abonnement Unibet Coolblue
pi_204987597
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 17:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Persoonlijk denk ik dat @:kijkertje wel wild word van zo’n woest aantrekkelijke rechtse man. Echt zo kerel die gelooft in de traditionele rolverdeling en een abbo heeft op de Telegraaf en Elsevier. ;)
  dinsdag 7 juni 2022 @ 19:27:56 #177
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204987652
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 14:27 schreef kipknots het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze in overtreding waren omdat ze met hun wapens ook rond zaten te zwaaien en op de demonstranten richtten. Niet erg vreemd dat dat niet mag lijkt me.

Zouden demonstranten eigenlijk in hun recht hebben gestaan als ze deze mensen hadden neergeschoten? Aangezien ze begonnen met het richten van hun wapens zou me dat niet eens verbazen.
Ligt aan de staat waar ze zich bevinden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 7 juni 2022 @ 20:51:29 #178
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204988351
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 19:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh grappig, Rittenhouse staat ingeschreven bij een Uni in Arizona? Nope.
Ook niet bij Texas A&M overigens wat hij eerder deze week beweerde, hij heeft wel een aanvraag gedaan bij Blinn College maar daar verder geen gevolg aan gegeven.

https://www.theguardian.c(...)-texas-am-university

Tja, lastig toch om de narratief van leugenaars te volgen, niet?
Hmm.
quote:
Rittenhouse said on the stand November 10 that he was taking two online nursing classes at Arizona State, which the university confirmed at the time, though the university said he was “not currently enrolled” in any classes as of November 30.

Bron: Forbes
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 19:56 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Howard schreef stond, niet staat.

Verder uiteraard gevolgd door een stropop.

Dan weer gevolgd door projectie.

Klassiek Links.
Het blijkt inderdaad keer op keer dat men het zonder het bekende koekblik aan discussie-ontwijkende trucs niet kan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 7 juni 2022 @ 21:45:41 #179
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204988924
Ach, het toont vooral aan wat de MSM-fuik met een mens kan doen. Het is eigenlijk behoorlijk tragisch. Er is ten onrechte een bepaald beeld gecreëerd van Rittenhouse in de MSM, en sommigen vallen daar direct voor. Het toont aan hoeveel invloed het gedicteerde en gefabriceerde woord van partijdige journalisten op hen heeft. Zich daarvan loskoppelen en objectief naar de situatie kijken is gewoon niet meer mogelijk.

Dit is wat @QuidProJoe ooit eens de 'MSM-roes' noemde. Een passende omschrijving.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Admin dinsdag 7 juni 2022 @ 22:54:57 #180
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_204989618
Dit topic is voor nu gesloten, er zijn wat mensen die even na mogen gaan denken hoe ze in het vervolg een en ander verwoorden.
Naar elkaar }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 8 juni 2022 @ 10:50:19 #181
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_204991926
We zitten in BNW.
We hoeven geen eindeloze Twitterlinkjes en/of quotes, dank je
Mensen buiten BNW die ook in het onderwerp geinteresseerd zijn passen zich aan aan de mores van BNW.
Users moeten zich niet geintimideerd voelen als een ander eist om met bewijzen te komen.

Users halen elkaar níet het bloed onder de nagels en gaan niet zo lang door tot de tegenstander eindelijk uit z'n plaat gaan en dan huilend achter pappies of mammies rok komen schuilen.

Bevalt het onderwerp je niet en kom je in feite alleen maar uitlokken en om bewijzen eisen, blijf dan gewoon weg.

Call a spade a spade, deel uit en incasseer, tot een zekere grens en die grens ga ik niet in Stenen Tafelen presenteren, die grens kennen jullie allemaal.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 8 juni 2022 @ 11:27:44 #182
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_204992308
Kunnen Howard en Koos alsjeblieft een liefdeshoekje uitzoeken waar ze samen elkaar de tent uitvechten? Dank u

Ik ben er met een zeer grote bezem doorheen gegaan.
Dat gesneer, op de man, de ander kleineren is kleutergedrag 2.0
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_204995091
twitter


Geen wonder dat deze AG het veld heeft moeten ruimen. Zelfs in SF was men de criminaliteit spuugzat en zo gek is dat ook niet. Wanneer een samenleving weigert criminelen te straffen dan geeft dat een gevoel van onveiligheid en uiteindelijk verloedert de stad nog verder.
Luister ook even hoe zielig hij het vind om drugsdealers uit Honduras op te sluiten omdat het gevaren zou opleveren voor hun directe familie. Wederom Amerika laatst beleid van deze activist en gelukkig prikken de burgers van SF daar door heen.
  woensdag 8 juni 2022 @ 16:39:41 #184
323401 Kijkertje
met filter
pi_204995786
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 15:44 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]

Geen wonder dat deze AG het veld heeft moeten ruimen. Zelfs in SF was men de criminaliteit spuugzat en zo gek is dat ook niet. Wanneer een samenleving weigert criminelen te straffen dan geeft dat een gevoel van onveiligheid en uiteindelijk verloedert de stad nog verder.
Luister ook even hoe zielig hij het vind om drugsdealers uit Honduras op te sluiten omdat het gevaren zou opleveren voor hun directe familie. Wederom Amerika laatst beleid van deze activist en gelukkig prikken de burgers van SF daar door heen.
Filmpje doet het niet.

Heb je mss ook de cijfers waaruit blijkt dat de criminaliteit in SF is toegenomen door zijn beleid of blijft het bij een gevoel van onveilgheid aangepraat door MAGA-rechts?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204995802
twitter

Een mogelijke moordaanslag op Kavanaugh is verijdeld door de politie na een anonieme tip.
De verdachte wilde bij Kavanaugh inbreken en hem vermoorden vanwege het mogelijk wegvallen van Roe v Wade en de schietpartijen van de afgelopen weken.
Dit is dus het resultaat van het gestook van de media en politici die hier garen bij spinnen.
Let wel als Kavanaugh was neergeknald door deze mafkees dan zou dat wel eens het laatste zetje kunnen zijn voor een burgeroorlog.
pi_204995817
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2022 16:39 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Heb je mss ook de cijfers waaruit blijkt dat de criminaliteit in SF is toegenomen door zijn beleid of blijft het bij een gevoel van onveilgheid aangepraat door MAGA-rechts?
Sinds wanneer luistert progressief links naar MAGA-rechts?
  woensdag 8 juni 2022 @ 16:43:14 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204995837
Ho ho, het is geen MAGA meer, het is ULTRA MAGA nu :{w.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 8 juni 2022 @ 16:43:40 #188
323401 Kijkertje
met filter
pi_204995843
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 16:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Sinds wanneer luistert progressief links naar MAGA-rechts?
Heb je de cijfers?

Voor de duidelijkheid: ik weet het ook niet maar ik heb niet de indruk dat je je er ook maar een beetje in verdiept hebt en afgaat op een tweet van iemand die bij mij iig niet werkt en verder niets zegt over de gevolgen van het beleid van deze AG.

En dan graag in vergelijking met vergelijkbare steden uiteraard :7

[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 08-06-2022 16:54:40 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204996022
quote:
82s.gif Op woensdag 8 juni 2022 16:43 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Heb je de cijfers?

Voor de duidelijkheid: ik weet het ook niet maar ik heb niet de indruk dat je je er ook maar een beetje in verdiept hebt en afgaat op een tweet van iemand die bij mij iig niet werkt en verder niets zegt over de gevolgen van het beleid van deze AG.
Ik kan nu wel heel driftig op zoek gaan naar cijfers maar dat lijkt mij nogal nutteloos omdat Boudin zelf een reputatie heeft om nogal mild tegenover criminelen te zijn.
De criminaliteit in SF was blijkbaar zo hinderlijk voor de burgers in SF dat ze Boudin terug hebben gefloten.
Defund the police roepen en criminelen met fluwelen handschoentjes aanpakken heeft zelfs in SF gevolgen. Dit bewijst maar weer eens dat het slappe beleid niet werkt in tegendeel zelfs.
pi_204996034
Ik ben overigens wel benieuwd waarom jij @Kijkertje denkt dat Boudin het veld heeft moeten ruimen.
Ik hoop niet dat je nu gaat roepen dat het komt door Fox News of iets dergelijks.
  woensdag 8 juni 2022 @ 17:01:35 #191
323401 Kijkertje
met filter
pi_204996048
Ik heb even gezocht:

Draadje:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204996133
quote:
80s.gif Op woensdag 8 juni 2022 17:01 schreef Kijkertje het volgende:
Ik heb even gezocht:

Draadje:

[ twitter ]
Was het niet zo dat diefstallen met een waarde van minder dan $1000 niet meer voor de rechter komen? Kortom je kan dus naar hartelust stelen en de politie word niet meer gebeld. Dat geeft nogal een vertekend beeld.
Als de criminaliteit echt zo hard was gedaald dan zat Boudin nog steeds stevig in het zadel.
  woensdag 8 juni 2022 @ 17:14:36 #193
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204996154
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 17:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Was het niet zo dat diefstallen met een waarde van minder dan $1000 niet meer voor de rechter komen? Kortom je kan dus naar hartelust stelen en de politie word niet meer gebeld. Dat geeft nogal een vertekend beeld.
Als de criminaliteit echt zo hard was gedaald dan zat Boudin nog steeds stevig in het zadel.
Dat dus, shoplifting is niet strafbaar meer , je kan gewoon een iPhone van 999 dollar pakken en zo de winkel uitlopen.

Ja, dan dalen de misdaadcijfers wel :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 8 juni 2022 @ 17:40:33 #194
323401 Kijkertje
met filter
pi_204996405
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 17:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Was het niet zo dat diefstallen met een waarde van minder dan $1000 niet meer voor de rechter komen? Kortom je kan dus naar hartelust stelen en de politie word niet meer gebeld. Dat geeft nogal een vertekend beeld.
Als de criminaliteit echt zo hard was gedaald dan zat Boudin nog steeds stevig in het zadel.
Ja dat is idd uitgebreid onder een vergrootglas gelegd :Y

twitter



Pffff ja dat heeft idd desastreuze gevolgen gehad!

twitter

quote:
"So it picked my interest because as I mentioned, you know, everything's so top of mind right now, and that's almost the number one thing that people are talking about when they talk about San Francisco is that shoplifting is out of control. Right?" he said.

"But then you talk to or see stats from someone like Chief of Police Bill Scott in his mid report, mid-year crime report last year, that said that larceny is actually down from 2017. So that my interest why if everyone is talking about this giant perception that shoplifting is a crisis, as they may call it. You know, the crime stats are down. So that's the reason why I went into this video."
Waarom post je dit soort dingen trouwens niet gewoon in POL? Lijkt me daar meer op zijn plaats :?

[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 08-06-2022 17:46:17 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204996491
Aanvullend op datgene wat Yvonne hier heeft gezegd

Een oproep aan de vaste bnw kern hier om iets vaker op de tr knop te drukken. Ondanks dat ik vaak genoeg meelees, mis ik ook een hoop berichten. Het conflict van gisteren had makkelijk voorkomen kunnen worden als een van jullie iets eerder op de tr had gedrukt

Wil er graag in een vroeg stadium bijzijn voordat het überhaupt de kans krijgt om volledig te escaleren. Daarvoor heb ik wel jullie hulp bij nodig

Hopelijk kunnen we nu normaal verder zonder elkaar in de haren de vliegen :wtf:
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204996492
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 17:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Was het niet zo dat diefstallen met een waarde van minder dan $1000 niet meer voor de rechter komen? Kortom je kan dus naar hartelust stelen en de politie word niet meer gebeld. Dat geeft nogal een vertekend beeld.
Als de criminaliteit echt zo hard was gedaald dan zat Boudin nog steeds stevig in het zadel.
'Niet voor de rechter komen' en 'de politie wordt niet gebeld' zijn twee verschillende dingen. Welke is het?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204996505
Doet me denken aan Nederland. De misdaad daalt want de aangiftes dalen. Dat de aangiftes dalen omdat er niets mee gedaan wordt vind je dan niet terug in die statistiek.

Doet me ook denken aan al die leuke "studies" die claimen dat "rechts-extremisme" of "white supremacism" zo'n groot probleem is. Wanneer je naar de definities gaat kijken blijkt er van die claim niets meer over.

En de leugens werken omdat de doelgroep, haatverslaafden op Twitter, niet verder komt dan de kop. Definities en de materie begrijpen zijn maar lastige randzaken.
pi_204996665
Lol
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 8 juni 2022 @ 18:03:01 #199
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204996697
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2022 17:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat dus, shoplifting is niet strafbaar meer , je kan gewoon een iPhone van 999 dollar pakken en zo de winkel uitlopen.

Ja, dan dalen de misdaadcijfers wel :').
Linkje naar winkel?

Niet dat ik dure meuk wil hebben maar dit is echt een blackfridaysummerprijspakker kan niet anders.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 8 juni 2022 @ 18:07:11 #200
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204996740
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2022 17:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Doet me denken aan Nederland. De misdaad daalt want de aangiftes dalen. Dat de aangiftes dalen omdat er niets mee gedaan wordt vind je dan niet terug in die statistiek.

Doet me ook denken aan al die leuke "studies" die claimen dat "rechts-extremisme" of "white supremacism" zo'n groot probleem is. Wanneer je naar de definities gaat kijken blijkt er van die claim niets meer over.

En de leugens werken omdat de doelgroep, haatverslaafden op Twitter, niet verder komt dan de kop. Definities en de materie begrijpen zijn maar lastige randzaken.
Ehm?
Een of andere Trump was jaren bezig met aantonen dat Obama in Kenia geboren was en zodoende geen president mocht zijn.
Zelfs nog ver in zijn 2e ambtstermijn.
Om maar te zwijgen over zijn afgrijselijke haat fobie voor windmolens.
6 januari en dan nog zijn hele ambtstermijn zijn bedrijven etc etc etc..

Ja de haat richting democraten Mexicanen lgbqt abortus, wapen wetten etc etc. Zit er goed in.
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')