Kan prima. En je hoeft ze niet te scheren.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat wat minder onder een leuk jurkje.
Jawel joh, zou d'r gewoon prima staanquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat wat minder onder een leuk jurkje.
Daar heb ik google voor en dan is het antwoord JA.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik pleit voor minimaal vier miljoen huisartsen in Nederland om alle vragen aangaande "Heb ik een levensbedreigende ziekte? te beantwoorden.
Wat perfect.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan prima. En je hoeft ze niet te scheren.
Dat mag ik niet meer van de huisarts.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik google voor en dan is het antwoord JA.
Jade en Miriam heten de mijne in R'dam.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar Kees-Jan heten.
Nou, probleem opgelost.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:11 schreef bitterbal het volgende:
zag een keer een roze glitteren been prothese ding, zag er wel vet uit
Net de echte wereld, dat Drentequote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:10 schreef Ama het volgende:
Hebben we ook gewoon een dikke huisartsentekort hoor.
quote:
M'n zus had gister zoiets van OMG JE MOET BOVEN DE 40 TWEE KEER PER JAAR JE BLOEDDRUK METEN.quote:
Snap ik wel ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus had gister zoiets van OMG JE MOET BOVEN DE 40 TWEE KEER PER JAAR JE BLOEDDRUK METEN.
En m'n moeder heeft zo'n apparaat dus zij meten, was prima.
'Nu jij CL!'
Hahaha fuck nee. Ik ga daar niet thuis mee lopen kloten.
nu wel jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ze wel sneller bedienen, gok ik.
ja veel scherper zal het niet zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n aardappelschilmesje uit de grabbelton van Xenos?
Tandartsovername hier was ook enorm vaag. Snapte er geen ene zak van. Ik was niet de enige want blijkbaar stonden er mensen op de dag van hun afspraak voor het verkeerde gebouwquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:12 schreef LTVDK het volgende:
Hier was vorig jaar de huisarts plots overleden, hebben ze snel een vervangende uit België gehaald. Al gok ik dat die binnenkort weg is gezien de nogal wazige onduidelijke brief vanuit de huisartsenpraktijk over aankomende wijzigingen.
Stuurt iedereen die moeite heeft met poepen door naar de seksuoloogquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:12 schreef LTVDK het volgende:
Hier was vorig jaar de huisarts plots overleden, hebben ze snel een vervangende uit België gehaald. Al gok ik dat die binnenkort weg is gezien de nogal wazige onduidelijke brief vanuit de huisartsenpraktijk over aankomende wijzigingen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:12 schreef LTVDK het volgende:
Hier was vorig jaar de huisarts plots overleden
Moest gnorken om mijn eigen grapquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stuurt iedereen die moeite heeft met poepen door naar de seksuoloog
Ja was ook allemaal heel vaag er omheen, geen idee hoe of wat er nu precies is gebeurdquote:
Ik snap hem ook nu pas.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moest gnorken om mijn eigen grap
Niet eens een AH?quote:
quote:
Het lijkt mij heel raar.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was ook allemaal heel vaag er omheen, geen idee hoe of wat er nu precies is gebeurd
Ja, hij spreekt wel gewoon Nederlands hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
EHBO-post = skadestuen oftewel schadekamer.
Heeft die wel heel de wachtkamer volstaan met Lego?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij spreekt wel gewoon Nederlands hoor![]()
Aaardige man.
Op je 22ste al arts zijn. Oké Doogie.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
onze laatste jongen uit de afwas zei dat hij arts was in pakistan en voelde zich veel beter dan ons allemaal
nou goed is hij ontslagen
anders had ik hem kunnen vragen. al was die pas 22
Helemaal niksquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die wel heel de wachtkamer volstaan met Lego?
hij knipte met zijn vingers als hij wat wilde drinkenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op je 22ste al arts zijn. Oké Doogie.
Hier ookquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:18 schreef Makrelis het volgende:
Tegenwoordig is het wel goed geregeld hier op de Zalmplaat. Huiartsenpost is een flink nieuw pand met ook een apotheek en een hele zooi artsen.
"Ik ben geen gynaecoloog maar ik kan wel even kijken hoor"quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
onze laatste jongen uit de afwas zei dat hij arts was in pakistan en voelde zich veel beter dan ons allemaal
We hebben mensen teveelquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:10 schreef Ama het volgende:
Hebben we ook gewoon een dikke huisartsentekort hoor.
uhmm het is mijn been hoor dokter uitstralingquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik ben geen gynaecoloog maar ik kan wel even kijken hoor"
Ik had ‘m even de wiki laten zien waarop staat dat we dat gekke kaste-systeem hier niet hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
"Gratis extra service en check nu u hier toch ligt"quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhmm het is mijn been hoor dokter uitstraling
Uitstraling werkt toch niet in de afwas?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Hier ookquote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier ookHuisartsen, apotheek, fysio, prikpost: zit vanalles.
Glas drinken in z'n gezicht.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij knipte met zijn vingers als hij wat wilde drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |