De NS heeft al minder bussen ingezet..quote:Op maandag 30 mei 2022 22:05 schreef bitterbal het volgende:
Het KNMI waarschuwt voor stevige onweersbuien die dinsdag over het land trekken. Voor alle provincies behalve Friesland, Groningen en Drenthe is code geel uitgegeven.
https://www.nu.nl/binnenl(...)-IMNjbyHqQYh5dgRijp4
Zou morgen weggaan i.p.v. vandaag. Top.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:05 schreef bitterbal het volgende:
Het KNMI waarschuwt voor stevige onweersbuien die dinsdag over het land trekken. Voor alle provincies behalve Friesland, Groningen en Drenthe is code geel uitgegeven.
die zou ik vergeten te vullenquote:Op maandag 30 mei 2022 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n doos met vakjes
Gvdquote:Op maandag 30 mei 2022 22:05 schreef bitterbal het volgende:
misschien komt het pas in de avond?quote:Op maandag 30 mei 2022 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou morgen weggaan i.p.v. vandaag. Top.
of je kijkt morgen nog een keer naar het weerberichtquote:Op maandag 30 mei 2022 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Ga woensdag wel. En zo wordt alles steeds uitgesteld.
Ik kan er mee leven en iig een stuk beter voordat ik die (contra-)productieve bende moest slikken, dus al zou het op de lange termijn schaden, heb ik ie op de korte termijn genoeg baat van om iig plezier te halen uit de dingen die ik onderneem.quote:
wat voor werk doe je?quote:Op maandag 30 mei 2022 22:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven en iig een stuk beter voordat ik die (contra-)productieve bende moest slikken, dus al zou het op de lange termijn schaden, heb ik ie op de korte termijn genoeg baat van om iig plezier te halen uit de dingen die ik onderneem.
Normaal gesproken zou ik lekker met een heggeschaar of bosmaaier aan de gang zijn, maar aangezien er bijna 3 maanden geleden een nieuwe heup in is gezet ben ik opbouwend aan het schoffelen oid.quote:
Blijf maar in Drenthe, Ratten zijn er hier al genoeg.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:13 schreef Ama het volgende:
Ratten zijn vandaag in een stoei bui. Zie de hele tijd een hoopje ratten door de kooi vliegen.
ohhh volgens mij staat daar iets van bij? Wanneer ben je weer helemaal in de running?quote:Op maandag 30 mei 2022 22:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik lekker met een heggeschaar of bosmaaier aan de gang zijn, maar aangezien er bijna 3 maanden geleden een nieuwe heup in is gezet ben ik opbouwend aan het schoffelen oid.
We hebben deze winter alleen het einde van de winter gehaald met het gas omdat het weer meeviel. De komende winter wordt echt een uitdaging.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:12 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)m-geld-alternatieven
Genieten.
Maar ik heb lieve ratten. Bijten alleen als je eten in je handen hebt.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Blijf maar in Drenthe, Ratten zijn er hier al genoeg.
Gecondoleerd met het overlijden van een van je Caafjesquote:
Oquote:Op maandag 30 mei 2022 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gecondoleerd met het overlijden van een van je Caafjes
0 tot 100 in 37 jaar en 71 dagen.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is geen racewagen waarbij je zo het gaspedaal of de rem intrapt
Hangt er vanaf wat je als volledig in de running beschouwd, ik doe het rustig aan en ga me totaal niet forceren, daarnaast heb ik afgezien van het wettelijke verlof nog ongeveer hetzelfde aan uren open staan van wat ik de jaren daarvoor opgespaard heb, dus ik hoop het zover te rekken dat ergens eind juli van 30 naar 32 uur ga, en die ande 8 gewoon doorbetaald krijg, mssn weekje vakantie eind oktober en de rest van het jaar zo uitzingen.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh volgens mij staat daar iets van bij? Wanneer ben je weer helemaal in de running?
Full steam ahead!quote:Op maandag 30 mei 2022 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Is geen racewagen waarbij je zo het gaspedaal of de rem intrapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |