Ik kijk nergens meer van op.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las Turkije gedaan maar dat is een beetje vreemd.
Turkije kwam hier net tüterend voorbijquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las Turkije gedaan maar dat is een beetje vreemd.
Je aloude favoriete muziekhoes vind ik altijd wel leuk, of iets met een waardevol moment, op canvas, kost eigenlijk geen kont, wel die met 4 cm zwarte rand pakken, dat maakt het wat chique en tastbaarder.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:01 schreef Karzai het volgende:
leuk, zoek nog steeds iets voor aan de muur
Miss Moldova hangt dus niet aan je muur?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een soort altaartje aan een verloren muur gemaakt van mijn favoriete muziek, vrouw en film dus ik ga knallende ruzie krijgen
Mag ze nog even haar best voor doen en die hangt er te graag.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Miss Moldova hangt dus niet aan je muur?
Felton is een beetje in de war, die is constant vergelijkingen aan het zoeken tussen de Tweede Wereldoorlog en wat er nu in 2022 gaande is, vind je niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Interessante podcast over de Marshallhulp geluisterd
in een echte stad gaan wonenquote:Op zaterdag 28 mei 2022 16:43 schreef CherryLips het volgende:
Waarom gaat alles om vijf uur dicht. Begin nu pas een beetje aanspreekbaar te worden.
Nee. Ik moet book of boba ook nog kijkenquote:
Hopelijk vind je Indische curry en Kebab lekker en staat de zoete geur van vers geslacht lam je niet tegen, poepstad om in te wonen of je moet veel geld hebben dan kun je nog wel een verloren eilandje oud Britse charme vinden.quote:
Curryquote:Op zaterdag 28 mei 2022 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk vind je Indische curry en Kebab lekker en staat de zoete geur van vers geslacht lam je niet tegen, poepstad om in te wonen of je moet veel geld hebben dan kun je nog wel een verloren eilandje oud Britse charme vinden.
Ja, hij probeert erg in te haken op de actualiteit. Hij is ook productiever dan ooit.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Felton is een beetje in de war, die is constant vergelijkingen aan het zoeken tussen de Tweede Wereldoorlog en wat er nu in 2022 gaande is, vind je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |