Kheb zelf ook eens een candida-infectie gehad, vorigjaar zomer. Maar dat was in mijn keel: helemaal vol met witte plekken en best pijnlijk bij het slikken.

Daar hebk toen een zalfje voor gekregen, moestk achterop mijn tong smeren of ermee gorgelen. En toen was het best snel over.

Eigenlijk een beetje offtopic he...

ontopic: vancohtend was er niets bijzonders te bekennen. GELUKKIG!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')