Ja. Cavia's ook.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:34 schreef bitterbal het volgende:
Dacht gelezen te hebben dat konijnen het vrij stressvol vinden om opgepakt te worden en zo
Zou wel een hond willen maar heb er amper tijd voor. Dat vind ik dan weer zielig voor het beestjequote:
Volgensmij vind ieder dier het stressvol om opgepakt te worden door een ander dier, zeker als deze 5-8 x zo groot isquote:Op maandag 30 mei 2022 20:34 schreef bitterbal het volgende:
Dacht gelezen te hebben dat konijnen het vrij stressvol vinden om opgepakt te worden en zo
Idem hier. En het mag niet van de verhuurder.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Zou wel een hond willen maar heb er amper tijd voor. Dat vind ik dan weer zielig voor het beestje
waarom zou een stofzuiger een map makenquote:Op maandag 30 mei 2022 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn stofzuiger is volgens mij nu eindelijk een goede map aan het maken.Heb wel strookjes van een mat voor sommige drempels moeten leggen maar dat stoort me niet zo.
Ze fluiten en whiepen en vallen elkaar lastig en ze popcornenquote:Op maandag 30 mei 2022 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom heb je ze dan?![]()
soort zoekt soort?
staat foto in de spolierquote:Op maandag 30 mei 2022 20:37 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals je het verteld scheelt het niet veel
Om te leren waar hij allemaal moet zuigen?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom zou een stofzuiger een map maken
Dus je moet je stofzuiger helpen om plekken over te slaan waar je met je vorige stofzuiger ook al moeilijk bij kon?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn stofzuiger is volgens mij nu eindelijk een goede map aan het maken.Heb wel strookjes van een mat voor sommige drempels moeten leggen maar dat stoort me niet zo.
heb je een foto?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om te leren waar hij allemaal moet zuigen?
Zoiets. Als ik een plattegrond van mijn huisje heb kan ik verschillende kamers instellen en dan kan ik hem bijvoorbeeld opdracht geven de keuken te zuigenquote:Op maandag 30 mei 2022 20:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus je moet je stofzuiger helpen om plekken over te slaan waar je met je vorige stofzuiger ook al moeilijk bij kon?
Hij maakt redelijk geluid, maar heeft verschillende standen. Hij staat nu op de middelste dus kan nog wel zachter. En als hij doorheeft dat hij op een kleed is dan gaat hij op standje turbo.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oeh nice![]()
maakt die veel geluid? en ook een mopfunctie?
quote:Op maandag 30 mei 2022 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij maakt redelijk geluid, maar heeft verschillende standen. Hij staat nu op de middelste dus kan nog wel zachter. En als hij doorheeft dat hij op een kleed is dan gaat hij op standje turbo.
En yep met mopfunctie al moet je daar geloof ik weer niet teveel van verwachten maar dat heb ik dus nog niet geprobeerd.
Klinkt alsof je er ervaring mee hebt..quote:Op maandag 30 mei 2022 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Dat zo'n stofzuiger een vieze onderbroek naast je bed tegenkomt en begint te roepen en appjes te versturen naar iedereen "Waaaaaaaaahhhhhh een vieze onderbroek op de grond, goorlap, viespeuk, ruim het lekker zelf maar op"
Die van lies is een luxe model, die wilt alleen naar de andere kamer toe als er een opstapje neer gelegd word op het moment dat er een drempel voorkomt.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Dat zo'n stofzuiger een vieze onderbroek naast je bed tegenkomt en begint te roepen en appjes te versturen naar iedereen "Waaaaaaaaahhhhhh een vieze onderbroek op de grond, goorlap, viespeuk, ruim het lekker zelf maar op"
Vrij internet mag ook niet van de Chinese overheid.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:54 schreef bitterbal het volgende:
ik heb er ook ooit 1 gehad. goedkope chinees maar die ging gelijk op mijn internet kabel af dus toen was ik even genezen
was dat hetquote:Op maandag 30 mei 2022 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vrij internet mag ook niet van de Chinese overheid.
heeft ie nog goede babi pangang van de kabel gemaakt?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:54 schreef bitterbal het volgende:
ik heb er ook ooit 1 gehad. goedkope chinees maar die ging gelijk op mijn internet kabel af dus toen was ik even genezen
Nee kon hem met kabel en al weg flikkerenquote:Op maandag 30 mei 2022 21:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
heeft ie nog goede babi pangang van de kabel gemaakt?
ahhhhh ik d8 ff niet aan zo'n robot dingquote:Op maandag 30 mei 2022 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om te leren waar hij allemaal moet zuigen?
Kun je nog beter een konijn nemen, blijft er tenminste eentje in leven.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee kon hem met kabel en al weg flikkeren
Het duurt idd nog even tot het Kerst is...quote:Op maandag 30 mei 2022 21:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kun je nog beter een konijn nemen, blijft er tenminste eentje in leven.
quote:Op maandag 30 mei 2022 20:28 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto open beenduudelijk geen thailand been
nou das ook geen zekerheidquote:Op maandag 30 mei 2022 21:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kun je nog beter een konijn nemen, blijft er tenminste eentje in leven.
Beter dan dat je een lammetje in huis neemt voor pasen vogend jaar.quote:Op maandag 30 mei 2022 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het duurt idd nog even tot het Kerst is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kan drempels tot 2 cm. Die van mij zijn wat hogerquote:Op maandag 30 mei 2022 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die van lies is een luxe model, die wilt alleen naar de andere kamer toe als er een opstapje neer gelegd word op het moment dat er een drempel voorkomt.
quote:Op maandag 30 mei 2022 21:07 schreef mschol het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |