https://www.nu.nl/cultuur(...)ge-65-overleden.htmlquote:Gijs de Lange is op 65-jarige leeftijd overleden, dat maakt het management van de acteur en regisseur donderdag bekend.
Het grote publiek kent De Lange van zijn theaterwerk bij de Toneelgroep Amsterdam en zijn televisiewerk in Het Klokhuis. In het kinderprogramma speelde hij mee in diverse sketches.
Sinds 2001 werkte De Lange niet alleen als acteur, maar ook als regisseur voor onder andere Het Nationale Toneel en Orkater. Voor het Holland Festival regisseerde hij verschillende opera's.
Naast zijn werk voor en achter de schermen, was De Lange ook theaterdocent in Maastricht en Amsterdam.
Ik keek alleen maar klokhuis voor de tussenstukjes, en voor Lisa Wade want die was knettergeilquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:01 schreef Jahr00n het volgende:
vond dat vroeger altijd zo irritant die stukjes onzin door het klokhuis heen
Daar keek je juist Klokhuis voorquote:Op donderdag 26 mei 2022 12:01 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2022 12:01 schreef Jahr00n het volgende:
Moet je nagaan, dit is nog maar 20-25 jaar oud. En stikt van de content waar woke-Nederland tegenwoordig compleet overheen zal vallen. Dit kun je nu helaas niet meer uitzendenquote:Op donderdag 26 mei 2022 11:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Vieze Kok - Puber | Het Klokhuis (video)
Toen kreeg de redactie van Het Klokhuis ook al boze brieven. Van dit filmpje krijg je trouwens vooral boze Snapchats van Gretha Thunberg, omdat de kok niet klimaatneutraal veganistisch voer aanprijst.quote:Op donderdag 26 mei 2022 15:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Moet je nagaan, dit is nog maar 20-25 jaar oud. En stikt van de content waar woke-Nederland tegenwoordig compleet overheen zal vallen. Dit kun je nu helaas niet meer uitzenden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop