ja veel minder ledjes en zo. Veel sjiekerquote:Op maandag 30 mei 2022 23:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze ziet er iets minder kitscherig uit dan die andere cruiseschepen.
Vanavond nieuwe kansquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:02 schreef bitterbal het volgende:
weet nog niet of k gesnurkt heb. Zat zon pattern beveiliging op het horloge en met geen mogelijkheid wilde dat goed werken dus moest een hard reset doen
Mja, hij kwam maar één keer voorbij zoemen, rond een uur of vijf. Maar ik had geen zin om op jacht te gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zzzzZZZZzzZZZzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
zoiets?
Dan had je geluk met zo'n luie mugquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, hij kwam maar één keer voorbij zoemen, rond een uur of vijf. Maar ik had geen zin om op jacht te gaan.
Je durfde hem gewoon niet meer aan te zetten.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:02 schreef bitterbal het volgende:
weet nog niet of k gesnurkt heb. Zat zon pattern beveiliging op het horloge en met geen mogelijkheid wilde dat goed werken dus moest een hard reset doen
Ze hebben ook geen nut ofzoquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plaats dat we die uitroeien in plaats van elkaar, who needs mosquitos anyway.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je durfde hem gewoon niet meer aan te zetten.
Dan gaat het beestje boven de mug maar wat anders vreten, opgelost.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das niet waar. Blijkbaar belangrijke functie in de voedselketen als voedsel
Heb je dat horloge alleen als snurkmeter?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die beveiliging komt er niet meer opmoest als je google pay installeerde
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien had hij al ergens geprikt en was dit het ererondje
Eten ze alle sushi op.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan gaat het beestje boven de mug maar wat anders vreten, opgelost.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
hoorde volgens mij een scheet en toen een meeuw krijsen
echt erg ditquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dat worden gescheiden slaapkamers met de toekomstige meneer berenklauw.
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
Of je ruft als een meeuw.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze ruft en daarna kakelt ze even van plezier.
Je weet dat er bij Google iemand mee zit te luisteren hè?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
dit heb ik hem dan gegundquote:Op dinsdag 31 mei 2022 08:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je weet dat er bij Google iemand mee zit te luisteren hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |