Ik denk dat het normaal is, andere omgeving enzo. J had ook erg moeite om in slaap te vallen.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:27 schreef KaBuf het volgende:
Is extra veel huilen voor het avondslapen op vakantie normaal? Frummel is nu vijf maanden en we zijn een weekje weg in België.
Elke avond is het tot nu toe feest. De ene avond heb ik er veel moeite mee, de andere avond m’n vriendin. Is toch wel kut zo, maar zal er wellicht bij horen? Ander bed, andere lichtinval, andere geluiden, andere dagindeling etc.
Tuurlijk niet, het is ook enorm zwaar. Ik raak ook enorm van de kook als J maar blijft huilen. Doet hij zelden dus ik ben t ook niet gewend en kan er helemaal niets mee. Man moet t dan ook ontgelden tot mijn schaamte.quote:Op maandag 27 juni 2022 01:40 schreef KaBuf het volgende:
Pfff, had het beter niet gepost hier![]()
Frummel was heel moeilijk deze avond. Werd rond 22:30-23:00 wakker, wilde daarna niet meer slapen. Verschonen + flesje werkten ook niet, rond 1u nog een half uur gewandeld in de wagen, werkte ook niet.
Rustig in bed gelegd met tut in en nu horen we niks meer, dus laten we het maar even.
Veel gehuil bij Frummel, maar ook bij m’n vriendin en mij. Echt kut, zorgt ook voor frustraties onderling.
En dit alles vergroot mijn angst op het proberen voor een tweede. Hoe moet dat dat op nachten als deze?![]()
Sorry moest dit even kwijt. Negeer me maar gewoon indien gewenst uiteraard
Nee, tot haar grote frustratie nog nietquote:Op zondag 26 juni 2022 19:09 schreef Komkommerschijfje het volgende:
En, omrollen al gelukt @:eponine?
Het scheelde hier erg veel toen ze het onder de knie had, vooral een hoop frustratie werd weggenomen. 😅
Hier heeft F. vandaag met een vriendje van nu bijna 1j3m gespeeld. Hij is van begin april '21, dus er zit bijna 4,5 maand tussen. Ze vond het erg leuk en ze ging hem steeds achterna. Maar in het begin was ze hem echt de baas, hand vol in het gezicht geplant om de verhoudingen op scherp te zetten.Daarna was het echt leuk, ze waren steeds op zoek naar elkaar. Leuk om te zien dat ze zo sociaal is.
Dit soort nachten gaan voorbij, bij de ene wat sneller dan bij de ander. Het komt goed, echtquote:Op maandag 27 juni 2022 01:40 schreef KaBuf het volgende:
Frummel was heel moeilijk deze avond. Werd rond 22:30-23:00 wakker, wilde daarna niet meer slapen. Verschonen + flesje werkten ook niet, rond 1u nog een half uur gewandeld in de wagen, werkte ook niet.
Rustig in bed gelegd met tut in en nu horen we niks meer, dus laten we het maar even.
Veel gehuil bij Frummel, maar ook bij m’n vriendin en mij. Echt kut, zorgt ook voor frustraties onderling.
En dit alles vergroot mijn angst op het proberen voor een tweede. Hoe moet dat dat op nachten als deze?![]()
wij hebben allebei oordoppen van loop, die nemen een groot deel van de scherpe randjes van het gehuil weg en helpt ons om er rustiger onder de blijvenquote:Op maandag 27 juni 2022 01:40 schreef KaBuf het volgende:
Oeh goeie, ga ik eens opzoeken.quote:Op maandag 27 juni 2022 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij hebben allebei oordoppen van loop, die nemen een groot deel van de scherpe randjes van het gehuil weg en helpt ons om er rustiger onder de blijvenhet is gewoon heftig omdat het gevoelsmatig nonstop een beroep op je doet. is gewoon heel kut
![]()
wij vooral als hij langer huilt, bijv met krampjes, of gewoon algehele ongelukkigheid. En dan niet om hem te kunnen negeren terwijl hij alleen op bed ligt te huilen maar juist om hem te kunnen blijven vasthouden zonder kneiter overprikkeld te raken van het geluid.quote:Op maandag 27 juni 2022 22:32 schreef LauriLynne het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe jullie die oordopjes gebruiken? Gebruiken jullie dan puur op huilavonden?
Toen Purk nog bij ons op de kamer sliep wel is van die wasbolletjes gebruikt. Zodat ik niet bij letterlijk elke zucht wakker werd.
Slim! De huilavonden zijn hier gelukkig zeldzaam, maar wel een goede om te onthouden.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij vooral als hij langer huilt, bijv met krampjes, of gewoon algehele ongelukkigheid. En dan niet om hem te kunnen negeren terwijl hij alleen op bed ligt te huilen maar juist om hem te kunnen blijven vasthouden zonder kneiter overprikkeld te raken van het geluid.
Tegen de tijd dat wij bezig waren voor de 2e sliepen we net weer normaalquote:Op maandag 27 juni 2022 01:40 schreef KaBuf het volgende:
Hoe gaat het nu?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bambi hoest nu al een paar weken. Vooral 's nachts heel sneu, want dan hoest ze zichzelf wakker en is ze ook echt een beetje benauwd. Dus ik wilde vandaag naar de huisarts. Gaat de huisarts naar het Malieveld om te protesteren![]()
Ik begrijp het volledig, maar nu baal ik dat ik niet gewoon gisteren even heb gekeken en dat dus had gezien waardoor ik gisteren kon gaan.
Nog hetzelfde. Ik vind het niet zorgelijk genoeg om ervoor naar de HAP te gaan, maar ga maandag wel de huisarts bellen als het niet beter wordt morgen.quote:
Nog steeds overal. Heb de neuspeer er vanochtend maar eens bij gepakt. Ze vond het niet leuk, maar leek daarna ook wel opgelucht dat niet haar hele neus meer vol zat.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:01 schreef B.ertha het volgende:
Balen TGND...
En hoe gaat het met alle snot eponine?
Ik ben begonnen met borstvoeding afbouwen maar T. vindt er niks aandrinkt zijn flesjes slecht leeg, knoeit veel en komt ineens weer voor een nachtvoeding. Terwijl hij het wel kan. Hij heeft zijn flesje ook weleens netjes leeg gedronken. En hij laat er ook wel ongeveer 3-4, uur tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |