Al besprokenquote:Op zondag 29 mei 2022 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje dat overfanatieke van een Weghorst maar ik vind hem in interviews niet vervelend overkomen.
Zat laatst op een bankje in Australie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op zondag 29 mei 2022 19:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zat laatst op een bankje in Australie.Ga weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2022 18:54 schreef El-Stinho het volgende:
Bij ADO Den Haag moet er nog een boel gebeuren om Eredivisie-proof te worden.
Normaal gras, sympathiek elftal (die altijd presteerden ondanks al dit gedoe) en ik vind Excelsior enorm kleurloos en nutteloos, ADO brengt wat reuring mee.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom juich jij dan voor ADO? Wat een kutclub.
Er gebeurt altijd wel wat, een van de grootste steden van Nederland, heerlijk tokkiepubliek. Toch in alles beter dan Heracles Heráclesquote:Op zondag 29 mei 2022 19:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En waarom juich jij dan voor ADO? Wat een kutclub.
Alleen geïnteresseerd in NAC Breda en De Graafschap.quote:Op zondag 29 mei 2022 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heracles mag wel weer terug als het kunstgras in de Eredivisie is afgeschaft
Willem 2 niet?quote:Op zondag 29 mei 2022 19:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen geïnteresseerd in NAC Breda en De Graafschap.
Niet per se. Misschien zou ik er meer gevoel bij hebben als ik het Adriaanse-tijdperk had meegemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |