Lekker 3 maanden laten overblijven.quote:Op vrijdag 23 september 2022 17:52 schreef Aurelius het volgende:
Het is dat ik schoolgaande kinderen heb, anders zou ik weer 3 maanden gaan en daar overwinteren.
Aangezien je niet meer over Rusland kunt vliegen, gaat er tegenwoordig niks meer rechtstreeks vanaf Schiphol. KLM stopt in Seoul.quote:Op zondag 2 oktober 2022 08:33 schreef matthijst het volgende:
Haneda is toch altijd met overstap?
Of kan dat inmiddels ook rechtstreeks?
Ik ging voorheen (pre-Corona) graag met Cathay pacific, via Hong Kong. Maar dan wel naar Narita en niet Haneda.quote:Op zondag 2 oktober 2022 10:29 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Aangezien je niet meer over Rusland kunt vliegen, gaat er tegenwoordig niks meer rechtstreeks vanaf Schiphol. KLM stopt in Seoul.
En als je toch moet overstappen kun je net zo goed voor Haneda als eindbestemming gaan.
Ik ben afgelopen mei met Lufthansa via Frankfurt gegaan. Maar met Finnair via Helskinki is ook een optie.
Apart, zou KLM erop gokken dat die oorlog dan voorbij is?quote:Op maandag 14 november 2022 19:32 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
KLM, direct, zowel heen als terug
Beiden gedaan. Shikoku heb je wel echt een (huur)auto nodig. Kyushu is goed te doen met OV.quote:Op maandag 14 november 2022 18:48 schreef Stefanovich het volgende:
Nu hebben we nog 1 week die we in moeten vullen. We denken aan Shikoku (wellicht met Kochi als uitvalsbasis?) of aan het eiland Kyushu en dan willen we wellicht Fukuoka aandoen en Kagoshima.
Ik twijfel tussen deze 2 ''eilanden''. Welke raden jullie aan? Op dit gedeelte van de reis willen we ook flink wat natuur aandoen en bijvoorbeeld fietsen maar ook andere activiteiten...
Wordt m'n 1e keer Japan! Als alles doorgaat haha...
Is ook het plan. Nu nog ff een internationaal rijbewijs fixen. Nog tips wat to do op Shikoku?quote:Op dinsdag 15 november 2022 07:54 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Beiden gedaan. Shikoku heb je wel echt een (huur)auto nodig. Kyushu is goed te doen met OV.
De vlucht is al gewijzigd, nu met tussenstop op Seoul en duurt 2 uur langer.quote:Op maandag 14 november 2022 20:29 schreef matthijst het volgende:
[..]
Apart, zou KLM erop gokken dat die oorlog dan voorbij is?
Als je 10 maart als vertrekdatum kiest staat er ook rechtstreeks, 16 uur, blijkt ie alsnog via Seoul te gaan.
Universal Studio was wel uitzoekwerk (wel de moeite waard). Als het goed is zijn de armbanden ook inbegrepen bij de Express tickets. Wij hebben alle pretparken vorig jaar gedaan met de kids, 2 Disney en USJ. Was toen nog lekker rustig.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 06:50 schreef matthijst het volgende:
Jeu, 11 maart weer naar Japan, 5 nachten Okayama, 4 Osaka, 9 Tokyo.
Willen iig naar Hiroshima, Miyajima en Kyoto. En hebben kaartjes voor Universal Studios Japan kunnen kopen![]()
![]()
![]()
https://www.usjticketing.com/expressPass
Hoe die bende werkt:
- je hebt een normale toegangskaart nodig om binnen te komen, deze hebben een dag code (A, B, C) en zijn na je gekozen dag 3 maanden geldig voor dagen met dezelfde code (B is bv weekend, of drukkere dagen).
- voor Harry Potter en Nintendoland heb je een timed entry ticket nodig om dat deel van het park in te mogen. Zo'n ticket kan je op de dag zelf in het park krijgen, maar kans is aanwezig dat ze al weg zijn, of dat je pas savonds kan. Andere optie is vooraf een ExpressPass te kopen, daar zit een timed entry ticket bij in waarvan je de tijden kunt kiezen.
Express tickets verkopen rap uit. Ze werden voor maart vanaf vandaag (20 januari) beschikbaar en kwamen ergens tussen 01:15 en 05:30 Nederlandse tijd te koop. Gok dat dat om 12:00 Japanse tijd was.
Je kunt betalen met Apple Pay (ws alleen icm gekoppelde creditcard).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |