Kijk nu terug, maar inderdaad een rolkoffer meequote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:44 schreef freaky40 het volgende:
Inderdaad, dat zijn faalhazen met hun rolkoffertjes in een programma waar het om een race gaat.
Ik kijk idd op Videoland, leuk programma. Vind Leonie en Rick/Nick (?) een leuk koppel, stabiel, niet zo hysterisch als Susan of geïrriteerd als Sannequote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:10 schreef freaky40 het volgende:
Niemand kijkt, maar misschien is het op Videoland wel een succes.
Oh ze hebben het echt wel vaker bij het goede eind. Qua kijkcijfers valt het gewoon te controleren en inhoudelijk stelt dit programma toch helemaal niets voor? Wel mooie sfeerbeelden van Jordanië.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:30 schreef freaky40 het volgende:
De trol 'analyses' van Mediacourant neem ik nooit serieus, maar ze hebben deels nu wel gelijk. Verder weten we (nog) niet hoe dit op Videoland scoort, en ik denk dat dit misschien wel iets meer belangrijker is dan hoe het lineair scoort...
Dat heb ik helaas gemist. Weet je of het nog ergens terug te kijken is?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:26 schreef freaky40 het volgende:
Dat heeft hij gedaan. Dat was 1 van de dingen uit zijn bucketlist waar hij een programma omheen heeft gemaakt. Maar het lijkt meer op Peking Expres, maar toch ook weer niet helemaal. Hopelijk is dit de aanzet om dat weer terug te brengen, of The Amazing Race, nog leuker.
Het staat op Videoland elke donderdag. Dat is ook waar ik het kijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:54 schreef Nemrut het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas gemist. Weet je of het nog ergens terug te kijken is?
Ja dat is het programma Race om de ringen. Dat kijk ik ook (vanwege Jordanië).quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het staat op Videoland elke donderdag. Dat is ook waar ik het kijk.
Peking Express moet weer terugkomen, dat was leukquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:26 schreef freaky40 het volgende:
Dat heeft hij gedaan. Dat was 1 van de dingen uit zijn bucketlist waar hij een programma omheen heeft gemaakt. Maar het lijkt meer op Peking Expres, maar toch ook weer niet helemaal. Hopelijk is dit de aanzet om dat weer terug te brengen, of The Amazing Race, nog leuker.
Ik ben al eens in Jordanië geweest, en moet eerlijk zeggen dat de sfeer en ervaring daar mooier zijn dan de beelden die ik nu op tv zie. Dus ik ik hoop dat jij het ook nog eens "in het echt" mag ervaren 😍quote:Op zaterdag 11 juni 2022 09:48 schreef Nemrut het volgende:
Ik kijk alleen vanwege de mooie opnames in Jordanië.
Een mooi land, dat ik ooit nog eens hoop te bezoeken.
Tof! Zelf rond gereisd?quote:Op zondag 12 juni 2022 12:52 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Ik ben al eens in Jordanië geweest, en moet eerlijk zeggen dat de sfeer en ervaring daar mooier zijn dan de beelden die ik nu op tv zie. Dus ik ik hoop dat jij het ook nog eens "in het echt" mag ervaren 😍
Dat dacht ik eerst ook te horen, maar toen dacht ik: zegt Sanne niet gewoon B (van Bilal)?quote:
Volgens mij zegt ze B van Bilal en geen bae.quote:Op zondag 26 juni 2022 00:41 schreef Staaf het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook te horen, maar toen dacht ik: zegt Sanne niet gewoon B (van Bilal)?
Als ze echt bae zegt is het wel een heel cheesy stel
Die race van vorige week lijkt me idd loodzwaarquote:Op donderdag 30 juni 2022 06:41 schreef Flow3r het volgende:
Net gekeken, wat een programma![]()
Ik was al 10 x dood geweest, zoveel afzien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd wat dit programma uiteindelijk gescoord heeft op Videoland. Als dat relevant is ten opzichten van de lineaire versie op RTL 4 komt er denk ik nog wel een nieuw seizoen. Dus zo rond de 400.000 lineair en 500.000 kijkers op Videoland dan zou het zomaar eens terug kunnen komen volgend seizeon.Allemaal cabaretteketet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |