Ik heb echt geen idee wat mijn laptop verbruiktquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn 27" schermen verstoken ook 60watt per stuk hoor
als ik zo de specs van andere monitoren mag geloven is dat vrij ruim bemeten ja...quote:
en wat betaal jij per maand aan stroom?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik zo de specs van andere monitoren mag geloven is dat vrij ruim bemeten ja...
en ik heb er 3 aanstaan he.. scheelt ook
(en dan nog een GTX1080 met zware processor erachter en dan wil het wel lekker stoken
wil je het echt weten?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en wat betaal jij per maand aan stroom?
ja ik denk in een appartement als je gewoon verwarming en zo normaal vebruikt dat 120 geen gek bedrag is.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:47 schreef mschol het volgende:
[..]
wil je het echt weten?
120..
met een variabel contract (want vast kon niet meer)
hoho, das kookgas en electra..quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik denk in een appartement als je gewoon verwarming en zo normaal vebruikt dat 120 geen gek bedrag is.
dat zou ik hier ook moeten betalen denk ik
ohquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
hoho, das kookgas en electra..
verwarming/warm water loopt via vve
je zou van die losse kunnen kopen voor de stopcontacten toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:51 schreef mschol het volgende:
ik baal beetje dat er geen slimme meter aanwezig is, dan had ik beter inzicht kunnen krijgen wat ik daadwerkelijk per dag verbruik
Even aan Xi Jinping vragen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb wel een slimme meter, maar geen idee hoe ik daar toegang tot krijg
ja klopt maar een totaal plaatje is eigenlijk handiger voor mijquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je zou van die losse kunnen kopen voor de stopcontacten toch?
mja, die weet ik alquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo'n losse is vooral handig als je op zoek bent naar de grootste verbruiker.
kastje in de p1 poort prikkenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb wel een slimme meter, maar geen idee hoe ik daar toegang tot krijg
Hehehe. Mja, ik wil niet weten hoeveel mensen niet doorhebben hoeveel bijvoorbeeld een oude koelkast kan verbruiken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, die weet ik al
oh en geen dag/nacht tarief door gebrek aan slimme meter
Zo slim is die geloof ik niet, zitten alleen in de meterkast en bij het gasquote:
Wij vorig jaar 75,nu 150.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:47 schreef mschol het volgende:
[..]
wil je het echt weten?
120..
met een variabel contract (want vast kon niet meer)
als je energieleverancier 'm op afstand kan uit lezen, zit er ook een p1 poort op. daar moet je zelf dan een kastje als it:quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo slim is die geloof ik niet, zitten alleen in de meterkast en bij het gas
dat zal ook wel ja.. geen idee wat die van mij momenteel verbruiktquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe. Mja, ik wil niet weten hoeveel mensen niet doorhebben hoeveel bijvoorbeeld een oude koelkast kan verbruiken.
Dat moet ik dan eens uitzoeken, al vind ik het gas interessanter dan de elektriciteit om te wetenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je energieleverancier 'm op afstand kan uit lezen, zit er ook een p1 poort op. daar moet je zelf dan een kastje als it:
https://www.bol.com/nl/nl(...)pp/9300000005832994/ in prikken en dan kan je 't real time uitlezen
2 personen,en dan de dieren die warmte nodig hebben.Ik heb in mijn kamer nooit de verwarming aan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
maar das met 2 personen?
ik ben in mn uppie he
die kan je ook uitlezen want de slimme gasmeter verbindt draadloos met je slimme elektriciteitsmeter.. en die maakt de feitelijke verbinding met je leverancier en daar lees je ook op uit.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat moet ik dan eens uitzoeken, al vind ik het gas interessanter dan de elektriciteit om te weten
Heb geen zin om daar geld aan uit te geven, zal eens bij de vattenfall zelf gaan kijken of je dat daar kunt zienquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die kan je ook uitlezen want de slimme gasmeter verbindt draadloos met je slimme elektriciteitsmeter.. en die maakt de feitelijke verbinding met je leverancier en daar lees je ook op uit.
Heb zelf deze:
https://enelogic.com/nl/prijzen/slimme-meter-live-uitlezen
dan valt het best mee tov mijquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 personen,en dan de dieren die warmte nodig hebben.Ik heb in mijn kamer nooit de verwarming aan.
dat gaat 1x per week geloof ikquote:Op dinsdag 31 mei 2022 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb geen zin om daar geld aan uit te geven, zal eens bij de vattenfall zelf gaan kijken of je dat daar kunt zien
O lekker............... en nu maken zekersquote:Op woensdag 1 juni 2022 06:03 schreef Karzai het volgende:
moin, gedroomd over gebakken eieren met spek
Dat heb je goed gehoordquote:
Lekker, vooral zo vroeg in de morgen.quote:
Zat om 3.45 al aan mijn eerste bakkiequote:Op woensdag 1 juni 2022 07:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker, vooral zo vroeg in de morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |