Optelefonerenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:25 schreef UitStraling het volgende:
Soms hoor je hier wel eens wat boerse mensen neiwsgierig zeggen in plaats van nieuwsgierig en dan voer ik mentaal een veldslag om dat niet over te nemen
Die ken ik, die zijn echt beter dan Fleetwood Mac zelf.quote:
Ja, maar ik vergis me. Het is een andere bandquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ken ik, die zijn echt beter dan Fleetwood Mac zelf.
Zeuvenupquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:25 schreef UitStraling het volgende:
Soms hoor je hier wel eens wat boerse mensen neiwsgierig zeggen in plaats van nieuwsgierig en dan voer ik mentaal een veldslag om dat niet over te nemen
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeuvenup
Puzel
me eige
Instant bloedende oren.
Eve me eauge uitkrabbequote:
Voor die overgewaardeerde zooi van hem??quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Bram Ladage heeft de prijzen flink verhoogd
Dan mag hij zijn patatjes houdenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Bram Ladage heeft de prijzen flink verhoogd
Nou, nou, nouquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor die overgewaardeerde zooi van hem??
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeuvenup
Puzel
me eige
Instant bloedende oren.
Ik had trek in patatjesquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan mag hij zijn patatjes houden
FTFYquote:
Ik vond het echt tegenvallen die ene keer dat ik dat atquote:
Mijn 12% is al bijna verdamptquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach ja gewoon 10 % salarisverhoging en we hebben het nergens meer over heujjToch?
Doe rustigquote:
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond het echt tegenvallen die ene keer dat ik dat at
Ik heb om 3-5% gevraagdquote:
Kun je nagaan als ik niets had gevraagdquote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat is dus eigenlijk een verlaging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |