abonnement Unibet Coolblue
  Tettenkoning maandag 30 mei 2022 @ 13:13:41 #51
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204913611
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 09:42 schreef Rene het volgende:
Altijd een paar nette schoenen
Zoals in First Dates zeker? Van die lelijke spierwitte sneakers met een hoogwaterbroek en een (zwarte) coltrui :')

@Pisces29
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  maandag 30 mei 2022 @ 13:15:38 #52
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_204913631
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 19:53 schreef Aangezwengeld het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd. Wat doen jullie om er op je best uit te zien? Alleen gel of wax in je haar? :P Dagcrème gebruiken? Regelmatig face scrubben? Reinigingsproducten? Gebruik je misschien wel eens een lichte foundation, of BB cream? Concealer om de wallen/donkere kringen weg te werken na een nacht doorhalen? Antiwallen crème? Grijze haren verven? Of ga je nog verder, en gebruik je wel eens eyeliner/mascara? Waar ligt je grens?

Wat gebruik jij om er zo verzorgd mogelijk uit te zien? :)
Ik gebruik alleen maar douchegel, verder geen smeerseltjes.

Verder zorg ik ervoor dat ik verzorgd ben (nagels geknipt, de haren die ik nog heb netjes geschoren, gezicht glad geschoren, tanden gepoetsts.) , ik hou mijn conditie bij door veel te fietsen en wandelen, regelmatig push ups en andere spieroefeningen, hoef er niet als een bodybuilder uit te zien maar wel gewoon een beetje fit en probeer genoeg te slapen en gezond te eten en als ik de deur uitga doe ik dat niet met een trainigsbroek en afgetrapte schoenen maar met een nette spijkerbroek en een fatsoenlijk goed passend shirtje / vest / trui etc.

Lijkt me het minimum dat je kan doen alhoewel veel mannen er écht als een complete zwerver bijlopen tegenwoordig dus zelfs al doe je het minimum dan val je nog bijna in positieve zin op :+
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_204913633
quote:
10s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:13 schreef Nine. het volgende:

[..]
Zoals in First Dates zeker? Van die lelijke spierwitte sneakers met een hoogwaterbroek en een (zwarte) coltrui :')

@:pisces29
Ga je schamen :P

Gelukkig begrijpt @Caland dit wel.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Tettenkoning maandag 30 mei 2022 @ 13:20:33 #54
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204913682
quote:
9s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ga je schamen :P

Gelukkig begrijpt @:Caland dit wel.

Ja, als je een vrouw bent wellicht :P

Tevens, voetballers vragen om stijladvies :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator maandag 30 mei 2022 @ 13:22:54 #55
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_204913707
quote:
10s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:13 schreef Nine. het volgende:

[..]
Zoals in First Dates zeker? Van die lelijke spierwitte sneakers met een hoogwaterbroek en een (zwarte) coltrui :')

@:pisces29
Nee. Nette met een kleine hak. Leer. Etc etc
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Eindredactie Games maandag 30 mei 2022 @ 14:08:35 #56
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204914036
Wilde eerst zeggen, zo goed als niets, maar het is toch wel aardig wat. Veel is wel vanzelfsprekend imho.

3x p/d tandenpoetsen+stokeren, 1x p/d douchen (Alpecin voor het haar > wordt 't wat voller/dikker van, Dove men+care voor de rest, washandje), daarna klein beetje deo spuiten en afhankelijk van de gelegenheid een spuitje Boss bottled. Heel soms in hartje winter een paar keer zonnebank. Overtollig neushaar verwijderen in de binnenspiegel van de auto tijdens filerijden (niet écht noodzaak maar ik weet van andere mensen hoe 'uit de hand' dit kan lopen). Balzak/schaamstreek periodiek bijwerken tenzij ik weet dat e.e.a. tentoongespreid gaat worden, dan structureler.

Iedere dag snorgebied scheren, baardstreek bijwerken. 's winters na douchen soms een beetje Nivea op m'n porem tegen droge huid. Oorsmeer-check/opruiming onder de douche. Drie keer per week krachttraining. 1x per 2 week tondeuse over de kop met 6mm opzetstuk. Ook een tijdje 'face wash' (scrub?) gebruikt en dat was best wel chill behalve dat er zoveel menthol-achtige meuk in zat dat ik de rest van de dag tranende ogen had van de fumes :') Misschien maar weer eens proberen met een ander type maar het is ook niet dat ik het mis.

Heb ook afwisselend wel last van wallen maar hier helpt m.i. niets tegen, in ieder geval geen zalfjes. Bij mij is het echt hit or miss, voldoende nachtrust maakt geen fuck uit en merk ik zelfs dat hoe langer ik slaap hoe groter de kans op wallen, als ik 4 uurtjes pak in een nacht heb ik nagenoeg nooit wallen. Drink superveel water, eet wel veel zout (allemaal 'mogelijke' oorzaken). Jaren geleden had ik een date op zaterdagmiddag en ik zag er die ochtend niet uit. Heb toen via google wat tips gezocht en één ervan was (thee)lepels in de vriezer leggen en dan als ze ijskoud zijn op je wallen leggen/drukken. Dit hielp daadwerkelijk. Gaf me destijds nog het idee om een Enswell aan te schaffen die boxers/MMA-vechters gebruiken tegen zwellingen maar is er nooit van gekomen :P

quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 13:15 schreef Metro2005 het volgende:
als ik de deur uitga doe ik dat niet met een trainigsbroek en afgetrapte schoenen maar met een nette spijkerbroek en een fatsoenlijk goed passend shirtje / vest / trui etc.
Dit heb ik helemaal niet trouwens, naar werk/zakelijke afspraken of sociale gelegenheden uiteraard wel maar op zondagmiddag naar de AH in trainingsbroek vind ik heerlijk (is bij mij ook vaak direct na het sporten)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_204915263
Elke ochtend de haartjes doen met een gelletje.
Een shitload aan deodorant.
Elke dag douchen, maar dat lijkt me niet meer dan normaal.
Ik let redelijk op mijn kleding in het weekend; loop graag in wat duurdere kleren (slim fit kleding) dan. Doordeweeks een beetje slonzige, wat oudere kleding wat er vroeger nog wel goed uitzag :D Maar goed, voor de klas hoef ik geen swag te hebben
pi_204915351
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 16:53 schreef DjVero het volgende:
Elke ochtend de haartjes doen met een gelletje.
Een shitload aan deodorant.
Elke dag douchen, maar dat lijkt me niet meer dan normaal.
Ik let redelijk op mijn kleding in het weekend; loop graag in wat duurdere kleren (slim fit kleding) dan. Doordeweeks een beetje slonzige, wat oudere kleding wat er vroeger nog wel goed uitzag Maar goed, voor de klas hoef ik geen swag te hebben
Haartjes?
Gelletje?

Als je dit soort woorden gebruikt mag je jezelf geen man noemen.
  maandag 30 mei 2022 @ 19:09:01 #59
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204916489
Zo weinig mogelijk. Vind het sneu geld.
soooo, da's mooi!
pi_204916493
Gezond eten, regelmatig douchen met douchegel, baardje en hoofd trimmen, tanden poetsen. Deo en aftershave. 2x hardlopen in de week, 2x sportschool. Meer niet.
pi_204918860
quote:
14s.gif Op maandag 30 mei 2022 17:05 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Haartjes?
Gelletje?

Als je dit soort woorden gebruikt mag je jezelf geen man noemen.
Jongetje dan, ook goed.
pi_204921457
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 16:53 schreef DjVero het volgende:
Elke ochtend de haartjes doen met een gelletje.
Een shitload aan deodorant.
Elke dag douchen, maar dat lijkt me niet meer dan normaal.
Ik let redelijk op mijn kleding in het weekend; loop graag in wat duurdere kleren (slim fit kleding) dan. Doordeweeks een beetje slonzige, wat oudere kleding wat er vroeger nog wel goed uitzag :D Maar goed, voor de klas hoef ik geen swag te hebben
Dat is echt walgelijk. Hier op kantoor ook zo'n idioot die de hele dag aan het baden is in de deo.

OT: elke dag creme op gezicht en armen (iets van Weleda bijvoorbeeld, archanolie etc.), haren föhnen en soort klei in (fohnen moet wel omdat het anders plat op m'n hoofd ligt), meestal één spray parfum (escentric molecules 01 _O_ godenspul ). Verder wekelijks nagels knippen, want nagels langer dan een mm of 3 zijn echt smerig, uiteraard tweemaal daags tandenpoetsen (elektrisch), tong grondig poetsen elke dag, dagelijks stokeren. Minimaal 4x per week bewegen, tweemaal per week krachttraining, een keer per 4-6 weken naar de kapper, elke 2 maanden massage. Niet (meer) drinken, roken en drugs gebruiken. Gezonde voeding gebruiken, bv max 2x per week vlees, minimaal 1x goede vis.

Dat was 't wel zo'n beetje.
pi_204921569
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 11:57 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Dat is echt walgelijk. Hier op kantoor ook zo'n idioot die de hele dag aan het baden is in de deo.

Ik doe het alleen 's ochtends, thuis. Is ook nodig; ik heb een nogal penetrante zweetlucht als ik WODA's heb, dus liever dat dan zweetluchtjes.
pi_204921652
Zo'n clay in m'n haar 's ochtends, en de basis natuurlijk, tanden goed verzorgen (groot fan van Listerine) en trimmen van baard en haar bij m'n pik.

Verder gebruik ik eigenlijk niks. Ik doe zelden een luchtje op, ik vind dat veelal een beetje potsierlijk als man.

Ik ben op m'n kleding altijd wel zuinig, maar cosmetica e.d. heb ik niks mee.
-nee-
pi_204925886
Tanden poetsen, haar kammen en in een staart draaien (doet mijn moeder soms), reukloze deodorant zoutstick, gezichtscreme (van vriend gekregen). Soms baard laten trimmen bij de (altijd allochtone) kapper ('crimineel' model, zie ik er iets minder als juffershondje uit, maar volgens mij houdt ik niemand voor de gek). Soms schaamhaar verwijdering met ontharingscreme (thans mannelijke versie verkrijgbaar). Vooral tegen platjes.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')