Jawelquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:43 schreef ph-buf het volgende:
Suica?
Kun je niet gewoon met je Nederlandse creditcard overal betalen?
Werkt die suica landelijk?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:36 schreef matthijst het volgende:
Ik vond 't juist wel relaxed. In de trein ff suica Opladen..
Creditcard ook bij me.
Gewoon met OV? Of een auto gehuurd?quote:Op dinsdag 19 september 2023 15:36 schreef Simmertje het volgende:
Ik ben alweer een weekje terug van een mooie trip. Voor het eerst ook in Nagano geweest, wat een prachtige omgeving is dat zeg.
matsushima is mooi, als je er toch in de buurt bentquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Gewoon met OV? Of een auto gehuurd?
Net begonnen met plannen voor volgend voorjaar, andere hoek een keer bekijken, is het plan:
4 nachten Sendai
Klopt, zei het in het nieuws topic al. Vrijdag de terugvlucht vanuit Tokio. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen...quote:Op woensdag 20 september 2023 06:17 schreef matthijst het volgende:
Lekker dan:
https://www.ad.nl/binnenl(...)iet-zomaar~a7475df4/
Azerbeidjan ook niet meer veilig. Geen vliegroutes over.
Ik ben vorige week woensdag met KLM teruggevlogen via Alaska, Noordpool, Groenland en langs IJsland naar beneden (de heenreis wel nog via de nu afgesloten route).quote:Op woensdag 20 september 2023 06:26 schreef Drass het volgende:
[..]
Klopt, zei het in het nieuws topic al. Vrijdag de terugvlucht vanuit Tokio. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen...
Is dat rechtstreeks? Of nog via Seoul?quote:Op woensdag 20 september 2023 08:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik ben vorige week woensdag met KLM teruggevlogen via Alaska, Noordpool, Groenland en langs IJsland naar beneden (de heenreis wel nog via de nu afgesloten route).
Heen met Koreanair gevlogen via Seoul. Terug was direct met KLM, bijna 14 uur.quote:Op woensdag 20 september 2023 11:25 schreef matthijst het volgende:
[..]
Is dat rechtstreeks? Of nog via Seoul?
Alles met OV gedaan. Intensief, maar uiteindelijk (zeker in de regio Nagano) enorm genoten van de ritjes door het landschap. Matsumoto zeker doen, was indrukwekkend!quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Gewoon met OV? Of een auto gehuurd?
Net begonnen met plannen voor volgend voorjaar, andere hoek een keer bekijken, is het plan:
4 nachten Sendai
3 nachten Niigata
4 nachten Nagano (dagje Matsumoto)
9 nachten Tokyo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |