abonnement Unibet Coolblue
pi_204890524
Iemand suggesties bij welke reisorganisatie(s) ik het beste (gelet op service en prijs) terecht kan voor een groepsreis in Andalusië?

Alvast bedankt.
pi_204891238
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 16:05 schreef MartySilva het volgende:
Iemand suggesties bij welke reisorganisatie(s) ik het beste (gelet op service en prijs) terecht kan voor een groepsreis in Andalusië?

Alvast bedankt.
Ligt er nogal aan wat voor soort reis je in gedachten hebt.
pi_204891784
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 16:50 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ligt er nogal aan wat voor soort reis je in gedachten hebt.
Een culturele groepsreis waarbij ik vooral Córdoba, Granada en Sevilla wil aandoen.
  zaterdag 28 mei 2022 @ 18:05:01 #4
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_204892298
Specifieke reden waarom je een groepsreis wil? Vrij makkelijk reizen tussen die drie steden, dus daar heb je geen groepsreis voor nodig, tenzij je het natuurlijk vooral boekt vanwege de groep-setting/het sociale er van.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_204892300
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 17:16 schreef MartySilva het volgende:

[..]
Een culturele groepsreis waarbij ik vooral Córdoba, Granada en Sevilla wil aandoen.
OK, maar wil je een reis in de stijl van Kras, SRC, etc. waarbij een reisbegeleider je mee neemt naar alle bezienswaardigheden, de groep uitleg geeft en je ook samen met de groep in het hotel eet?

Of meer de stijl van Djoser, Koning Aap, etc waarbij je in principe niet door de reisbegeleider meegenomen wordt, maar iedereen zelf, op eigen gelegenheid of met een paar anderen, de bezienswaardigheden bezoekt en je 's avonds zelf ergens een leuk restaurantje probeert te vinden?
pi_204892363
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 18:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Specifieke reden waarom je een groepsreis wil? Vrij makkelijk reizen tussen die drie steden, dus daar heb je geen groepsreis voor nodig, tenzij je het natuurlijk vooral boekt vanwege de groep-setting/het sociale er van.
Dit soort reacties mag ook wel een keer ophouden. Het woord 'groepsreis' hoeft maar genoemd te worden en er komt wel weer iemand daarover zeuren. Beetje vermoeiend zo ondertussen.
  zaterdag 28 mei 2022 @ 18:18:39 #7
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_204892436
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 18:10 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dit soort reacties mag ook wel een keer ophouden. Het woord 'groepsreis' hoeft maar genoemd te worden en er komt wel weer iemand daarover zeuren. Beetje vermoeiend zo ondertussen.
Uhh, je hoeft niet uit de bocht te vliegen hoor, ik ''zeur'' niet over groep reizen. Prima dat mensen daar een voorkeur voor hebben. Er zijn echter ook mensen die het doen (waaronder ik zelf back in the day..) omdat ze denken dat een bepaalde reis anders moeilijk haalbaar is vanwege slechte OV verbindingen en dergelijke). Ik vraag dus puur wat meer informatie om een goed advies te kunnen geven.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_204892578
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 18:18 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Uhh, je hoeft niet uit de bocht te vliegen hoor, ik ''zeur'' niet over groep reizen. Prima dat mensen daar een voorkeur voor hebben. Er zijn echter ook mensen die het doen (waaronder ik zelf back in the day..) omdat ze denken dat een bepaalde reis anders moeilijk haalbaar is vanwege slechte OV verbindingen en dergelijke). Ik vraag dus puur wat meer informatie om een goed advies te kunnen geven.
Iemand hoeft op dit forum het woord groepsreis maar te gebruiken en je kunt er donder op zeggen dat er weer allerlei mensen komen met reacties in de trant van: 'Waarom nou toch een groepsreis? Je kunt dat ook zelf doen.' Alsof mensen die een groepsreis willen maken zich daarvoor moeten verantwoorden of zo.

Jouw reactie was inderdaad niet heel ernstig, maar past wel in die tendens.
pi_204893114
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 18:05 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
OK, maar wil je een reis in de stijl van Kras, SRC, etc. waarbij een reisbegeleider je mee neemt naar alle bezienswaardigheden, de groep uitleg geeft en je ook samen met de groep in het hotel eet?

Of meer de stijl van Djoser, Koning Aap, etc waarbij je in principe niet door de reisbegeleider meegenomen wordt, maar iedereen zelf, op eigen gelegenheid of met een paar anderen, de bezienswaardigheden bezoekt en je 's avonds zelf ergens een leuk restaurantje probeert te vinden?
Ik neig nu vooral naar de eerste stijl.

quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 18:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Specifieke reden waarom je een groepsreis wil? Vrij makkelijk reizen tussen die drie steden, dus daar heb je geen groepsreis voor nodig, tenzij je het natuurlijk vooral boekt vanwege de groep-setting/het sociale er van.
Het laatste inderdaad en ik daarnaast ook het maximale uit mijn verblijf wil halen (dankzij een reisbegeleider) en alles voor me wordt geregeld.

[ Bericht 5% gewijzigd door MartySilva op 28-05-2022 19:45:07 ]
pi_204893218
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 19:34 schreef MartySilva het volgende:
Ik neig nu vooral naar de eerste stijl.
Ah, ok. Daar heb ik zelf geen ervaring mee. Hopelijk kan iemand anders je van goede tips voorzien. :)
pi_204893273
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 19:49 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ah, ok. Daar heb ik zelf geen ervaring mee. Hopelijk kan iemand anders je van goede tips voorzien. :)
Ben toch naar benieuwd naar jouw ervaringen/tips met betrekking tot de 2e stijl. Wellicht dat je me op andere gedachten brengt :)

Dank alvast!
  zaterdag 28 mei 2022 @ 20:18:58 #12
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_204893514
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 18:33 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Iemand hoeft op dit forum het woord groepsreis maar te gebruiken en je kunt er donder op zeggen dat er weer allerlei mensen komen met reacties in de trant van: 'Waarom nou toch een groepsreis? Je kunt dat ook zelf doen.' Alsof mensen die een groepsreis willen maken zich daarvoor moeten verantwoorden of zo.

Jouw reactie was inderdaad niet heel ernstig, maar past wel in die tendens.
Misschien moet je het dan niet op mij afreageren. Ik stel een normale vraag en probeer enkel te helpen, zit niet te wachten op een rant omdat ‘andere mensen’ jou irriteren. Vecht dat dan maar lekker met hun uit :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 19:34 schreef MartySilva het volgende:

[..]
Ik neig nu vooral naar de eerste stijl.
[..]
Het laatste inderdaad en ik daarnaast ook het maximale uit mijn verblijf wil halen (dankzij een reisbegeleider) en alles voor me wordt geregeld.

Klinkt logisch :) hoop dat je hier dan wat goede tips krijgt! Enige ervaringen met groepsreizen die ik persoonlijkheid heb opgedaan was jaren terug met fox reizen, maar dat bedrijf is volgens mij overgenomen. Over het algemeen proberen wij alles zelf te regelen de laatste jaren, dus heb niet echt recente tips. Sowieso veel plezier gewenst alvast!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_204893622
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 20:18 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Klinkt logisch :) hoop dat je hier dan wat goede tips krijgt! Enige ervaringen met groepsreizen die ik persoonlijkheid heb opgedaan was jaren terug met fox reizen, maar dat bedrijf is volgens mij overgenomen. Over het algemeen proberen wij alles zelf te regelen de laatste jaren, dus heb niet echt recente tips. Sowieso veel plezier gewenst alvast!
Thanks!😀👍
  zondag 29 mei 2022 @ 22:56:37 #14
387249 exelletor
exelleren?
pi_204910498
Wat is je leeftijd? Toen ik nog jong was, ben ik opad geweest met Simi en dat was toendertijd prima bevallen. Ik zie dat ze bijvoorbeeld de volgende reis aanbieden: https://www.simi-reizen.nl/spanje/groepsreis-zuid-spanje.html
pi_204910624
Even los van welke reis het wordt, als je wat vrije tijd over hebt in Sevilla vond ik zelf de rooftop tour door de kathedraal een aanrader (https://www.catedraldesevilla.es/cultural-visit/).
  Moderator dinsdag 31 mei 2022 @ 17:01:16 #16
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_204923815
Heb geen ervaring met groepsreizen, maar ben wel in Granada, Sevilla en Cordoba geweest. Leuke steden! En lekker eten overal. Wil je nog wat restauranttips?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_204925317
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 22:56 schreef exelletor het volgende:
Wat is je leeftijd? Toen ik nog jong was, ben ik opad geweest met Simi en dat was toendertijd prima bevallen. Ik zie dat ze bijvoorbeeld de volgende reis aanbieden: https://www.simi-reizen.nl/spanje/groepsreis-zuid-spanje.html
34! Behoor niet tot de doelgroep dan :P

quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 23:15 schreef Kansenjongere het volgende:
Even los van welke reis het wordt, als je wat vrije tijd over hebt in Sevilla vond ik zelf de rooftop tour door de kathedraal een aanrader (https://www.catedraldesevilla.es/cultural-visit/).
*zet direct op lijstje*

Thanks!

quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2022 17:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Heb geen ervaring met groepsreizen, maar ben wel in Granada, Sevilla en Cordoba geweest. Leuke steden! En lekker eten overal. Wil je nog wat restauranttips?
Restauranttips zijn altijd welkom! Enorme visliefhebber hier :P
Ben benieuwd naar de kwaliteit-prijsverhouding.

[ Bericht 29% gewijzigd door MartySilva op 31-05-2022 19:51:12 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')