geen concrete plannen, misschien langs de woonwinkels hier, misschien ikeaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 06:47 schreef Karzai het volgende:
Zon schijnt, wat brengt ons deze mooie dag, iemand nog leuke plannen?
yup, maar hij is van de scholen beter beveiligen, symptoom bestrijding dusquote:Op zaterdag 28 mei 2022 06:56 schreef Karzai het volgende:
Slecht idee om zo makkelijk aan een wapen te kunnen komen, zitten altijd wel een paar idioten tussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Politie deed anders 45 minuten lang geen flikker.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 06:48 schreef mschol het volgende:
[..]
aldus trump..
als hij met gezagsgetrouwe burgers politie bedoeld, oke.. maar dat doettie niet![]()
20.000 moorden door vuurwapens en dat is inclusies gang violence.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 07:01 schreef Karzai het volgende:
Ik weet de exacte cijfers niet maar volgens mij vallen er in Amerika meer onschuldige slachtoffers door vuurwapen geweld dan in nederland
nee, das ook nog wel een dingetje jaquote:Op zaterdag 28 mei 2022 07:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Politie deed anders 45 minuten lang geen flikker.
Als je in Amerika geen wapens kon kopen in de supermarkt hoeven mensen zich ook niet zo vaak te verdeldigen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 07:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
20.000 moorden door vuurwapens en dat is inclusies gang violence.
Daarentegen zijn er 500.000 tot 3 miljoen defensive uses van vuurwapens volgens de CDC.
Wellicht is dit alles op te lossen door wat tanks voor het schoolgebouw te positioneren, een zwaarbewapende marinier in plaats van een conciërge en leerkrachten uitrusten met kettingzagen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je in Amerika geen wapens kon kopen in de supermarkt hoeven mensen zich ook niet zo vaak te verdeldigen.
Een lamp?quote:Op zaterdag 28 mei 2022 07:01 schreef mschol het volgende:
[..]
geen concrete plannen, misschien langs de woonwinkels hier, misschien ikea
eerst pakketje ontvangen, daarna kan ik weg
alles te duur?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Heel Boedapest doorgevlooid. Appartementje geboekt. Niet helemaal blij mee. Maar anders werd het financieel allemaal een beetje te gek
*strompelt*quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die lust ik ook wel een, met een klein bescheiden ochtendkoekje aub.
Iedereen zijn eigen bunker.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wellicht is dit alles op te lossen door wat tanks voor het schoolgebouw te positioneren, een zwaarbewapende marinier in plaats van een conciërge en leerkrachten uitrusten met kettingzagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |