abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205175463
Oef, die nachten! Hier mogen we echt niet klagen over de nachten. F. slaapt eigenlijk zonder uitzondering goed tot zeer goed in de nacht. Trekt in 1x 9/10 uur achter elkaar door, komt rond 5:00 uur voor voeding en sinds een week of twee weet ze weer dat ze daarna ook nog het best even verder kan slapen. Meestal is het dan 6:15/6:30 en vorige week zelfs twee keer 7:15/7:30. Dikke prima! 👍
  woensdag 29 juni 2022 @ 15:10:08 #202
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_205181018
mn baby heeft waterpokken -O- balen, want met n beetje pech krijgt hij ze over een tijdje nog een keer :'). hij lijkt gelukkig (nog) geen jeuk te hebben maar is wel koortsig en uit zn hummetje, lekker bankhangen en op schoot slapen dan maar.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_205193354
Hier slaapt nr 1, nu net 3 jaar, nog steeds geregeld belabberd. De keuze voor een tweede was dan ook met de hoop dat de eerste tegen de tijd dat nr 2 geboren zou worden eindelijk door zou slapen. ... Gelukkig slaapt nr 2 wel de hele nacht door. :')

Ze gaan vanzelf een keer uit huis en adoptie kan ook op elk gewenst moment hè. ;) Slapen komt wel weer. Ooit.

LDG, wat balen van de pokken. Super irritant om ze nu al te krijgen. Voelt als onnodig lijden dat dan nog een keer over moet. Je kan ook met 1 jaar alsnog vaccineren tegen de pokken via de huisarts.

Vandaag de kinderdieetiste (vanwege de koemelkallergie) gesproken over Elvies matige melk drinken. Het is wat het is en we mogen de pepti aanlengen met sojamelk om te kijken of ze het dan wel wil. Dan moeten we haar iets minder vlees en andere proteïne geven om te compenseren voor haar nieren. Ze ziet het gelukkig vaker bij kindjes die erg goed eten. En Elvie eet als de beste. Allemachtig wat kan deze larf vreten. Tand nr 9 komt nu door.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_205196491
Snot. Werkelijk overal snot.

Maar R blijft er gewoon vrolijk bij en vindt buiten adem raken bij het drinken van haar fles het grappigste ter wereld :') :D
  vrijdag 1 juli 2022 @ 09:23:08 #205
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205196674
Bambi hoest nu al een paar weken. Vooral 's nachts heel sneu, want dan hoest ze zichzelf wakker en is ze ook echt een beetje benauwd. Dus ik wilde vandaag naar de huisarts. Gaat de huisarts naar het Malieveld om te protesteren ;(
Ik begrijp het volledig, maar nu baal ik dat ik niet gewoon gisteren even heb gekeken en dat dus had gezien waardoor ik gisteren kon gaan.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_205207627
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bambi hoest nu al een paar weken. Vooral 's nachts heel sneu, want dan hoest ze zichzelf wakker en is ze ook echt een beetje benauwd. Dus ik wilde vandaag naar de huisarts. Gaat de huisarts naar het Malieveld om te protesteren ;(
Ik begrijp het volledig, maar nu baal ik dat ik niet gewoon gisteren even heb gekeken en dat dus had gezien waardoor ik gisteren kon gaan.
Hoe gaat het nu?
pi_205207919
Balen TGND...
En hoe gaat het met alle snot eponine?

Ik ben begonnen met borstvoeding afbouwen maar T. vindt er niks aan :{ drinkt zijn flesjes slecht leeg, knoeit veel en komt ineens weer voor een nachtvoeding. Terwijl hij het wel kan. Hij heeft zijn flesje ook weleens netjes leeg gedronken. En hij laat er ook wel ongeveer 3-4, uur tussen.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 11:05:53 #208
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205208576
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 09:30 schreef eponine het volgende:

[..]
Hoe gaat het nu?
Nog hetzelfde. Ik vind het niet zorgelijk genoeg om ervoor naar de HAP te gaan, maar ga maandag wel de huisarts bellen als het niet beter wordt morgen.
|| justdiggit.org ||
pi_205209691
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 10:01 schreef B.ertha het volgende:
Balen TGND...
En hoe gaat het met alle snot eponine?

Ik ben begonnen met borstvoeding afbouwen maar T. vindt er niks aan :{ drinkt zijn flesjes slecht leeg, knoeit veel en komt ineens weer voor een nachtvoeding. Terwijl hij het wel kan. Hij heeft zijn flesje ook weleens netjes leeg gedronken. En hij laat er ook wel ongeveer 3-4, uur tussen.
Nog steeds overal. Heb de neuspeer er vanochtend maar eens bij gepakt. Ze vond het niet leuk, maar leek daarna ook wel opgelucht dat niet haar hele neus meer vol zat.

Wat vervelend dat T. zit te rotzooien met z’n flesjes. En balen dat er weer een nachtvoeding is. Hopelijk van niet al te lange duur…

TGND, even afwachten dan idd. Sterkte iig!
pi_205235202
Bij het CB geweest vanochtend. De kleine man is weer helemaal goedgekeurd en kreeg zijn eerste prikjes. Hij moest zo hard huilen ;( Ik hoopte stiekem dat hij er net als grote broer weinig last van zou hebben maar helaas wel dus. En nu, drie uur later, werd hij krijsend wakker en dat heeft hij een half uur volgehouden tot hij van uitputting weer in slaap viel op mij :'(

Stats: 7.045 kg en 64 cm
pi_205236158
Ahh, sterkte voor de kleine jongen, @B.ertha!

Mijn kleine meisje is vandaag alweer zes maanden O+! Niet normaal hoe snel de tijd gaat…

Gisteren was ik jarig en heeft ze de hele dag zitten lachen naar de visite O+
pi_205238176
Sneu van de waterpokken LDG! Hoe gaat het inmiddels? W. had ze 5 weken geleden. En Casper heeft ze als baby van 6 maand ook gehad destijds en daarna nooit weer (wel vaker in contact geweest met waterpokken) dus kan ook goed gaan als ze ze voor een jaar krijgen.

Sneu van de vaccinaties Bertha! Hoe oud is hij inmiddels? Ben t even kwijt. Goeie stats!

Nog bij de HA geweest TGND?

Gefeliciteerd Eponine! En 6 maanden alweer, gaat snel! :D
pi_205238559
Zo, even bijlees. Hopelijk zijn de baby's allemaal weer aan het opknappen!
Wij waren vorige week op visite bij vrienden met het zoontje van 1j3m en die kreeg een paar dagen later koorts en na een paar dagen koorts allemaal vlekjes - de zesde ziekte. Hopelijk heeft hij F. niet besmet, maar goed, de kans is wel groot natuurlijk... En we gaan vrijdag op vakantie... Dat wordt even extra zetpillen meenemen.

Verder hebben we een vrolijk en blij meisje dat nu de hele dag tegen van alles aan staat en zich aan alles omhoog trekt. Af en toe probeert ze haar beentje te verplaatsen, maar dat snapt ze nog niet. Net als kruipen. Iedere keer vliegt ze weer naar tijgerhouding als je denkt dat ze zich echt kruipend wil voortbewegen. Ze eet als een bootwerker en ze is nog steeds zo actief, ondernemend, alert en energiek. Slaapjes gaan ook steeds en steeds beter, al kost inslapen in de avond wel wat moeite (veel te druk zijn met staan, net als op dit moment...).
pi_205239079
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2022 19:40 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Sneu van de waterpokken LDG! Hoe gaat het inmiddels? W. had ze 5 weken geleden. En Casper heeft ze als baby van 6 maand ook gehad destijds en daarna nooit weer (wel vaker in contact geweest met waterpokken) dus kan ook goed gaan als ze ze voor een jaar krijgen.

Sneu van de vaccinaties Bertha! Hoe oud is hij inmiddels? Ben t even kwijt. Goeie stats!

Nog bij de HA geweest TGND?

Gefeliciteerd Eponine! En 6 maanden alweer, gaat snel! :D
3 maanden :) en het lijkt inmiddels weer iets beter te gaan hoewel hij nog warm aanvoelt.
pi_205241009
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 19:58 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Zo, even bijlees. Hopelijk zijn de baby's allemaal weer aan het opknappen!
Wij waren vorige week op visite bij vrienden met het zoontje van 1j3m en die kreeg een paar dagen later koorts en na een paar dagen koorts allemaal vlekjes - de zesde ziekte. Hopelijk heeft hij F. niet besmet, maar goed, de kans is wel groot natuurlijk... En we gaan vrijdag op vakantie... Dat wordt even extra zetpillen meenemen.

Verder hebben we een vrolijk en blij meisje dat nu de hele dag tegen van alles aan staat en zich aan alles omhoog trekt. Af en toe probeert ze haar beentje te verplaatsen, maar dat snapt ze nog niet. Net als kruipen. Iedere keer vliegt ze weer naar tijgerhouding als je denkt dat ze zich echt kruipend wil voortbewegen. Ze eet als een bootwerker en ze is nog steeds zo actief, ondernemend, alert en energiek. Slaapjes gaan ook steeds en steeds beter, al kost inslapen in de avond wel wat moeite (veel te druk zijn met staan, net als op dit moment...).
Ga je naar het buitenland of blijf je in de buurt? Ik vraag dit omdat we nog niet weten wat we gaan doen. Ze is zo druk en pittig dat een verre vakantie zonde gaat zijn. Anderzijds willen we natuurlijk wel ergens heen.
pi_205242093
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 20:29 schreef B.ertha het volgende:

[..]
3 maanden :) en het lijkt inmiddels weer iets beter te gaan hoewel hij nog warm aanvoelt.
Respect voor de stats, bertha! J is een kilootje zwaarder en die is al 9 maanden hahaha
Baby welvaren

Hier ook ooooooooveral snot
Ik ben zelf ook ziek. Keelontsteking, geen stem, pijnlijke ploppende oren.
J heeft hetzelfde. Man heeft bij J op de kamer geslapen en heeft nauwelijks geslapen vannacht

(De schat heeft mij laten liggen, heb niks gemerkt van J z’n misère vannacht)
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:22:32 #217
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205242535
Wow @B.ertha! Mijn baby had vergelijkbare stats bij 7 maanden :D Maar Bambi is ook wel een klein popje.

Ben uiteindelijk niet naar de HA geweest met Bambi. Het lijkt vooralsnog beter te gaan met haar. Ze hoest zichzelf in ieder geval niet meer wakker en heeft ook geen extreme hoest meer. Ik denk zelf dat het een overblijfsel van corona was.
|| justdiggit.org ||
pi_205243598
Ja het is een papzakje O+

Beterschap voor jou en J., Lily!
pi_205243728
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 23:14 schreef Mahra het volgende:

[..]
Ga je naar het buitenland of blijf je in de buurt? Ik vraag dit omdat we nog niet weten wat we gaan doen. Ze is zo druk en pittig dat een verre vakantie zonde gaat zijn. Anderzijds willen we natuurlijk wel ergens heen.
We gaan naar Zuid-Limburg, twee uur rijden voor ons. Dan zijn we toch echt weg en in een hele andere omgeving (heuvelachtig). We wilden ook wat verder weg in eerste instantie, maar ik zag dat nog niet zo zitten met een baby. Daar ben ik nu erg blij om. :D
pi_205244256
Papzakbaby’s O+
De mijne was eind mei met (bijna) 5 maanden al meer dan 8 kilo :9
  FOK!fossiel dinsdag 5 juli 2022 @ 13:13:31 #221
1455 Keroppi
kool kikker
pi_205244594
Nu ze in Trip Trap babyset zit, lijkt ze gelijk zo'n stuk groter!

Lekker zelfstandig zitten, klappen, continue willen staan, het gaat momenteel hard hier :D
Chick on a mission
pi_205246407
L. is gek op andere kinderen, dus ik zit hier maar... tijd om haar op een kinderopvang te zetten.

pi_205246434
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 11:39 schreef Komkommerschijfje het volgende:

[..]
We gaan naar Zuid-Limburg, twee uur rijden voor ons. Dan zijn we toch echt weg en in een hele andere omgeving (heuvelachtig). We wilden ook wat verder weg in eerste instantie, maar ik zag dat nog niet zo zitten met een baby. Daar ben ik nu erg blij om. :D
Heerlijk! Begrijpelijk dat je het verder weg niet ziet zitten. Ik ben zaterdag met moeder en L. naar Keulen gereden en dat was me toch een gedoe! Kind dat na 10 minuten al niet meer in de autostoel zit, winkels vindt ze vreselijk, als we ergens zaten om wat te eten wou ze op schoot, etc. Hier gaan we in september op vakantie, maar waarheen weten we nog niet.

Geniet er lekker van.
pi_205247691
Zijn er nog meer mensen die Dr. Brown's gebruiken? Ik snap er niks van. Bij maat 1 duurt een fles een dik half uur en raakt hij soms gefrustreerd, bij maat 2 stroomt het uit zijn mondhoeken en raakt hij ook gefrustreerd.
pi_205247883
Berta wat een stats voor 3 aa !
Lily beterschap!
Mahra qua vakantiebestemming zou ik heel erg van je kind af laten hangen. Wij zijn (weliswaar in 2 dagen) naar Oostenrijk gereden met Purk. Dat ging zonder grote problemen, maar Purk heeft geen hekel aan autorijden en slaapt redelijk veel in de auto. Als ik jou verhalen zo lees denk ik niet dat dat met jullie kleine snel zou doen. Als ze graag op schoot zit zou wellicht vliegen een overweging zijn? Al weet ik niet of dat in deze tijd een geweldig idee is.

Keroppi dat gaat hard!

Komkommer, hopelijk ontspringt F de dans. Fijne vakantie!

Wij zijn weer thuis uit Oostenrijk. Goede vakantie gehad met heerlijk weer. Wel moeten wennen aan vakantie in een baby ritme. Ach dan zal volgend jaar vast beter zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')