SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Dat is Buda's denkgezicht.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veelvandaag. Gaat het wel goed?
Regen en 13 graden geeft ie bij mij aan voor de kust. Ik ben geen zonaanbidder maar zeiknat en koud vind ik ook geen pretjequote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik zie niks bijzonders?
1,3 mm in Wassenaar. Dat overleven we welquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Regen en 13 graden geeft ie bij mij aan voor de kust. Ik ben geen zonaanbidder maar zeiknat en koud vind ik ook geen pretje
oh jaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Je bedoelt toch een vuilnisbakje, ballie?
Het gesprek met je vader is gered?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:27 schreef bitterbal het volgende:
Whatsapp gesprekken overzetten is gelukt
Yesquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gesprek met je vader is gered?
Heb je een hoesje? En ben je nog steeds tevreden?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:27 schreef bitterbal het volgende:
Whatsapp gesprekken overzetten is gelukt
ja heb zon backcover en er komt nog een screenprotector aanquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je een hoesje? En ben je nog steeds tevreden?
O gelukkig. Niet zeiknat tot je ondergoed.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
1,3 mm in Wassenaar. Dat overleven we wel
Man3.quote:A Texas Department of Public Safety official said responding officers were cautious as they entered Robb Elementary School in Uvalde, Texas because “they could’ve been shot.”
Nee, dat was ik dinsdag alquote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O gelukkig. Niet zeiknat tot je ondergoed.
Heb je een tweede sim dan? En waren de foto's van het cruiseschip al van de nieuwe foon?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb zon backcover en er komt nog een screenprotector aan
en ja![]()
zag net ook dat het toch een dual sim telefoon is, dat wist ik nog niet.
Hij is ook super snel
Ik denk dat ze het leger maar moeten inzetten om de scholen te beschermen. Paar aanvalshelikopters per school erbij moet helpen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |