Ik hoop dat t niet n al te wazig verhaal is maar iig al bedankt voor t lezen!!
Toch zullen jullie er samen uit moeten komen.......mijn moeder stond ook op instorten, mijn vader vond dat ie niet meer normaal was en mijn broer zei weinig..........................................
Er zal gepraat moeten worden!! Of je dat nu samen tegen elkaar doet of tegen iemand anders. Ik heb veel aan mijn vriendinnen gehad bijv. Mijn ouders hebben een vriend die is psycholoog, mijn moeder heeft hier ook eens mee gepraat.............................
En wat heel belangrijk is, tenminste bij ons: je moet het accepteren!!
Je moet accepteren dat het niet meer is zoals vroeger...........ik moet vaak tot 10 tellen voordat ik iets ga zeggen hoor.
Leer er mee te leven dat het gezin deze gebeurtenis heeft meegemaakt.
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben, anders dan zeg jehet maar, dan probeer ik het nog eens...
Veel sterkte
Misschien is het toch beter om er met je broer of met een vriend of vriendin over te praten. Vooral je broer heeft ook een verantwoordelijkheid en dat mag je hem best vertellen. Maar beschuldig hem niet! Vertel hem gewoon dat jij het er zwaar mee hebt en moeite hebt alles alleen op te lossen. Hij moet dan zelf begrijpen dat hij ook iets zal moeten doen.
Veel sterkte meid.
Ga eens naar je huisarts, hij/zij zal dit soort problemen vaker aan de hand gehad hebben. Probeer het niet in je te houden want daar ga je aan onderdoor.
Het enigste wat ik nu voor je kan doen is je succes en heel veel sterkte wensen.
Je huisarts weet de adressen hiervoor, maar wanneer je liever niet naar je huisarts wilt gaan kun je hier ook het Riagg voor bellen (anoniem) zij kunnen je hier ook mee helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |