CTRL +quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:58 schreef herverwijderd het volgende:
Voor mij moeten de letters ook steeds groter worden wil ik het nog kunnen lezen.
Geen Pinch to Zoom met je VR-headset doenquote:
Ik denk dat hij tegen de tafel duwt om zijn bovenlijf recht te houden.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:56 schreef Heph844 het volgende:
[ afbeelding ]
Verhaal was laatst ook dat hij zo hard die tafel vasthoudt om trillende handen te verbergen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Parkinson las ik onlangs ergens, alweer een overeenkomst met Adolf.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:56 schreef Heph844 het volgende:
[ afbeelding ]
Verhaal was laatst ook dat hij zo hard die tafel vasthoudt om trillende handen te verbergen
Ach, vriend van mijn moeder is al 4,5 jaar ten dode opgeschreven en wandelt ook nog steeds rond en gaat op een cruise en weet ik wat.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:47 schreef roos94 het volgende:
3 jaar voor ernstige kanker is behoorlijk lang
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:49 schreef Starhopper het volgende:
Hopelijk ruimt iemand hem voor die tijd op.
En wie komt er dan?quote:
Een dictator heerst dmv terreur, ook in zijn eigen kring. Als de dictator weg is ontstaat er meestal een machtsvacuüm. Het is anders dan de Sovjettijd waar het politburo vervolgens de opvolger aanwees. Hoe dan ook, het betekent hopelijk chaos in het Kremlin en dat is alleen maar prima, kutvolk.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:06 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
En wie komt er dan?
Voor het gemak ga ik er vanuit dat hij het nu niet in z'n eentje doet, maar nog wat mensen om zich heen heeft, die ook qua beleid achter hem staan.
Zeg het eens. Ben echt benieuwd.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:20 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Wat had je anders van Tong verwacht?
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:37 schreef MichaelScott het volgende:
Het lijkt me heel onwaarschijnlijk dat een dubbelspion uit Letland die 24 jaar geleden, terwijl hij al onder huisarrest stond, gevlucht is details kent over de gezondheid van Poetin.Je leest de OP niet goed. Er staat dat hij dit te horen heeft gekregen van een Russische spion.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel bang dat er daarna gewoon weer de volgende despoot opstaat. Want Rusland zal toch wel een beetje Rusland moeten blijven waarin het leven, net als de afgelopen eeuwen, lekker kut is voor 99,99999999999999999% van de bevolking.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een dictator heerst dmv terreur, ook in zijn eigen kring. Als de dictator weg is ontstaat er meestal een machtsvacuüm. Het is anders dan de Sovjettijd waar het politburo vervolgens de opvolger aanwees. Hoe dan ook, het betekent hopelijk chaos in het Kremlin en dat is alleen maar prima, kutvolk.
In ieder geval dus ná de WK voetbal.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:49 schreef JeMoeder het volgende:
De wereld heeft dus nog 3 jaar voordat we kapot genuked worden.
Hitler was 15 jaar aan de macht.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 12:53 schreef Toine51 het volgende:
3 jaar.
Oh, Hitler had minder tijd nodig om half Europa te veroveren. Dus Poetin heeft nog tijd genoeg...
Is dat de grootste massamoordenaar ?quote:
Waar je maar mee bezig wil zijn he. Ik zou toch eerder kiezen voor iets in de richting van dat ene corrie konings liedjequote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:43 schreef Nattekat het volgende:
Die zie ik er nog wel voor aan om de hele wereld mee te nemen.
Dat valt nooit uit te sluiten maar Poetin heeft er alles aan gedaan om dat zo onwaarschijnlijk mogelijk te maken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 15:10 schreef Scjvb het volgende:
Het is de wens van verreweg de meeste westerlingen dat het zo is. Men zou het graag willen! Echter, volgens geheel andere bronnen is Putin helegaar niet ziek en draait de geruchtenmolen op volle toeren.
https://www.msn.com/nl-nl(...)45d7acbf4efe765b641b
Men is hem liever kwijt dan rijk, en daarvoor is wereldwijd alle begrip. Maar het valt niet uit te sluiten dat Putins Rusland op gebied van handel en wandel ooit weer van groot belang kan worden, nadat alle taboes en principes vanwege deze smerige oorlog op den duur weer overboord gegooid zijn uiteraard.
hoeren neuken nooit meer werken?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:45 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Waar je maar mee bezig wil zijn he. Ik zou toch eerder kiezen voor iets in de richting van dat ene corrie konings liedje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |