Die van mij steekt al haar tijd in lachen, kletsen en eten. Vooral etenquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:20 schreef Komkommerschijfje het volgende:
De baby's van Takkie, Mahra en TGND zijn gewoon speedy's. Bizar hoe het kan verschillen. F. besteedt wel veel meer energie aan verbale/sociale ontwikkeling. Ze wijst naar iets/iemand, ze zwaait bij weggaan en begroeten (als ze zeggen: zwaai maar) en ze klapt in haar handjes als we het bijbehorende liedje zingen. Zegt 'mama' adequaat (soms 'meme', maar als ze me echt nodig heeft, gaat het altijd goed) en papa is 'dada'. 'Die' is ook al een aantal keer voorbij komen, een enkele keer ook met wijzend vingertje.
De mijne ook. Alleen maar lachen op de grond en hele verhalen vertellen. Dat laatste heeft ze altijd al gedaan. Hier lijkt het er ook op dat er nieuwe tanden komen. Er zitten er twee onderin (al ruim twee maanden), nu komen ze boven denk ik. Er wordt weer heel veel gekwijld en de gastouder had drie vieze tandenluiers.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die van mij steekt al haar tijd in lachen, kletsen en eten. Vooral eten.
En de 2e tand is op komst denk ik. Zoals verwacht weer tandjes drama op vakantie, dat is het 3e jaar op rij
Heerlijk, toch? Ik kijk ook uit naar de zomervakantie. Nog precies vier weken werken en dan ook zes weken thuis met m'n blije ei. 🥰 Zo veel zin om op vakantie te gaan weer met z'n drietjes.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:06 schreef _Lily_ het volgende:
Ik had vandaag op vakantie zowaar een emo moment. Ik realiseerde me dat het voor het eerst is sinds mijn verlof dat ik zoveel dagen achter elkaar met J heb doorgebracht. Gewoon 3 hele weken…..
Wordt een zware kluif om weer aan het werk te gaan.
Naar een Natuurhuisje vlakbij de Apenheul, dus daar gaan we sowieso een dagje heenquote:
Ahh zal je altijd zien…quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:02 schreef Keroppi het volgende:
Ik maakte gisteren de klassieke fout door tegen een collega te vertellen dat ik het idee dat we nu wel uit de periode van nachtelijke onrust/extreem vroeg wakker worden waren.
Je ziet 'm al aankomen: Vannacht was drama. Of het snot/slijm was of toch honger, ik weet het niet... Maar in het holst van de nacht anderhalf uur een huilende/krijsende baby is niet echt lollig.
Julianatoren!!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:31 schreef eponine het volgende:
[..]
Naar een Natuurhuisje vlakbij de Apenheul, dus daar gaan we sowieso een dagje heen! Verder nog geen idee, mocht iemand nog tips hebben voor die omgeving en geschikt voor bijna-kleuter en baby van dan bijna 7 maanden hou ik me aanbevolen
Oh leukquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Naar het boekstart festival van de bibliotheek hier geweest. De schrijfster van Coco Kan Het, Loes Riphagen, was er. Ze ging voorlezen uit het boek, liet zien hoe je Coco kon tekenen en deed een signeersessie. Wij mochten de tekening die zij gemaakt had meenemen en ze heeft haar nieuwste boek voor Bambi gesigneerd. Zo leuk!
Bambi zit niet zo heel vast aan slaaptijden. Soms slaapt ze tussen 9 en 10, soms pas na 10. Hier is babyzwemmen om 10 uur op woensdag. Meestal lukt het haar dan om tussen 9 en 10 te slapen, tijdens de wandeling ernaar toe. Maar soms ook niet. Dan slaapt ze erna gewoon extra lang. Ze wordt ook niet anders als ze een slaapje overslaat ofzo. Ze slaapt gewoon het slaapje erna wat langer. Het boekstart festival was van 10:00 tot 14:00. Rond 12:00 hadden we alles wel gezien en werd ze ook echt moe. Dus toen naar huis en heeft ze lekker lang geslapenquote:Op zondag 12 juni 2022 21:55 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Leuk, TGND! Hier was het ook Boekstart-dag, maar ik vind bepaalde dingen altijd zo baby-onvriendelijk gepland met slaapjes.Ook met babyzwemmen, is altijd op woensdag van 9 tot 10. Hoe dan? Ik ben op woensdag altijd vrij, dus zou ik zo graag willen doen, mja, slaapjestijd...
Mijn baby slaapt 's ochtends trouwens vrij lang, anderhalf uur haalt ze wel. In de middag vaak korter, maar ze doet het er prima op. Wakker maken vind ik spannend, doe ik liever niet als het niet noodzakelijk is.
Ja, 11 tot 12 zou makkelijker zijn. Hier wordt ze tussen half 6 en 6 uur wakker, dus ze valt weer om van vermoeidheid om half 9/9 uur... Als ze tot 7 uur zou slapen, zou het goed te doen zijn.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:04 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind 9-10 juist perfect. Kan hij direct daarna z'n eerste slaap doen en 's middags de tweede nog. Dat ritme heeft hij al sinds 8 maanden ofzo ongeveer. Zou je het dan later willen?
quote:
Maf kind, dat is toch niet normaalquote:Op maandag 13 juni 2022 18:35 schreef Mahra het volgende:
Zaterdag zijn we naar de dierentuin geweest. Ze genoot zichtbaar, maar is een rebel. Ze heeft door hoe je de riemen kan losmaken en dat heeft ze dan ook gedaan. Dan trekt ze deze uit en gaat dan bewegen, omdraaien en zelfs staan in de kinderwagen.
Ik houd mijn hart vast voor wat nog gaat komen. Waaaaaarom is ze zo?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |