Ja misschien hebben ze een hint gegeven tijdens de aflevering met de dierenarts en het boekje met o.a. het kaartje van de stofzuiger winkelquote:Op donderdag 2 juni 2022 19:33 schreef Roberto_BOZ het volgende:
BCS maakt perfect gebruik van het mysterie rondom Kim Wexler. Dit hebben ze zeer netjes voorbereid in de vorige seizoenen. Een topprestatie. De aanname dat ze overlijdt is te eenvoudig. Het moet wranger zijn dan dat, waarbij ze bovendien ook nog zal leven. Ik ga er vanuit dat ze de serie overleeft.
Kwam dit uit BCS? Kan ik me niet meer herinneren. Qua tijdlijn is dit natuurlijk BB.quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:13 schreef GGMM het volgende:
Er is ook nog deze scene niet vergeten
Een 'flash-forward' uit BCS in de tijd van BB waarin hij aangeeft dat hij gebeld wordt om een bepaalde tijd.
Kan weinig anders zijn dan Kim denk ik. (al weten de schrijvers me vaak zat te verrassen)
Ja, dat zeg ik.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kwam dit uit BCS? Kan ik me niet meer herinneren. Qua tijdlijn is dit natuurlijk BB.
Better call Saul seizoen 4 episode 5quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kwam dit uit BCS? Kan ik me niet meer herinneren. Qua tijdlijn is dit natuurlijk BB.
Misschien wordt ze wel neergeschoten maar overleeft ze het als kasplantje en kwijnt ze eenzaam weg in een instelling omdat Saul haar niet zo wil zien en ze verder geen vrienden heeft.quote:Op donderdag 2 juni 2022 19:33 schreef Roberto_BOZ het volgende:
BCS maakt perfect gebruik van het mysterie rondom Kim Wexler. Dit hebben ze zeer netjes voorbereid in de vorige seizoenen. Een topprestatie. De aanname dat ze overlijdt is te eenvoudig. Het moet wranger zijn dan dat, waarbij ze bovendien ook nog zal leven. Ik ga er vanuit dat ze de serie overleeft.
Die verhaallijn kennen we al van Don Hector, dus die kans lijkt mij nihil.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Misschien wordt ze wel neergeschoten maar overleeft ze het als kasplantje en kwijnt ze eenzaam weg in een instelling omdat Saul haar niet zo wil zien en ze verder geen vrienden heeft.
Doodgaan en verdwijnen via de stofzuigerman ook en daar wordt ook over gespeculeerd. Alles kanquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:57 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Die verhaallijn kennen we al van Don Hector, dus die kans lijkt mij nihil.
Ik geloof niet dat ze doodgaat. En wie is er via de stofzuigerman gegaan dan? Jimmy wilde dat doen, maar krabbelde op het laatste moment terug?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Doodgaan en verdwijnen via de stofzuigerman ook en daar wordt ook over gespeculeerd. Alles kan
Maar dat leven van hem dat je in die zwartwitte scènes ziet is toch na zijn verdwijning via de stofzuigerman? Vervolgens werd hij alsnog herkend en wilde hij opnieuw worden verplaatst en daar kwam hij toen op terug.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:30 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze doodgaat. En wie is er via de stofzuigerman gegaan dan? Jimmy wilde dat doen, maar krabbelde op het laatste moment terug?
Jimmy heeft dat letterlijk gedaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:30 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze doodgaat. En wie is er via de stofzuigerman gegaan dan? Jimmy wilde dat doen, maar krabbelde op het laatste moment terug?
Nee, hij belde toen hij met zijn nieuwe identiteit Gene werd herkend als Saul Goodman maar zei toen uiteindelijk, "laat maar, ik los het zelf wel op" maar dat was al de tweede keer dat ie belde. De eerste keer was vanuit z'n kantoor als Saul Goodman, waarna hij zijn nieuwe identiteit Gene kreeg.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:27 schreef GereDathan het volgende:
Laat mijn geheugen mij dan in de steek? Hij stond toch in de stofzuigerwinkel en krabbelde toen terug?
Dan laat mijn geheugen mij dus niet in de steek en heeft hij er nog geen gebruik van gemaaktquote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:35 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nee, hij belde toen hij met zijn nieuwe identiteit Gene werd herkend als Saul Goodman maar zei toen uiteindelijk, "laat maar, ik los het zelf wel op" maar dat was al de tweede keer dat ie belde. De eerste keer was vanuit z'n kantoor als Saul Goodman, waarna hij zijn nieuwe identiteit Gene kreeg.
In El Camino gaat Jesse zelf persoonlijk naar de stofzuigerwinkel.
quote:Op maandag 11 juli 2022 10:10 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Is er al een goede recap van alles tot nu toe ter voorbereiding?
Ja, dat dus. In een klap alles opgelostquote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:18 schreef GGMM het volgende:
Potverdikkie zeg
Heel benieuwd hoe ze nu nog 5 afleveringen moeten gaan vullen, maar ik heb er alle vertrouwen in.
Ja, je zag ‘m gewoon denken…. “iemand die Lalo weet om te praten, die moet ik hebben!”quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:16 schreef Scrummie het volgende:
Deze serie
Het uitleggen zonder woorden was weer grandioos deze aflevering. Die blik van Fring en het ophangen daarna als hij Kim heel even spreekt via telefoon
Ik vatte 'm eigenlijk op als 'Lalo valt niet om te praten, dus als hem gelukt is gaf hij niets om wie er naar mij ging en is Lalo wat anders van plan'. En dus ging hij naar de wasserette.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:48 schreef Tourniquet het volgende:
Ja, je zag ‘m gewoon denken…. “iemand die Lalo weet om te praten, die moet ik hebben!”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |