Ze is ook gewoon te schattig. Dat is het hele probleem.quote:Op zondag 5 juni 2022 07:56 schreef _Lily_ het volgende:
Oef, sterkte meid
F is wel een schatje dus dat is dan wel weer leuk hahaha. Ik ben telkens nieuwsgierig naar jouw updates wat ze allemaal kan
Ja dat is tie al meer dan drie weken. Lang leve de opvangquote:Op zondag 5 juni 2022 19:23 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Klinkt als een verkoudheid, met die slijmpjes in de luier. Beterschap en hopelijk een vrij rustige nacht.
Ja en het waren strenge nanny's. Ok, streng tegen de ouders vooralquote:Op dinsdag 7 juni 2022 08:17 schreef B.ertha het volgende:
Klinkt goed
Ik vind dat echt heel tof dat ze een partij nanny's inhuren voor alle gasten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wattttt jouw baby is echt bizar.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bambi is vandaag 7 maanden![]()
Ze kruipt nu supersnel door het huis en ze gaat ook gewoon al staan, ook met 1 hand los. Hee hallo, wees nog even een baby nu het nog kan![]()
Maar J doet het volgens mij ook meer zoals het hoort. Hij geniet duidelijk nog, zoals het hoort, van het baby zijn. Bambi wil volgende week al naar schoolquote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:07 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Wattttt jouw baby is echt bizar.
Ze is een maandje jonger dan J en bij de meet was het al duidelijk dat zij veel verder was qua ontwikkeling. J leek de jongste baby ipv Bambi
J is 8 maanden en kan nog niet eens zitten hahahaha. En niet kruipen. Hij rolt en speelt op zijn buik. En heeft ook nog geen tandjes
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 juni 2022 07:21 schreef June. het volgende:
Ik kom me hier melden met T.![]()
Afgelopen vrijdag 3 juni geboren.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 juni 2022 07:21 schreef June. het volgende:
Geniet er nog even van, want zodra hij kan kruipen is het gedaan met je vrijheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 12:07 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Wattttt jouw baby is echt bizar.
Ze is een maandje jonger dan J en bij de meet was het al duidelijk dat zij veel verder was qua ontwikkeling. J leek de jongste baby ipv Bambi
J is 8 maanden en kan nog niet eens zitten hahahaha. En niet kruipen. Hij rolt en speelt op zijn buik. En heeft ook nog geen tandjes
Wutquote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bambi is vandaag 7 maanden![]()
Ze kruipt nu supersnel door het huis en ze gaat ook gewoon al staan, ook met 1 hand los. Hee hallo, wees nog even een baby nu het nog kan![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 juni 2022 07:21 schreef June. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |