Dat speelt mee. Helaas ben je in heel veel opzichten toch afhankelijk van die meningen.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als je niet zo gevoelig was voor de mening van andere had je ze misschien ook niet zo lastig gevonden?
ja zou mooi zijn als we osn dat minder zouden aantrekkenquote:Op maandag 30 mei 2022 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat speelt mee. Helaas ben je in heel veel opzichten toch afhankelijk van die meningen.
Dan nog ben je afhankelijk van de meningen van andere.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zou mooi zijn als we osn dat minder zouden aantrekken
jawel ,maar je hoeft ze dan niet aan te trekken of er onzeker van te wordenquote:Op maandag 30 mei 2022 12:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan nog ben je afhankelijk van de meningen van andere.
Bij sollicitaties, daten, vrienden maken etc.
Gaat twee kanten op.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan nog ben je afhankelijk van de meningen van andere.
Bij sollicitaties, daten, vrienden maken etc.
Maar niet alleen aantrekken. Zoiets als uiterlijk speelt echt een rol, hoe zeer mensen dat ook ontkennen. Knappe mensen worden gezien als slimmer, aardiger, krijgen meer kansen.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zou mooi zijn als we osn dat minder zouden aantrekken
Online was ze juist het tegenovergestelde, vampquote:
oh dat klopt sowieso.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar niet alleen aantrekken. Zoiets als uiterlijk speelt echt een rol, hoe zeer mensen dat ook ontkennen. Knappe mensen worden gezien als slimmer, aardiger, krijgen meer kansen.
En dat is niet eens incelprietpraat, maar wetenschappelijk bewezen
Ik werk in de slimme high tech sector, schoonheid is hier juist een grote handicap, zeker als vrouw.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar niet alleen aantrekken. Zoiets als uiterlijk speelt echt een rol, hoe zeer mensen dat ook ontkennen. Knappe mensen worden gezien als slimmer, aardiger, krijgen meer kansen.
En dat is niet eens incelprietpraat, maar wetenschappelijk bewezen
Knipperende pijl ernaast.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:50 schreef Ama het volgende:
Ook nog briefje in de deur dat het achter het bankje staat.
Jij hebt sowieso een invalideparkeerplaats dan toch?quote:Op maandag 30 mei 2022 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik werk in de slimme high tech sector, schoonheid is hier juist een grote handicap, zeker als vrouw.
quote:Op maandag 30 mei 2022 12:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso een invalideparkeerplaats dan toch?
Zelden zo hard gelachenquote:Op maandag 30 mei 2022 12:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso een invalideparkeerplaats dan toch?
quote:Op maandag 30 mei 2022 12:49 schreef Ama het volgende:
Ze hadden het beter niet kunnen "verstoppen".
[ afbeelding ]
Ga je nu ook stappentellen?quote:Op maandag 30 mei 2022 12:55 schreef bitterbal het volgende:
als het mij bevalt zoek ik een nieuw bandje
Ik denk het eerstequote:Op maandag 30 mei 2022 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar zou de wereld je echt zo zien? Of leeft dat idee vooral bij jou?
Dit was ik gister in de AH.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:45 schreef bitterbal het volgende:
Verschlimmbessern (Duits)
Pats! Glas kapot. Je raapt de scherven op en haalt je vinger open. Snel haast je je naar de kraan, maar je druipt bloed op het nieuwe voerkleed. Bij de gootsteen stoot je je been en terwijl je rondhupt van de pijn stoot je een tafel om. Dit is een voorbeeld van het Duitse verschlimmbessern: iets proberen op te lossen, maar het alleen maar erger maken.
https://www.quest.nl/maat(...)Wwrcrla8ao7Zt8NU6h5s
Ja dit heb ik.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me was zo aantrekkelijk dat die altijd wijde jassen aan droeg op straat, langzaam liep zodat alles niet zo wiebelde, geen make-up droeg en ze keek altijd een beetje daabs naar beneden.
Ballie & The Snackettes?quote:Op maandag 30 mei 2022 12:55 schreef bitterbal het volgende:
als het mij bevalt zoek ik een nieuw bandje
Ik was even enorm in de war. Het is net zo'n 3D-tekening.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:49 schreef Ama het volgende:
Ze hadden het beter niet kunnen "verstoppen".
[ afbeelding ]
Dat was allang bekend net als dat Stranger Things in 2 delen is.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:59 schreef datismijnmening het volgende:
@:ama WTF?! Mid-season break bij Better Call Saul
Is anders niet met mij besprokenquote:Op maandag 30 mei 2022 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat was allang bekend net als dat Stranger Things in 2 delen is.
Denk dat Netflix beetje bang is dat er nog meer mensen hun abonnement opzeggen.quote:Op maandag 30 mei 2022 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is anders niet met mij besproken
Oh ja piratenleefquote:Op maandag 30 mei 2022 13:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat Netflix beetje bang is dat er nog meer mensen hun abonnement opzeggen.Aangezien dit 2 van hun topshows zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |