SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP-XOXO-
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:47 schreef UitStraling het volgende:
Ex ging wel eens rechtop in bed zitten en begon dan hardop met zware stem te praten, ik herkende haar stem dan amper, was niet sexy
Energy is toch geen ontbijt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gadverdamme ik heb net ontbijt op
Klopt, volgens mij heb ik altijd al spanning in mn nek en schouders gehad.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verbaast me niet, die spieren daar krijgen flink op hun donder. Klem(de) je ook?
Nou ja...quote:
Is toch nep.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gadverdamme ik heb net ontbijt op
Oh, ik dacht echt.quote:
Die heeft waarschijnlijk hetzelfde probleem als ik, het besef dat het al bijna juni is, is nog niet geland.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Collega wilde een afspraak inplannen, dus ik scrolde door mijn digitale agenda en kwam op juli uit.
Zegt ze stamelend: maar dat... is in .. juli?
Ja, sorry meidkan er ook niets aan doen
Snap ik wel met dit weer.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heeft waarschijnlijk hetzelfde probleem als ik, het besef dat het al bijna juni is, is nog niet geland.
Ik heb dus gewoon drie dagen lente gehad he.quote:
Wij allemaal toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb dus gewoon drie dagen lente gehad he.
Die lui in het zuiden niet hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |