Ja en het waren strenge nanny's. Ok, streng tegen de ouders vooralquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:17 schreef B.ertha het volgende:
Klinkt goed
Ik vind dat echt heel tof dat ze een partij nanny's inhuren voor alle gasten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wattttt jouw baby is echt bizar.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bambi is vandaag 7 maanden![]()
Ze kruipt nu supersnel door het huis en ze gaat ook gewoon al staan, ook met 1 hand los. Hee hallo, wees nog even een baby nu het nog kan![]()
Maar J doet het volgens mij ook meer zoals het hoort. Hij geniet duidelijk nog, zoals het hoort, van het baby zijn. Bambi wil volgende week al naar schoolquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:07 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Wattttt jouw baby is echt bizar.
Ze is een maandje jonger dan J en bij de meet was het al duidelijk dat zij veel verder was qua ontwikkeling. J leek de jongste baby ipv Bambi
J is 8 maanden en kan nog niet eens zitten hahahaha. En niet kruipen. Hij rolt en speelt op zijn buik. En heeft ook nog geen tandjes
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 juni 2022 07:21 schreef June. het volgende:
Ik kom me hier melden met T.![]()
Afgelopen vrijdag 3 juni geboren.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 juni 2022 07:21 schreef June. het volgende:
Geniet er nog even van, want zodra hij kan kruipen is het gedaan met je vrijheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:07 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Wattttt jouw baby is echt bizar.
Ze is een maandje jonger dan J en bij de meet was het al duidelijk dat zij veel verder was qua ontwikkeling. J leek de jongste baby ipv Bambi
J is 8 maanden en kan nog niet eens zitten hahahaha. En niet kruipen. Hij rolt en speelt op zijn buik. En heeft ook nog geen tandjes
Wutquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bambi is vandaag 7 maanden![]()
Ze kruipt nu supersnel door het huis en ze gaat ook gewoon al staan, ook met 1 hand los. Hee hallo, wees nog even een baby nu het nog kan![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 juni 2022 07:21 schreef June. het volgende:
Die van mij steekt al haar tijd in lachen, kletsen en eten. Vooral etenquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:20 schreef Komkommerschijfje het volgende:
De baby's van Takkie, Mahra en TGND zijn gewoon speedy's. Bizar hoe het kan verschillen. F. besteedt wel veel meer energie aan verbale/sociale ontwikkeling. Ze wijst naar iets/iemand, ze zwaait bij weggaan en begroeten (als ze zeggen: zwaai maar) en ze klapt in haar handjes als we het bijbehorende liedje zingen. Zegt 'mama' adequaat (soms 'meme', maar als ze me echt nodig heeft, gaat het altijd goed) en papa is 'dada'. 'Die' is ook al een aantal keer voorbij komen, een enkele keer ook met wijzend vingertje.
De mijne ook. Alleen maar lachen op de grond en hele verhalen vertellen. Dat laatste heeft ze altijd al gedaan. Hier lijkt het er ook op dat er nieuwe tanden komen. Er zitten er twee onderin (al ruim twee maanden), nu komen ze boven denk ik. Er wordt weer heel veel gekwijld en de gastouder had drie vieze tandenluiers.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die van mij steekt al haar tijd in lachen, kletsen en eten. Vooral eten.
En de 2e tand is op komst denk ik. Zoals verwacht weer tandjes drama op vakantie, dat is het 3e jaar op rij
Heerlijk, toch? Ik kijk ook uit naar de zomervakantie. Nog precies vier weken werken en dan ook zes weken thuis met m'n blije ei. 🥰 Zo veel zin om op vakantie te gaan weer met z'n drietjes.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:06 schreef _Lily_ het volgende:
Ik had vandaag op vakantie zowaar een emo moment. Ik realiseerde me dat het voor het eerst is sinds mijn verlof dat ik zoveel dagen achter elkaar met J heb doorgebracht. Gewoon 3 hele weken…..
Wordt een zware kluif om weer aan het werk te gaan.
Naar een Natuurhuisje vlakbij de Apenheul, dus daar gaan we sowieso een dagje heenquote:
Ahh zal je altijd zien…quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:02 schreef Keroppi het volgende:
Ik maakte gisteren de klassieke fout door tegen een collega te vertellen dat ik het idee dat we nu wel uit de periode van nachtelijke onrust/extreem vroeg wakker worden waren.
Je ziet 'm al aankomen: Vannacht was drama. Of het snot/slijm was of toch honger, ik weet het niet... Maar in het holst van de nacht anderhalf uur een huilende/krijsende baby is niet echt lollig.
Julianatoren!!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:31 schreef eponine het volgende:
[..]
Naar een Natuurhuisje vlakbij de Apenheul, dus daar gaan we sowieso een dagje heen! Verder nog geen idee, mocht iemand nog tips hebben voor die omgeving en geschikt voor bijna-kleuter en baby van dan bijna 7 maanden hou ik me aanbevolen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |