abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205175463
Oef, die nachten! Hier mogen we echt niet klagen over de nachten. F. slaapt eigenlijk zonder uitzondering goed tot zeer goed in de nacht. Trekt in 1x 9/10 uur achter elkaar door, komt rond 5:00 uur voor voeding en sinds een week of twee weet ze weer dat ze daarna ook nog het best even verder kan slapen. Meestal is het dan 6:15/6:30 en vorige week zelfs twee keer 7:15/7:30. Dikke prima! 👍
  woensdag 29 juni 2022 @ 15:10:08 #202
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_205181018
mn baby heeft waterpokken -O- balen, want met n beetje pech krijgt hij ze over een tijdje nog een keer :'). hij lijkt gelukkig (nog) geen jeuk te hebben maar is wel koortsig en uit zn hummetje, lekker bankhangen en op schoot slapen dan maar.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_205193354
Hier slaapt nr 1, nu net 3 jaar, nog steeds geregeld belabberd. De keuze voor een tweede was dan ook met de hoop dat de eerste tegen de tijd dat nr 2 geboren zou worden eindelijk door zou slapen. ... Gelukkig slaapt nr 2 wel de hele nacht door. :')

Ze gaan vanzelf een keer uit huis en adoptie kan ook op elk gewenst moment hè. ;) Slapen komt wel weer. Ooit.

LDG, wat balen van de pokken. Super irritant om ze nu al te krijgen. Voelt als onnodig lijden dat dan nog een keer over moet. Je kan ook met 1 jaar alsnog vaccineren tegen de pokken via de huisarts.

Vandaag de kinderdieetiste (vanwege de koemelkallergie) gesproken over Elvies matige melk drinken. Het is wat het is en we mogen de pepti aanlengen met sojamelk om te kijken of ze het dan wel wil. Dan moeten we haar iets minder vlees en andere proteïne geven om te compenseren voor haar nieren. Ze ziet het gelukkig vaker bij kindjes die erg goed eten. En Elvie eet als de beste. Allemachtig wat kan deze larf vreten. Tand nr 9 komt nu door.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_205196491
Snot. Werkelijk overal snot.

Maar R blijft er gewoon vrolijk bij en vindt buiten adem raken bij het drinken van haar fles het grappigste ter wereld :') :D
  vrijdag 1 juli 2022 @ 09:23:08 #205
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205196674
Bambi hoest nu al een paar weken. Vooral 's nachts heel sneu, want dan hoest ze zichzelf wakker en is ze ook echt een beetje benauwd. Dus ik wilde vandaag naar de huisarts. Gaat de huisarts naar het Malieveld om te protesteren ;(
Ik begrijp het volledig, maar nu baal ik dat ik niet gewoon gisteren even heb gekeken en dat dus had gezien waardoor ik gisteren kon gaan.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_205207627
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 juli 2022 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bambi hoest nu al een paar weken. Vooral 's nachts heel sneu, want dan hoest ze zichzelf wakker en is ze ook echt een beetje benauwd. Dus ik wilde vandaag naar de huisarts. Gaat de huisarts naar het Malieveld om te protesteren ;(
Ik begrijp het volledig, maar nu baal ik dat ik niet gewoon gisteren even heb gekeken en dat dus had gezien waardoor ik gisteren kon gaan.
Hoe gaat het nu?
pi_205207919
Balen TGND...
En hoe gaat het met alle snot eponine?

Ik ben begonnen met borstvoeding afbouwen maar T. vindt er niks aan :{ drinkt zijn flesjes slecht leeg, knoeit veel en komt ineens weer voor een nachtvoeding. Terwijl hij het wel kan. Hij heeft zijn flesje ook weleens netjes leeg gedronken. En hij laat er ook wel ongeveer 3-4, uur tussen.
  zaterdag 2 juli 2022 @ 11:05:53 #208
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205208576
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 09:30 schreef eponine het volgende:

[..]
Hoe gaat het nu?
Nog hetzelfde. Ik vind het niet zorgelijk genoeg om ervoor naar de HAP te gaan, maar ga maandag wel de huisarts bellen als het niet beter wordt morgen.
|| justdiggit.org ||
pi_205209691
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 10:01 schreef B.ertha het volgende:
Balen TGND...
En hoe gaat het met alle snot eponine?

Ik ben begonnen met borstvoeding afbouwen maar T. vindt er niks aan :{ drinkt zijn flesjes slecht leeg, knoeit veel en komt ineens weer voor een nachtvoeding. Terwijl hij het wel kan. Hij heeft zijn flesje ook weleens netjes leeg gedronken. En hij laat er ook wel ongeveer 3-4, uur tussen.
Nog steeds overal. Heb de neuspeer er vanochtend maar eens bij gepakt. Ze vond het niet leuk, maar leek daarna ook wel opgelucht dat niet haar hele neus meer vol zat.

Wat vervelend dat T. zit te rotzooien met z’n flesjes. En balen dat er weer een nachtvoeding is. Hopelijk van niet al te lange duur…

TGND, even afwachten dan idd. Sterkte iig!
pi_205235202
Bij het CB geweest vanochtend. De kleine man is weer helemaal goedgekeurd en kreeg zijn eerste prikjes. Hij moest zo hard huilen ;( Ik hoopte stiekem dat hij er net als grote broer weinig last van zou hebben maar helaas wel dus. En nu, drie uur later, werd hij krijsend wakker en dat heeft hij een half uur volgehouden tot hij van uitputting weer in slaap viel op mij :'(

Stats: 7.045 kg en 64 cm
pi_205236158
Ahh, sterkte voor de kleine jongen, @B.ertha!

Mijn kleine meisje is vandaag alweer zes maanden O+! Niet normaal hoe snel de tijd gaat…

Gisteren was ik jarig en heeft ze de hele dag zitten lachen naar de visite O+
pi_205238176
Sneu van de waterpokken LDG! Hoe gaat het inmiddels? W. had ze 5 weken geleden. En Casper heeft ze als baby van 6 maand ook gehad destijds en daarna nooit weer (wel vaker in contact geweest met waterpokken) dus kan ook goed gaan als ze ze voor een jaar krijgen.

Sneu van de vaccinaties Bertha! Hoe oud is hij inmiddels? Ben t even kwijt. Goeie stats!

Nog bij de HA geweest TGND?

Gefeliciteerd Eponine! En 6 maanden alweer, gaat snel! :D
pi_205238559
Zo, even bijlees. Hopelijk zijn de baby's allemaal weer aan het opknappen!
Wij waren vorige week op visite bij vrienden met het zoontje van 1j3m en die kreeg een paar dagen later koorts en na een paar dagen koorts allemaal vlekjes - de zesde ziekte. Hopelijk heeft hij F. niet besmet, maar goed, de kans is wel groot natuurlijk... En we gaan vrijdag op vakantie... Dat wordt even extra zetpillen meenemen.

Verder hebben we een vrolijk en blij meisje dat nu de hele dag tegen van alles aan staat en zich aan alles omhoog trekt. Af en toe probeert ze haar beentje te verplaatsen, maar dat snapt ze nog niet. Net als kruipen. Iedere keer vliegt ze weer naar tijgerhouding als je denkt dat ze zich echt kruipend wil voortbewegen. Ze eet als een bootwerker en ze is nog steeds zo actief, ondernemend, alert en energiek. Slaapjes gaan ook steeds en steeds beter, al kost inslapen in de avond wel wat moeite (veel te druk zijn met staan, net als op dit moment...).
pi_205239079
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2022 19:40 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Sneu van de waterpokken LDG! Hoe gaat het inmiddels? W. had ze 5 weken geleden. En Casper heeft ze als baby van 6 maand ook gehad destijds en daarna nooit weer (wel vaker in contact geweest met waterpokken) dus kan ook goed gaan als ze ze voor een jaar krijgen.

Sneu van de vaccinaties Bertha! Hoe oud is hij inmiddels? Ben t even kwijt. Goeie stats!

Nog bij de HA geweest TGND?

Gefeliciteerd Eponine! En 6 maanden alweer, gaat snel! :D
3 maanden :) en het lijkt inmiddels weer iets beter te gaan hoewel hij nog warm aanvoelt.
pi_205241009
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 19:58 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Zo, even bijlees. Hopelijk zijn de baby's allemaal weer aan het opknappen!
Wij waren vorige week op visite bij vrienden met het zoontje van 1j3m en die kreeg een paar dagen later koorts en na een paar dagen koorts allemaal vlekjes - de zesde ziekte. Hopelijk heeft hij F. niet besmet, maar goed, de kans is wel groot natuurlijk... En we gaan vrijdag op vakantie... Dat wordt even extra zetpillen meenemen.

Verder hebben we een vrolijk en blij meisje dat nu de hele dag tegen van alles aan staat en zich aan alles omhoog trekt. Af en toe probeert ze haar beentje te verplaatsen, maar dat snapt ze nog niet. Net als kruipen. Iedere keer vliegt ze weer naar tijgerhouding als je denkt dat ze zich echt kruipend wil voortbewegen. Ze eet als een bootwerker en ze is nog steeds zo actief, ondernemend, alert en energiek. Slaapjes gaan ook steeds en steeds beter, al kost inslapen in de avond wel wat moeite (veel te druk zijn met staan, net als op dit moment...).
Ga je naar het buitenland of blijf je in de buurt? Ik vraag dit omdat we nog niet weten wat we gaan doen. Ze is zo druk en pittig dat een verre vakantie zonde gaat zijn. Anderzijds willen we natuurlijk wel ergens heen.
pi_205242093
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 20:29 schreef B.ertha het volgende:

[..]
3 maanden :) en het lijkt inmiddels weer iets beter te gaan hoewel hij nog warm aanvoelt.
Respect voor de stats, bertha! J is een kilootje zwaarder en die is al 9 maanden hahaha
Baby welvaren

Hier ook ooooooooveral snot
Ik ben zelf ook ziek. Keelontsteking, geen stem, pijnlijke ploppende oren.
J heeft hetzelfde. Man heeft bij J op de kamer geslapen en heeft nauwelijks geslapen vannacht

(De schat heeft mij laten liggen, heb niks gemerkt van J z’n misère vannacht)
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:22:32 #217
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205242535
Wow @B.ertha! Mijn baby had vergelijkbare stats bij 7 maanden :D Maar Bambi is ook wel een klein popje.

Ben uiteindelijk niet naar de HA geweest met Bambi. Het lijkt vooralsnog beter te gaan met haar. Ze hoest zichzelf in ieder geval niet meer wakker en heeft ook geen extreme hoest meer. Ik denk zelf dat het een overblijfsel van corona was.
|| justdiggit.org ||
pi_205243598
Ja het is een papzakje O+

Beterschap voor jou en J., Lily!
pi_205243728
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 23:14 schreef Mahra het volgende:

[..]
Ga je naar het buitenland of blijf je in de buurt? Ik vraag dit omdat we nog niet weten wat we gaan doen. Ze is zo druk en pittig dat een verre vakantie zonde gaat zijn. Anderzijds willen we natuurlijk wel ergens heen.
We gaan naar Zuid-Limburg, twee uur rijden voor ons. Dan zijn we toch echt weg en in een hele andere omgeving (heuvelachtig). We wilden ook wat verder weg in eerste instantie, maar ik zag dat nog niet zo zitten met een baby. Daar ben ik nu erg blij om. :D
pi_205244256
Papzakbaby’s O+
De mijne was eind mei met (bijna) 5 maanden al meer dan 8 kilo :9
  FOK!fossiel dinsdag 5 juli 2022 @ 13:13:31 #221
1455 Keroppi
kool kikker
pi_205244594
Nu ze in Trip Trap babyset zit, lijkt ze gelijk zo'n stuk groter!

Lekker zelfstandig zitten, klappen, continue willen staan, het gaat momenteel hard hier :D
Chick on a mission
pi_205246407
L. is gek op andere kinderen, dus ik zit hier maar... tijd om haar op een kinderopvang te zetten.

pi_205246434
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 11:39 schreef Komkommerschijfje het volgende:

[..]
We gaan naar Zuid-Limburg, twee uur rijden voor ons. Dan zijn we toch echt weg en in een hele andere omgeving (heuvelachtig). We wilden ook wat verder weg in eerste instantie, maar ik zag dat nog niet zo zitten met een baby. Daar ben ik nu erg blij om. :D
Heerlijk! Begrijpelijk dat je het verder weg niet ziet zitten. Ik ben zaterdag met moeder en L. naar Keulen gereden en dat was me toch een gedoe! Kind dat na 10 minuten al niet meer in de autostoel zit, winkels vindt ze vreselijk, als we ergens zaten om wat te eten wou ze op schoot, etc. Hier gaan we in september op vakantie, maar waarheen weten we nog niet.

Geniet er lekker van.
pi_205247691
Zijn er nog meer mensen die Dr. Brown's gebruiken? Ik snap er niks van. Bij maat 1 duurt een fles een dik half uur en raakt hij soms gefrustreerd, bij maat 2 stroomt het uit zijn mondhoeken en raakt hij ook gefrustreerd.
pi_205247883
Berta wat een stats voor 3 aa !
Lily beterschap!
Mahra qua vakantiebestemming zou ik heel erg van je kind af laten hangen. Wij zijn (weliswaar in 2 dagen) naar Oostenrijk gereden met Purk. Dat ging zonder grote problemen, maar Purk heeft geen hekel aan autorijden en slaapt redelijk veel in de auto. Als ik jou verhalen zo lees denk ik niet dat dat met jullie kleine snel zou doen. Als ze graag op schoot zit zou wellicht vliegen een overweging zijn? Al weet ik niet of dat in deze tijd een geweldig idee is.

Keroppi dat gaat hard!

Komkommer, hopelijk ontspringt F de dans. Fijne vakantie!

Wij zijn weer thuis uit Oostenrijk. Goede vakantie gehad met heerlijk weer. Wel moeten wennen aan vakantie in een baby ritme. Ach dan zal volgend jaar vast beter zijn.
pi_205247954
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 19:03 schreef B.ertha het volgende:
Zijn er nog meer mensen die Dr. Brown's gebruiken? Ik snap er niks van. Bij maat 1 duurt een fles een dik half uur en raakt hij soms gefrustreerd, bij maat 2 stroomt het uit zijn mondhoeken en raakt hij ook gefrustreerd.
Ik vind de flessen van Hegen heel goed, misschien deze proberen?
pi_205247975
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 19:24 schreef LauriLynne het volgende:
Berta wat een stats voor 3 aa !
Lily beterschap!
Mahra qua vakantiebestemming zou ik heel erg van je kind af laten hangen. Wij zijn (weliswaar in 2 dagen) naar Oostenrijk gereden met Purk. Dat ging zonder grote problemen, maar Purk heeft geen hekel aan autorijden en slaapt redelijk veel in de auto. Als ik jou verhalen zo lees denk ik niet dat dat met jullie kleine snel zou doen. Als ze graag op schoot zit zou wellicht vliegen een overweging zijn? Al weet ik niet of dat in deze tijd een geweldig idee is.

Keroppi dat gaat hard!

Komkommer, hopelijk ontspringt F de dans. Fijne vakantie!

Wij zijn weer thuis uit Oostenrijk. Goede vakantie gehad met heerlijk weer. Wel moeten wennen aan vakantie in een baby ritme. Ach dan zal volgend jaar vast beter zijn.
Hopelijk heb je een leuke vakantie gehad! Auto is inderdaad geen optie, dus het wordt hoe dan ook vliegen. Maar ook dat wordt nog wat... ik zie het zo gebeuren dat ze na 10 minuten op schoot begint te janken. Ze is heeeeeel druk en beweeglijk en wilt de hele dag kruipen en lopen. We gaan pas in september en hebben nog eventjes de tijd om een vakantie te boeken. Nu zag ik Malediven en heeft mijn moeder aangeboden om op haar te passen, maar dat vind ik eng omdat ze nog zo afhankelijk is van de borst en zonder de borst heel hysterisch kan worden.
pi_205249556
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 19:30 schreef Mahra het volgende:

[..]
Ik vind de flessen van Hegen heel goed, misschien deze proberen?
Thanks. Ik twijfel wel over een andere fles. Deze zouden goed moeten zijn, het is hem eerder wel gelukt. Plus, je kunt een fortuin uitgeven voordat je een fles vindt die je baby wel accepteert
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 19:32 schreef Mahra het volgende:

[..]
Hopelijk heb je een leuke vakantie gehad! Auto is inderdaad geen optie, dus het wordt hoe dan ook vliegen. Maar ook dat wordt nog wat... ik zie het zo gebeuren dat ze na 10 minuten op schoot begint te janken. Ze is heeeeeel druk en beweeglijk en wilt de hele dag kruipen en lopen. We gaan pas in september en hebben nog eventjes de tijd om een vakantie te boeken. Nu zag ik Malediven en heeft mijn moeder aangeboden om op haar te passen, maar dat vind ik eng omdat ze nog zo afhankelijk is van de borst en zonder de borst heel hysterisch kan worden.
September duurt nog even, is ze niet te trainen in de autostoel?
Of ga op treinvakantie! Da's een avontuur op zichzelf, ze kan vrij bewegen onderweg en het is ook nog eens lekker duurzaam :s) Je kunt met de nachttrein naar bv Wenen maar ook in een paar uur naar Engeland (de zuidkust is daar verrassend warm) of noord Frankrijk.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 22:56:42 #229
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205250566
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 21:28 schreef B.ertha het volgende:

[..]
Thanks. Ik twijfel wel over een andere fles. Deze zouden goed moeten zijn, het is hem eerder wel gelukt. Plus, je kunt een fortuin uitgeven voordat je een fles vindt die je baby wel accepteert
[..]
September duurt nog even, is ze niet te trainen in de autostoel?
Of ga op treinvakantie! Da's een avontuur op zichzelf, ze kan vrij bewegen onderweg en het is ook nog eens lekker duurzaam :s) Je kunt met de nachttrein naar bv Wenen maar ook in een paar uur naar Engeland (de zuidkust is daar verrassend warm) of noord Frankrijk.
Maar ligt het aan de fles of aan de speen? Op dr. Browns passen volgens mij ook Difrax spenen. Ik gebruik zelf de Difrax 1,2,3 speen en die werkt hier heel goed. Ik gebruik 3 alleen als er pap in zit, 2 bij 'gewone' fles.
|| justdiggit.org ||
pi_205252258
Wij gebruiken voor een flesje altijd de S-speen van de Lansinoh-fles, maar BV-kindje, dus wellicht weer iets anders. Therapeutisch voeden met de maat 2-speen, zou dat iets zijn @B.ertha?

@Mahra: lastig als je baby zo anti-autorijden is. In het vliegtuig gaat het dan wellicht beter? Al kan ze daar de boel behoorlijk op stelten zetten misschien ook? Ik zou nu niet graag vliegen (los van het baby-verhaal) met alle chaos op de vliegvelden. En zonder mijn kind op vakantie zou voor mij echt niet werken, dan wil ik zelf ook continu naar huis. :D
  woensdag 6 juli 2022 @ 09:38:47 #231
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205252330
Je kunt nog proberen om het gaatje in nr 1 met een speldje net iets groter te maken? Als soort tussenvorm.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_205252938
Therapeutisch voeden kan ik nog proberen. Ik ben nu aan de slag gegaan met een Avent Natural speen op de Dr. Brown's fles. Ik las op internet dat die ook passen en qua flow tussen dr. Brown's 1 en 2 in zitten. Ik wil nog niet te vroeg juichen, maar dat ging redelijk probleemloos (met wel nog 40 ml over). Toen weigerde hij pertinent de rest en viel in slaap.
  woensdag 6 juli 2022 @ 11:20:49 #233
208890 June.
Seriously?
pi_205253349
Ik ben hier tevreden over de Mam flessen. Dr brown ging hier ook veels te snel bij zoon1. Bij zoon2 nog niet geprobeerd.
Shine bright like a diamond.
pi_205253710
Helaas geen tips maar ik lees mee. Dr. Brown ging altijd prima bij zoon maar Maggie moet er niets van weten. Van geen enkele fles tot nu toe. Ik heb er ooit 30ml met een Avent fles ingekregen en voor de rest kauwt ze erop en duwt de speen eruit. Ik ga ook maar eens een maat groter proberen.
  woensdag 6 juli 2022 @ 12:10:04 #235
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205253872
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:20 schreef June. het volgende:
Ik ben hier tevreden over de Mam flessen. Dr brown ging hier ook veels te snel bij zoon1. Bij zoon2 nog niet geprobeerd.
Die van mam gingen hier veel harder dan dr Brown.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_205253955
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 19:32 schreef Mahra het volgende:

[..]
Inderdaad treinvakantie of binnen Nederland! Ook heel leuk
pi_205253974
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:42 schreef B.ertha het volgende:
Therapeutisch voeden kan ik nog proberen. Ik ben nu aan de slag gegaan met een Avent Natural speen op de Dr. Brown's fles. Ik las op internet dat die ook passen en qua flow tussen dr. Brown's 1 en 2 in zitten. Ik wil nog niet te vroeg juichen, maar dat ging redelijk probleemloos (met wel nog 40 ml over). Toen weigerde hij pertinent de rest en viel in slaap.
Ik gebruik ook avent en dat gaat gesmeerd sinds de geboorte.
pi_205254268
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:54 schreef Bottoms_up het volgende:
Helaas geen tips maar ik lees mee. Dr. Brown ging altijd prima bij zoon maar Maggie moet er niets van weten. Van geen enkele fles tot nu toe. Ik heb er ooit 30ml met een Avent fles ingekregen en voor de rest kauwt ze erop en duwt de speen eruit. Ik ga ook maar eens een maat groter proberen.
Ik las nog ergens dat de tommee tippee flessen het best gaan bij borstgevoede kindjes maar die vond ik iets te duur om ff te experimenteren.
Ik heb nu trouwens Avent Natural, die zijn net anders dan gewone Avent.
Hou jullie op de hoogte!
pi_205254324
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:51 schreef B.ertha het volgende:

[..]
Ik las nog ergens dat de tommee tippee flessen het best gaan bij borstgevoede kindjes maar die vond ik iets te duur om ff te experimenteren.
Ik heb nu trouwens Avent Natural, die zijn net anders dan gewone Avent.
Hou jullie op de hoogte!
Tommee tippee heb ik nog ergens liggen van de vorige keer. Ik merkte geen verschil met Dr. Brown. Ik heb geen idee welke Avent fles ik heb. Het is die uit de blije doos.
Ze lijkt gewoon echt geen speen te willen. Speentje wil ze ook niet.
Over 2.5 week zou ik graag naar een trouwfeest willen maar ik vrees ervoor. En haar meenemen is ook geen optie.
  woensdag 6 juli 2022 @ 13:20:30 #240
208890 June.
Seriously?
pi_205254575
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:10 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Die van mam gingen hier veel harder dan dr Brown.
Bijzonder hoe verschillend het kan zijn! Ik gebruik wel maat 0 trouwens en niet maat 1.

Hier volop in de krampen fase. Het is zo zielig, is hij net lekker in slaap en dan zie je gewoon buikje verkrampen en dan is het krijsen. Hele avond bezig geweest. Gelukkig slaapt hij 's nachts redelijk snel weer in..
Shine bright like a diamond.
  woensdag 6 juli 2022 @ 18:44:44 #241
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_205259011
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 10:42 schreef B.ertha het volgende:
Is dat op de brede hals van Dr Brown of niet? :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_205259129
Ja op de brede
pi_205259399
Lansinoh was voor ons de fles om F. uit de fles te laten drinken. Vandaag toevallig weer een Difrax geprobeerd om haar wat water uit te laten drinken, ze moest er weer niets van hebben. :D En uit het dopje wil ze dan wel drinken, haha.
pi_205259441
Hier trouwens een koortsige baby sinds eind van de ochtend, was er al bang voor... Gelukkig is de koorts niet hoger geworden sinds vanochtend en doet ze het redelijk, ze heeft gewoon getijgerd en tegen de tafels aan gestaan en drinken en eten is ook bijna zoals normaal gegaan. Merkte het vooral aan een wat duffere blik, een extra dutje en ze voelt vrij warm. Zetpilletje gegeven voor de nacht en hopen dat het rustig blijft.
pi_205259914
Fijn dat het wel meevalt.. Maar toch beterschap!
pi_205265415
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 09:28 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Wij gebruiken voor een flesje altijd de S-speen van de Lansinoh-fles, maar BV-kindje, dus wellicht weer iets anders. Therapeutisch voeden met de maat 2-speen, zou dat iets zijn @:B.ertha?

@:Mahra: lastig als je baby zo anti-autorijden is. In het vliegtuig gaat het dan wellicht beter? Al kan ze daar de boel behoorlijk op stelten zetten misschien ook? Ik zou nu niet graag vliegen (los van het baby-verhaal) met alle chaos op de vliegvelden. En zonder mijn kind op vakantie zou voor mij echt niet werken, dan wil ik zelf ook continu naar huis. :D
Ja, ik heb medelijden met de mensen die straks met ons meevliegen. Maar het is niet anders.
pi_205265421
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:18 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Inderdaad treinvakantie of binnen Nederland! Ook heel leuk
Binnen Nederland absoluut niet! Een treinvakantie kan. We hebben nog even de tijd.
pi_205266372
Ik heb gisteren met haar geluncht. Ze had haar eigen bestelling, een sapje (klein) net als mama en een bananenbrood. O+
quote:

[ Bericht 13% gewijzigd door Mahra op 07-07-2022 15:12:46 ]
pi_205266727
Haha zo leuk, haar eigen bestelling

Hier waren wij vorige maand voor het eerst met J op vliegvakantie gegaan. Ging best prima hoor, zeker een goede optie als auto niet gaat.
Draagzak was een must

Loopt die van jou al, Mahra?
pi_205266890
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2022 14:36 schreef _Lily_ het volgende:
Haha zo leuk, haar eigen bestelling

Hier waren wij vorige maand voor het eerst met J op vliegvakantie gegaan. Ging best prima hoor, zeker een goede optie als auto niet gaat.
Draagzak was een must

Loopt die van jou al, Mahra?
Maar ik denk dat J niet heel druk is? Ze kan al lopen (maar wel aan tafel of een stoel) en nog niet zelfstandig. Ze is pas 9 maanden... komt nog wel. Ik verwacht dat ze binnen nu en twee maanden wel loopt. En J?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')