Mannetje toch?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb nog steeds een cavia voor je in de aanbieding.
quote:Op maandag 30 mei 2022 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krullen, een mooie lach, mooie ogen, zwarte humor...
O wacht.
quote:Op maandag 30 mei 2022 20:22 schreef mschol het volgende:
[..]
een kater, moeten laten inslapen (15 jaar oud ofzo) ivm kanker
bahquote:Op maandag 30 mei 2022 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja onsteking in de been, denk die ader. Ze zei dat het er niet zo goed uitzag
misschien versturen ze het ook per post?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Heb een leukerd gezien. In fucking Limbricht.
hoe oud is de andere caaf?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:23 schreef CherryLips het volgende:
http://www.kuufke.com/.cm(...)e-2600?_=17b933b6b30
quote:Op maandag 30 mei 2022 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je alle pezen ziet bewegen net als bij een robot.
Ja maar die zie ik niet echt. Of ze mogen pas over een maand bij het vrouwtje worden gezet.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je niet beter dan een wat oudere caaf zoeken?
Maar een ouder zeugje wordt misschien ook knokken.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:26 schreef Ama het volgende:
Heb even gevraagd maar ze is nooit zo snel met appen.
Niet doen.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:26 schreef Koen66 het volgende:
zitten hier ook nog te bedenken, wel of niet een nieuwe caaf/cafen en wanneer
Zijn cavia's zo gemeen?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar een ouder zeugje wordt misschien ook knokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto open been![]()
Heb ik je ooit al verteld wat zij heeft?quote:Op maandag 30 mei 2022 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar zeugjes kunnen wel trutten. Zeugje en castraat gaat altijd goed.
ik las loeidikke vrouwquote:Op maandag 30 mei 2022 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Godver.
Boekje besteld. Loeidikke vouw in de kaft
Zat er een spiegel inquote:Op maandag 30 mei 2022 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Godver.
Boekje besteld. Loeidikke vouw in de kaft
Want dan kan het Zeugje iedere keer piepen dat de castraat de ballen er niet meer voor heeft.quote:Op maandag 30 mei 2022 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar zeugjes kunnen wel trutten. Zeugje en castraat gaat altijd goed.
En die cavia wordt wel oudquote:Op maandag 30 mei 2022 20:30 schreef Ama het volgende:
Ze zei ja ik pak hem eigenlijk alleen nog op met kooi schoonmaken (zie ik persoonlijk weinig van). Ik denk dat die cavia gelukkiger is op een andere plek. Maar denkt ze zelf ook wel maar ze zegt ja misschien is die morgen wel dood.
En die kat klimt steeds in die kooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |