abonnement Unibet Coolblue
pi_204890770
Ik zei laatst dat ik hoopte dat Stefano zou winnen;
Ik heb de uitzending nog niet gezien maar wel de ontbijt “scene”. En die vond ik niet best.
De rest al hier gelezen en ik denk dat ik mijn mening ga terugnemen :{

Maar goed, eerst de hele uitzending maar even bekijken.
pi_204891248
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 16:00 schreef Dagio het volgende:
Hypocriet gezwets van die Stefano aan de laatste ronde tafel :')

Heeft iemand een bron waaruit blijkt dat er gestuurd is door de regie?
Of is het weer een hoop napraterij?
Dat Babette ineens de regels had doorgenomen. Niemand zei ook, zal ik ook gaan doen. Of dat ze met het regelboekje iemand liet zien waar het staat. Daarmee is het aannemelijker dat zij dit is verteld door de productie dan dat ze er zelf achter is gekomen.
Ook dat de verraders tot dan toe geen medelijden hadden en ineens wel.
Daarmee zeg ik niet dat het 100% is, maar wel een stuk aannemelijker dan "even de regels" er op na lezen.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  zaterdag 28 mei 2022 @ 17:14:33 #178
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_204891744
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 16:21 schreef lily het volgende:
Ik zei laatst dat ik hoopte dat Stefano zou winnen;
Ik heb de uitzending nog niet gezien maar wel de ontbijt “scene”. En die vond ik niet best.
De rest al hier gelezen en ik denk dat ik mijn mening ga terugnemen :{

Maar goed, eerst de hele uitzending maar even bekijken.
Hij heeft dit seizoen wel heel vermakelijk gemaakt en voor een hoop opschudding gezorgd. Dat is toch wel leuk in dit programma :).
pi_204891902
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 17:14 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Hij heeft dit seizoen wel heel vermakelijk gemaakt en voor een hoop opschudding gezorgd. Dat is toch wel leuk in dit programma :).
Dat is zeker waar :)
pi_204891988
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 12:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik begrijp Stefano zijn reactie wel het leek ook alsof hij min of meer toe gaf dat de regie ze toen de opdracht heeft gegeven niemand te vermoorden met zijn jullie zijn geen echte winnaar speech.

Ik zou me ook genept voelen als je serieus mee doet om het te winnen en de regie met kronkels komt waardoor je verliest.

Opvallend dat we stefano jamie en ortal daar nog niet over horen in de media trouwens.
Dan moet hij niet op zijn medekandidaten afreageren maar op de regie/programma. Dit sloeg echt totaal nergens op.

Ze hebben gewoon gefaald.
  zaterdag 28 mei 2022 @ 17:38:43 #181
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_204892035
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 12:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik begrijp Stefano zijn reactie wel het leek ook alsof hij min of meer toe gaf dat de regie ze toen de opdracht heeft gegeven niemand te vermoorden met zijn jullie zijn geen echte winnaar speech.

Ik zou me ook genept voelen als je serieus mee doet om het te winnen en de regie met kronkels komt waardoor je verliest.

Opvallend dat we stefano jamie en ortal daar nog niet over horen in de media trouwens.
Ik dacht meer in zijn speech dat hij bedoelde dat de winnaars eigenlijk geen moment zelf een prominente rol in het spel hebben gespeeld. Het was meer Babette, Frank en Irene (oid) die meer en meer alles door begonnen te krijgen, alleen die werden daardoor natuurlijk vermoord, waardoor deze drie het spel mooi uit konden spelen. Dus dat kan ik ergens wel begrijpen, maar dit moet hij natuurlijk niet zeggen, omdat het onopvallend spelen eigenlijk juist heel slim is. Je een beetje van de domme houden zoals Frank en Toine hebben gedaan.

Als hij bedoelde dat ze echt van de regie niemand mochten vermoorden dan is het een verschrikkelijk spel natuurlijk. Dit zullen ze vast niet in de media mogen zeggen omdat er een boete op staat als je het naar buiten brengt...
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 28 mei 2022 @ 17:49:30 #182
335263 freaky40
pi_204892151
Vond het ook best een leuk seizoen. Als je een aansprekende line up van deelnemers hebt met Stefano daar dan ook bij, dan is het gegarandeerd leuk en spraakmakend. Alleen moet er dan niet zo gestuurd gaan worden, dus ik kijk altijd met 2 ogen naar dit soort TV shows, die van doorsnee TV kijker die van niets weet en die vanuit TV maker/producer kant en zie dus hoe een TV programma zoals dit in elkaar steekt en hoe het wordt gestuurd. Af en toe best lastig, maar ja.
Ik hoop wel dat ze weer een goede line up komen bij de Videoland serie en later dan weer in het nieuwe RTL 4 seizoen van de show, want een goede casting is key bij deze shows. Ik zou heel graag 1 naam willen aanbevelen of zij nu in het Videoland serie zou moeten of de RTL 4 versie maakt niet zoveel uit en dat is Mariana Verkerk die ook al 2x mee deed met Expeditie Robinson. Zij lijkt me een uitstekende kandidaat die dit format past als een jas.
Allemaal cabaretteketet!
pi_204892637
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 16:00 schreef Dagio het volgende:
Hypocriet gezwets van die Stefano aan de laatste ronde tafel :')

Heeft iemand een bron waaruit blijkt dat er gestuurd is door de regie?
Of is het weer een hoop napraterij?
Napraterij
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204892657
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 17:49 schreef freaky40 het volgende:
Vond het ook best een leuk seizoen. Als je een aansprekende line up van deelnemers hebt met Stefano daar dan ook bij, dan is het gegarandeerd leuk en spraakmakend. Alleen moet er dan niet zo gestuurd gaan worden, dus ik kijk altijd met 2 ogen naar dit soort TV shows, die van doorsnee TV kijker die van niets weet en die vanuit TV maker/producer kant en zie dus hoe een TV programma zoals dit in elkaar steekt en hoe het wordt gestuurd. Af en toe best lastig, maar ja.
Ik hoop wel dat ze weer een goede line up komen bij de Videoland serie en later dan weer in het nieuwe RTL 4 seizoen van de show, want een goede casting is key bij deze shows. Ik zou heel graag 1 naam willen aanbevelen of zij nu in het Videoland serie zou moeten of de RTL 4 versie maakt niet zoveel uit en dat is Mariana Verkerk die ook al 2x mee deed met Expeditie Robinson. Zij lijkt me een uitstekende kandidaat die dit format past als een jas.
Wie is mariana verkerk?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 28 mei 2022 @ 18:43:49 #185
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_204892704
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 18:40 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Wie is mariana verkerk?
Vond haar verschrikkelijk in Expeditie Robinson, dus ze past inderdaad goed bij dit programma _O- . Verder weet ik niet echt wie ze is. Heeul vroeger een model oid?
pi_204893106
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 11:26 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Sowieso: Stefano komt als laatste binnen en al voordat hij de deur opendoet is hij (zogenaamd) woest en ziedend want Evenblij is weg. Maar strikt genomen kan hij dat als getrouwe niet weten. Dus de overigen MOETEN zich op dat moment realiseren dat Stefano de laatste verrader is omdat hij weet dat hij Evenblij vermoord heeft.
Evenblij en Stefano waren de enige die niet in de wapenkamer waren geweest. Dus kans was 50/50 dat het of Stefano of Evenblij was die vermoord zou worden. Dat wisten die andere 3 ook.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 28 mei 2022 @ 20:24:18 #187
335263 freaky40
pi_204893561
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 18:40 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Wie is mariana verkerk?
Begeleider van modellen en woont in Amerika en deed hier in TV programma's ook wel eens mee, buiten haar deelname aan ER.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 28 mei 2022 @ 20:24:47 #188
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_204893565
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2022 19:33 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Evenblij en Stefano waren de enige die niet in de wapenkamer waren geweest. Dus kans was 50/50 dat het of Stefano of Evenblij was die vermoord zou worden. Dat wisten die andere 3 ook.
Daaaaar zeg je me wat! Had ik mij niet gerealiseerd :o goed punt! ^O^
pi_204893633
Teleurstellende finale.
  zaterdag 28 mei 2022 @ 22:47:09 #190
318507 Jester65
Stay frosty
pi_204896118
Het probleem bij dit spel blijft dat het als een nachtkaars uitgaat, zeker als er drie getrouwen overblijven. Het eindspel is gewoon niet spannend genoeg.
pi_204897307
Vandaag aangekondigd dat het nieuwe Videoland seizoen rond Halloween van start gaat. De kandidaten waren een paar weken geleden al gelekt. O.a. Famke Louise, Hugo Kennis en Bobbi Eden schijnen mee te doen.
  maandag 30 mei 2022 @ 09:10:17 #192
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204911720
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2022 21:58 schreef Jester65 het volgende:
Stefano had natuurlijk wel gelijk: de overgebleven getrouwen zijn alleen maar zover gekomen doordat ze niet gevaarlijk genoeg geacht werden door de verraders. Toine en Steven geloofden de zweren op de familie-act ook nu bijna nog. Dionne was van deze drie de enige die iets verder keek dan haar neus lang was.

Stefano heeft het heel lang geniaal gespeeld, maar de move (om mee te gaan met de regie) en niemand te vermoorden was achteraf natuurlijk fataal.
Ik vond het ook niet de 3 beste/leukste finalisten, maar dat hebben de Verraders natuurlijk ook zelf in de hand he. Je gaat degenen vermoorden die t goed spelen en die je op het spoor zijn, dus blijf je altijd met de onnozelen en onwetenden over. Ook dat is het spel, anders win je niet als Verrader.

Als hij dan op t einde zo enorm teleurgesteld was in de overgebleven kandidaten, dan had hij Frank niet moeten vermoorden maar Toine of Steven.

De enige reden waarom dit onsympathieke gedrag voor mij goed te praten is, is wanneer de regie echt heeft ingegrepen toen met Babette omdat ze zagen dat t voor de Verraders te goed ging en de Getrouwen geen schijn van kans maakten. Want dan is t de kunstgreep die hem de finale en t (nodige)n geld hebben gekost. De Verraders gingen tot aan dat moment super goed. Maar dat sis speculatie en zullen we nooit te weten komen.

Verder dan dat: Zonder klasse. Dat had anders gekund. Zeker ook de sneer naar Dionne toe toen ze de helft aanbood. Zo zie je maar: iemand met een stoornis mee laten meedoen maakt leuke TV, maar soms moet je mensen tegen zichzelf beschermen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ang3l op 30-05-2022 09:16:34 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_204911755
Stefano was wel erg treurig in de laatste aflevering ja, die leek echt helemaal van god los. Die deed niet eens meer moeite om zijn verraderschap te verbloemen, nog los van wat ie er allemaal uitgooide...

Beetje flauw ook om die 3 overgeblevenen geen ware winnaars te noemen, terwijl je als verrader juist alle mensen die wél hun theorieën deelden met anderen en op het goede spoor zaten te elimineren. Dat moet je natuurlijk ook als verrader, maar noem de rest dan niet onwaardig.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204911762
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 09:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vond het ook niet de 3 beste/leukste finalisten, maar dat hebben de Verraders natuurlijk ook zelf in de hand he. Je gaat degenen vermoorden die t goed spelen en die je op het spoor zijn, dus blijf je altijd met de onnozelen en onwetenden over. Ook dat is het spel, anders win je niet als Verrader.

Als hij dan op t einde zo enorm teleurgesteld was in de overgebleven kandidaten, dan had hij Frank niet moeten vermoorden maar Toine of Steven.

De enige reden waarom dit onsympathieke gedrag voor mij goed te praten is, is wanneer de regie echt heeft ingegrepen toen met Babette omdat ze zagen dat t voor de Verraders te goed ging en de Getrouwen geen schijn van kans maakten. Want dan is t de kunstgreep die hem de finale en t (nodige)n geld hebben gekost. De Verraders gingen tot aan dat moment super goed. Maar dat sis speculatie en zullen we nooit te weten komen.

Verder dan dat: Zonder klasse. Dat had anders gekund. Zeker ook de sneer naar Dionne toe toen ze de helft aanbood. Zo zie je maar: iemand met een stoornis mee laten meedoen maakt leuke TV, maar soms moet je mensen tegen zichzelf beschermen.

Ik had mijn stuk tekst kunnen besparen zie ik, helemaal mee eens _O_

En ook al is die theorie van Babette ingefluisterd, de ultieme fout van de verraders blijft om uberhaupt in die situatie niet een getrouwe te vermoorden. Dan was het 3-4 geweest en hadden ze echt nog wel iemand kunnen meenemen in hun spel en hadden ze de overhand gehad.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204912783
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 09:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik had mijn stuk tekst kunnen besparen zie ik, helemaal mee eens _O_

En ook al is die theorie van Babette ingefluisterd, de ultieme fout van de verraders blijft om uberhaupt in die situatie niet een getrouwe te vermoorden. Dan was het 3-4 geweest en hadden ze echt nog wel iemand kunnen meenemen in hun spel en hadden ze de overhand gehad.
Maar die "fout" zou zomaar door de productie geëist kunnen zijn. Minder duidelijk dan de regels-Babette-verhaal. Maar ook aannemelijk dat ze het moesten doen van de productie. Zodra verraders meerderheid zijn, is het niet meer spannend, zouden ze gedacht kunnen hebben.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  maandag 30 mei 2022 @ 11:37:42 #196
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_204912827
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 09:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vond het ook niet de 3 beste/leukste finalisten, maar dat hebben de Verraders natuurlijk ook zelf in de hand he. Je gaat degenen vermoorden die t goed spelen en die je op het spoor zijn, dus blijf je altijd met de onnozelen en onwetenden over. Ook dat is het spel, anders win je niet als Verrader.

Als hij dan op t einde zo enorm teleurgesteld was in de overgebleven kandidaten, dan had hij Frank niet moeten vermoorden maar Toine of Steven.

De enige reden waarom dit onsympathieke gedrag voor mij goed te praten is, is wanneer de regie echt heeft ingegrepen toen met Babette omdat ze zagen dat t voor de Verraders te goed ging en de Getrouwen geen schijn van kans maakten. Want dan is t de kunstgreep die hem de finale en t (nodige)n geld hebben gekost. De Verraders gingen tot aan dat moment super goed. Maar dat sis speculatie en zullen we nooit te weten komen.

Verder dan dat: Zonder klasse. Dat had anders gekund. Zeker ook de sneer naar Dionne toe toen ze de helft aanbood. Zo zie je maar: iemand met een stoornis mee laten meedoen maakt leuke TV, maar soms moet je mensen tegen zichzelf beschermen.

Heeft hij een stoornis dan ? Dacht eigenlijk dat het een typetje was :@
  maandag 30 mei 2022 @ 11:47:55 #197
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_204912942
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 11:37 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Heeft hij een stoornis dan ? Dacht eigenlijk dat het een typetje was :@
Een typetje wat ie heeft aangenomen omdat hij met het echte leven niet kon dealen.
Kijk bv maar eens "Boerderij van Dorst" waar hij te gast was.

Dat het leuke TV is (en dat is persoonlijk), maakt het nog niet gezond.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 30 mei 2022 @ 11:52:50 #198
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_204912982
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 11:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Een typetje wat ie heeft aangenomen omdat hij met het echte leven niet kon dealen.
Kijk bv maar eens "Boerderij van Dorst" waar hij te gast was.

Dat het leuke TV is (en dat is persoonlijk), maakt het nog niet gezond.
ja ok, maar geen vastgestelde stoornis dus? Lijkt me niet dat hij echt zo is :X
pi_204914404
Geweldig seizoen met een bizarre laatste aflevering.
Hier begreep ik werkelijk helemaal niets van.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_204914436
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2022 11:52 schreef Flow3r het volgende:

[..]
ja ok, maar geen vastgestelde stoornis dus? Lijkt me niet dat hij echt zo is :X
Vond dit wel een verhelderend interview.
https://nickmuller.nl/202(...)-junk-van-nederland/

Kan nergens vinden of hij nou gediagnosticeerd is met een bepaalde stoornis, maar dat lijkt me wel.

Hoe dan ook maakte hij wel dit seizoen van De Verraders.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')