abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205150305
Is dat matras schuim of pocketvering?

Ben zelf van een Pullman pocketvering naar een Matt over gegaan en zelfde probleem qua hitte dus ik ga hem weer terug doen. Wil nu even geen tweepersoons Pullmann betalen maar als je dat wel kunt dan zou ik dat sowieso doen. Je slaapt als een Roosje zonder topper en al die onzin.
pi_205185472
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 22:34 schreef Azula2.0 het volgende:
Is dat matras schuim of pocketvering?

Ben zelf van een Pullman pocketvering naar een Matt over gegaan en zelfde probleem qua hitte dus ik ga hem weer terug doen. Wil nu even geen tweepersoons Pullmann betalen maar als je dat wel kunt dan zou ik dat sowieso doen. Je slaapt als een Roosje zonder topper en al die onzin.
Koudschuim. Wij vinden twee eenpersoonsmatrassen verder wel fijn, liggen samen in bed maar qua draaien / woelen geen last van elkaar.
  donderdag 30 juni 2022 @ 10:06:41 #28
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_205187775
Hier een natuurlatex topper van Swiss Sense, en eigenlijk geen problemen met hitte. Terwijl ik toch wel een kacheltje ben normaal.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  donderdag 30 juni 2022 @ 10:09:10 #29
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_205187787
Verder wel benieuwd naar zon extra cool hoeslaken. Als dat gewoon een hoge warmteoverdrachtscoefficient heeft (zoals metaal) dan zal het vast lekker koud voelen, maar net zo makkelijk warmte teruggeven als je topper is opgewarmd.

Edit: kennelijk slaat het de warmte ook op. Zal dus vooral een goed geleidend hoeslaken zijn die warmte aan de lucht afstaat.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  Spellchecker donderdag 30 juni 2022 @ 11:08:13 #30
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205188249
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2022 10:09 schreef Fretwork het volgende:
Verder wel benieuwd naar zon extra cool hoeslaken. Als dat gewoon een hoge warmteoverdrachtscoefficient heeft (zoals metaal) dan zal het vast lekker koud voelen, maar net zo makkelijk warmte teruggeven als je topper is opgewarmd.

Edit: kennelijk slaat het de warmte ook op. Zal dus vooral een goed geleidend hoeslaken zijn die warmte aan de lucht afstaat.

Dan moet er dus wel genoeg lucht beschikbaar zijn, maw moet je niet teveel bed bedekken?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')