Ja, zo te zien wel, maar het even checken vķķr ik vertrek, leek me wel handig.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:36 schreef Ama het volgende:
Pff heb weer zo'n random mis mijn mama moment. Even janken en weer door.
Pics?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:41 schreef datismijnmening het volgende:
Ga vandaag mijn drakenoorbel eens in doen.
Lekker gek
Eén maar?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:41 schreef datismijnmening het volgende:
Ga vandaag mijn drakenoorbel eens in doen.
Lekker gek
oh dat vind ik persoonlijk wel heel tof voor bepaalde momenten eigenlijk, go for itquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze. paar maanden terug gekocht maar nog niet gedragen![]()
[ afbeelding ]
Heftig. In mijn hoofd past dit zo niet bij jou maar misschien heb ik een verkeerd beeld.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat klopt ook welquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Heftig. In mijn hoofd past dit zo niet bij jou maar misschien heb ik een verkeerd beeld.
nicequote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Soms lucht janken wel even opquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:36 schreef Ama het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:36 schreef Ama het volgende:
Anders een Three sim kaartje lokaal scoren. Spotgoedkoop, betere datavoorwaarden dan in NLquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zo te zien wel, maar het even checken vķķr ik vertrek, leek me wel handig.
Oh, nee joh, ik ga m'n telefoon sowieso zo min mogelijk gebruiken daar (kan 'm toch niet continu opladen). Is meer dat ik graag vooraf weet of ik m'n bundel gebruik om even een timetable op te zoeken enzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Anders een Three sim kaartje lokaal scoren. Spotgoedkoop, betere datavoorwaarden dan in NL
Ja, nog steeds jammer dat m'n oren daar te vol voor hangen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals 't op een echte vakantie hoortquote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee joh, ik ga m'n telefoon sowieso zo min mogelijk gebruiken daar (kan 'm toch niet continu opladen). Is meer dat ik graag vooraf weet of ik m'n bundel gebruik om even een timetable op te zoeken enzo.
De tijd voor (puzzel)boeken.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zoals 't op een echte vakantie hoort
hoe is het met je caaf?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik m'n telefoon wel op vakantie want google maps en google in het algemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |