Gaat allemaal naar de algoritmes van dating apps.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je weet dat er bij Google iemand mee zit te luisteren hč?
De Koreanen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die lezen hier dagelijks mee dus wees niet bang.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat je op een eerste date een uur lang alleen maar in elkaars gezicht aan het ruften bent om te kijken of de moleculen echt matchen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat allemaal naar de algoritmes van dating apps.
Mja, dat lijkt me dus niksquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je op een eerste date een uur lang alleen maar in elkaars gezicht aan het ruften bent om te kijken of de moleculen echt matchen.
Heel de lol van daten weg zo.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:24 schreef bitterbal het volgende:
nu heb ik dus niet het recht meer om snachts boven een snurkend hoofd te zitten met een kussen twijfelend of ik hem ga vermoorden of niet
ja ik trek snurkende mensen echt heel slechtquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:27 schreef datismijnmening het volgende:
Snurken is slecht voor je relatie want op termijn leidt dat er toe dat je apart gaat slapen
Waarom zou je dat doen als ze liggen te snurken?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik trek snurkende mensen echt heel slecht
Trekken is ook leuker als de ander wakker is..quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik trek snurkende mensen echt heel slecht
@bitterbalquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan oprecht zeggen dat ik een stille slaper ben. Snurk en praat niet
Ik geloof best dat je meestal niet snurkt, maar iedereen snurkt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan oprecht zeggen dat ik een stille slaper ben. Snurk en praat niet
Ik heb het nog nooit van iemand gehoord iig.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je meestal niet snurkt, maar iedereen snurkt.
Nee ik ook niet, maar ik word soms wakker van m'n eigen gesnurk dus zal het vast weleens doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit van iemand gehoord iig.![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:35 schreef UitStraling het volgende:
Smurfbroek
https://www.lightinthebox(...)44.html?prm=1.59.1.1
Misschien slaapt je vriendin wel heel vast en klink je als een Victoriaanse stoomtrein als je slaapt.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Da's wat anders.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien slaapt je vriendin wel heel vast en klink je als een Victoriaanse stoomtrein als je slaapt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien slaapt je vriendin wel heel vast en klink je als een Victoriaanse stoomtrein als je slaapt.
Een app neemt al mijn snurkmomenten op, alleen als ik verkouden ben.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ik word soms wakker van m'n eigen gesnurk dus zal het vast weleens doen.
Ik ben er achter gekomen dat ik knarste door mr. Wattenschijfje.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik schijn af en toe te babbelen en als m'n neus dichtzit, tsja, dan snurk je gegarandeerd.
Maar ik knars tenminste niet.
Het is wel serieus een rotgehoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben er achter gekomen dat ik knarste door mr. Wattenschijfje.
Die dacht dat ik Maltesers aan het eten was.
Midden in de nacht
Zijn je eigen kiezen die je aan het eten bent.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Midden in de nacht
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Midden in de nacht
Nou ja, ik doe het dus altijd, ook al ben ik niet gestresst.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel serieus een rotgehoor.Kerel doet het goddank alleen als 'ie serieus gestresst is, dus de laatste tijd valt 't mee.
Ja heerlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn je eigen kiezen die je aan het eten bent.
Lekker kaakschaatsen tochquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn je eigen kiezen die je aan het eten bent.
Verbaast me niet, die spieren daar krijgen flink op hun donder. Klem(de) je ook?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik doe het dus altijd, ook al ben ik niet gestresst.
Nu heb ik al jaren een knarsbitje en nu doe ik het niet meer
Kreeg ook soms serieus hoofd- nek en schouderpijn als ik wakker werd.
Niet raar toch.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Midden in de nacht
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja je lacht wel, maar als hij je sushi komt brengen dan sla je hem dood.
Doodeng man.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:47 schreef UitStraling het volgende:
Ex ging wel eens rechtop in bed zitten en begon dan hardop met zware stem te praten, ik herkende haar stem dan amper, was niet sexy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |