Uh het is aan jullie om ze welkom te heten hoor...quote:Op maandag 30 mei 2022 11:22 schreef arvensis het volgende:
Wij hebben ook nieuwe buren - een jong stel - die niet eens de moeite hebben genomen om zich voor te stellen. Heel frappant.
De week dat zij verhuisden begon onze verbouwing dus ik ben zelf langs geweest met een bosje bloemen en chocola in de trant van ‘sorry voor de overlast’. De eerste vraag was: “Oh, nee. 🥴 Hoe lang duurt jullie verbouwing?”, dus de toon was ook meteen gezet.
Ik heb het ook maar gelaten voor wat het is.
Het is aan hen om zich voor te komen stellen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 10:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Uh het is aan jullie om ze welkom te heten hoor...
Boomermentaliteit, die dekselse jonge lui ook.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee helemaal niet, je heet iemand welkom in de buurt dat is wel zo netjes; heb ik ook gedaan bij de nieuwe buren.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:00 schreef arvensis het volgende:
[..]
Het is aan hen om zich voor te komen stellen.
En we schelen maar 4 jaar, maar soit.
Ik dus ook, zoals je leest. Maar dat is niet de norm.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, je heet iemand welkom in de buurt dat is wel zo netjes; heb ik ook gedaan bij de nieuwe buren.
Dat heb ik heel goed gelezen, en ook dat je gepikeerd was omdat ze zich niet voorstelden, en dat ze niet blij verrast waren met je verbouwing.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:02 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ik dus ook, zoals je leest. Maar dat is niet de norm.
Ik ga die onnodige discussie niet nogmaals aan.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat heb ik heel goed gelezen, en ook dat je gepikeerd was omdat ze zich niet voorstelden, en dat ze niet blij verrast waren met je verbouwing.
Erg bijzonder.
Nou, in CZ stonden wij (ouders, broers en ik) ooit eens op een gristelijke camping met een circustent als kerk. We kwamen doordeweeks aan. De hele week was het gezellig, praatjes maken dit dat, totdat ze erachter kwamen dat wij op zondag niet in die circustent zaten. Niemand zei meer boe of bah tegen ons de weken daarop.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:37 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af als je in zo'n streng christelijke gemeente komt wonen waar ze in het weekend drie keer per dag naar de kerk gaan en helemaal in het zwart verkleed over straat gaan. Dan zullen ze toch ook wel een beetje anders tegen een nieuwe buur cq Fok!er aankijken die daar lekker zijn eigen ding komt doen![]()
Je kan denken, de wereld is gek, maar je kan ook een moment van zelfreflectie toepassen, we zijn in R&P nota bene.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:12 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ik ga die onnodige discussie niet nogmaals aan.
Lekker rustigquote:Op woensdag 1 juni 2022 11:12 schreef DjVero het volgende:
Nou, in CZ stonden wij (ouders, broers en ik) ooit eens op een gristelijke camping met een circustent als kerk. We kwamen doordeweeks aan. De hele week was het gezellig, praatjes maken dit dat, totdat ze erachter kwamen dat wij op zondag niet in die circustent zaten. Niemand zei meer boe of bah tegen ons de weken daarop.![]()
Zo zal het in zo'n gristendorp ook wel gaan.
Ik heb de indruk dat ze prima haar eigen ding doet en goed voor zichzelf en anderen zorgt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Je kan denken, de wereld is gek, maar je kan ook een moment van zelfreflectie toepassen, we zijn in R&P nota bene.
Dat heeft er precies niets mee te maken maar prima dat jij dat denkt.quote:Op woensdag 1 juni 2022 11:56 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat ze prima haar eigen ding doet en goed voor zichzelf en anderen zorgt.
Zouden meer mensen moeten doen, dan was deze wereld een stuk gezelliger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |