Hoe gaat het nu?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bambi hoest nu al een paar weken. Vooral 's nachts heel sneu, want dan hoest ze zichzelf wakker en is ze ook echt een beetje benauwd. Dus ik wilde vandaag naar de huisarts. Gaat de huisarts naar het Malieveld om te protesteren![]()
Ik begrijp het volledig, maar nu baal ik dat ik niet gewoon gisteren even heb gekeken en dat dus had gezien waardoor ik gisteren kon gaan.
Nog hetzelfde. Ik vind het niet zorgelijk genoeg om ervoor naar de HAP te gaan, maar ga maandag wel de huisarts bellen als het niet beter wordt morgen.quote:
Nog steeds overal. Heb de neuspeer er vanochtend maar eens bij gepakt. Ze vond het niet leuk, maar leek daarna ook wel opgelucht dat niet haar hele neus meer vol zat.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:01 schreef B.ertha het volgende:
Balen TGND...
En hoe gaat het met alle snot eponine?
Ik ben begonnen met borstvoeding afbouwen maar T. vindt er niks aandrinkt zijn flesjes slecht leeg, knoeit veel en komt ineens weer voor een nachtvoeding. Terwijl hij het wel kan. Hij heeft zijn flesje ook weleens netjes leeg gedronken. En hij laat er ook wel ongeveer 3-4, uur tussen.
3 maandenquote:Op maandag 4 juli 2022 19:40 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Sneu van de waterpokken LDG! Hoe gaat het inmiddels? W. had ze 5 weken geleden. En Casper heeft ze als baby van 6 maand ook gehad destijds en daarna nooit weer (wel vaker in contact geweest met waterpokken) dus kan ook goed gaan als ze ze voor een jaar krijgen.
Sneu van de vaccinaties Bertha! Hoe oud is hij inmiddels? Ben t even kwijt. Goeie stats!
Nog bij de HA geweest TGND?
Gefeliciteerd Eponine! En 6 maanden alweer, gaat snel!
Ga je naar het buitenland of blijf je in de buurt? Ik vraag dit omdat we nog niet weten wat we gaan doen. Ze is zo druk en pittig dat een verre vakantie zonde gaat zijn. Anderzijds willen we natuurlijk wel ergens heen.quote:Op maandag 4 juli 2022 19:58 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Zo, even bijlees. Hopelijk zijn de baby's allemaal weer aan het opknappen!
Wij waren vorige week op visite bij vrienden met het zoontje van 1j3m en die kreeg een paar dagen later koorts en na een paar dagen koorts allemaal vlekjes - de zesde ziekte. Hopelijk heeft hij F. niet besmet, maar goed, de kans is wel groot natuurlijk... En we gaan vrijdag op vakantie... Dat wordt even extra zetpillen meenemen.
Verder hebben we een vrolijk en blij meisje dat nu de hele dag tegen van alles aan staat en zich aan alles omhoog trekt. Af en toe probeert ze haar beentje te verplaatsen, maar dat snapt ze nog niet. Net als kruipen. Iedere keer vliegt ze weer naar tijgerhouding als je denkt dat ze zich echt kruipend wil voortbewegen. Ze eet als een bootwerker en ze is nog steeds zo actief, ondernemend, alert en energiek. Slaapjes gaan ook steeds en steeds beter, al kost inslapen in de avond wel wat moeite (veel te druk zijn met staan, net als op dit moment...).
Respect voor de stats, bertha! J is een kilootje zwaarder en die is al 9 maanden hahahaquote:Op maandag 4 juli 2022 20:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
3 maandenen het lijkt inmiddels weer iets beter te gaan hoewel hij nog warm aanvoelt.
We gaan naar Zuid-Limburg, twee uur rijden voor ons. Dan zijn we toch echt weg en in een hele andere omgeving (heuvelachtig). We wilden ook wat verder weg in eerste instantie, maar ik zag dat nog niet zo zitten met een baby. Daar ben ik nu erg blij om.quote:Op maandag 4 juli 2022 23:14 schreef Mahra het volgende:
[..]
Ga je naar het buitenland of blijf je in de buurt? Ik vraag dit omdat we nog niet weten wat we gaan doen. Ze is zo druk en pittig dat een verre vakantie zonde gaat zijn. Anderzijds willen we natuurlijk wel ergens heen.
Heerlijk! Begrijpelijk dat je het verder weg niet ziet zitten. Ik ben zaterdag met moeder en L. naar Keulen gereden en dat was me toch een gedoe! Kind dat na 10 minuten al niet meer in de autostoel zit, winkels vindt ze vreselijk, als we ergens zaten om wat te eten wou ze op schoot, etc. Hier gaan we in september op vakantie, maar waarheen weten we nog niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:39 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
We gaan naar Zuid-Limburg, twee uur rijden voor ons. Dan zijn we toch echt weg en in een hele andere omgeving (heuvelachtig). We wilden ook wat verder weg in eerste instantie, maar ik zag dat nog niet zo zitten met een baby. Daar ben ik nu erg blij om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |