Of je ruft als een meeuw.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
hoorde volgens mij een scheet en toen een meeuw krijsen
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze ruft en daarna kakelt ze even van plezier.
Je weet dat er bij Google iemand mee zit te luisteren hč?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
hoorde volgens mij een scheet en toen een meeuw krijsen
dit heb ik hem dan gegundquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je weet dat er bij Google iemand mee zit te luisteren hč?
Gaat allemaal naar de algoritmes van dating apps.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De Koreanen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die lezen hier dagelijks mee dus wees niet bang.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat je op een eerste date een uur lang alleen maar in elkaars gezicht aan het ruften bent om te kijken of de moleculen echt matchen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat allemaal naar de algoritmes van dating apps.
Mja, dat lijkt me dus niksquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je op een eerste date een uur lang alleen maar in elkaars gezicht aan het ruften bent om te kijken of de moleculen echt matchen.
Heel de lol van daten weg zo.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:24 schreef bitterbal het volgende:
nu heb ik dus niet het recht meer om snachts boven een snurkend hoofd te zitten met een kussen twijfelend of ik hem ga vermoorden of niet
ja ik trek snurkende mensen echt heel slechtquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:27 schreef datismijnmening het volgende:
Snurken is slecht voor je relatie want op termijn leidt dat er toe dat je apart gaat slapen
Waarom zou je dat doen als ze liggen te snurken?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik trek snurkende mensen echt heel slecht
Trekken is ook leuker als de ander wakker is..quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik trek snurkende mensen echt heel slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |