abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204966855
Mijn man lag in coma door zijn hooikoorts, dus ik kon hem er niet op uit sturen. Om half 8 zijn we weer in bed gaan liggen, F. was ook weer moe. Zij heeft bijna drie kwartier geslapen, ik niet. Ik heb man uit bed gestuurd en die is nu weer naar de keuken met F., hopelijk kan ik nog een uurtje slapen. En anders ga ik aan het koffieinfuus. :D
pi_204966859
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 07:56 schreef _Lily_ het volgende:
Oef, sterkte meid
F is wel een schatje dus dat is dan wel weer leuk hahaha. Ik ben telkens nieuwsgierig naar jouw updates wat ze allemaal kan
Ze is ook gewoon te schattig. Dat is het hele probleem. :D
  zondag 5 juni 2022 @ 14:58:20 #53
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_204969007
Hier een zieke baby. Temp 38,7, erg hangerig en slaperig. En net een gekke luier met slijm en klontjes, die hadden we nog niet eerder gezien. :{
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_204971041
Klinkt als een verkoudheid, met die slijmpjes in de luier. Beterschap en hopelijk een vrij rustige nacht.
  zondag 5 juni 2022 @ 19:44:03 #55
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_204971222
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 19:23 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Klinkt als een verkoudheid, met die slijmpjes in de luier. Beterschap en hopelijk een vrij rustige nacht.
Ja dat is tie al meer dan drie weken. Lang leve de opvang :P
pi_204971322
Wij zijn op vakantie in de zon en het is bizar hoe J hier absoluut niet verkouden is. Thuis heeft hij 24/7 een vieze neus en ben ik elke dag met snoetenpoetsers in de weer om dat kind respectabel voor de dag te laten komen.

Hier gewoon een schoon neusje…. Geen pijnlijke velletjes/korreltjes voor hem
pi_204980839
Heerlijk, Lily. Geniet ervan!

Wij waren vanavond uiteten en F. heeft zo genoten. Er zat een jongetje van een paar maanden ouder een tafel verderop en ze zaten echt naast elkaar, allebei aan kop van de tafel in hun kinderstoelen. Ze was continu naar hem aan het zwaaien/wapperen en echt naar 'm aan het brabbelen, soms ook gillen en schreeuwen. :D Hij wist af en toe niet waar hij moest kijken, maar ze hadden wel plezier samen. Zo leuk, zo'n sociaal meisje.
En ze heeft ook een serveerster aangerand, die het tafeltje achter ons bediende. Ze sloeg echt tegen de billen van dat meisje, die schrok nogal, haha. Mijn man schaamde zich dood, ik moest eigenlijk vooral lachen. :D #metoo
  maandag 6 juni 2022 @ 22:57:18 #58
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_204981269
Zo, bruiloft gisteren ging goed met Anna. Wel weinig geslapen overdag maar dat heeft ze bij de nanny's en snachts goed ingehaald :D . Morgen rijden we weer een stuk noordelijker en dan is het echt even rust als gezin, lekker bijna 3 weken kamperen. Zin in O+

Ook de autorit op de heenweg ging echt geweldig. Verdeeld over 2 dagen, onderweg een hotel met familiekamer geboekt. Nu in het huis waar we met bijna mijn hele schoonfamilie zitten hebben we ook gekozen voor een familiekamer-setting omdat dat toch erg goed bevalt. En straks in de vouwwagen hebben we net zoveel of misschien zelfs minder ruimte :P
pi_204982413
Klinkt goed O+
Ik vind dat echt heel tof dat ze een partij nanny's inhuren voor alle gasten!
  dinsdag 7 juni 2022 @ 08:48:16 #60
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_204982538
Zo leuk al die ontwikkelingen en goed gedragende baby's op uitjes O+
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 7 juni 2022 @ 09:05:48 #61
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_204982617
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 08:17 schreef B.ertha het volgende:
Klinkt goed O+
Ik vind dat echt heel tof dat ze een partij nanny's inhuren voor alle gasten!
Ja en het waren strenge nanny's. Ok, streng tegen de ouders vooral :P. Mijn kinderen hebben nu dus in een Frans kasteel geslapen _O-. Anna was te schattig als bruidsmeisje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 11:34:28 #62
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_204983748
Bambi is vandaag 7 maanden *O*

Ze kruipt nu supersnel door het huis en ze gaat ook gewoon al staan, ook met 1 hand los. Hee hallo, wees nog even een baby nu het nog kan :( :D
|| justdiggit.org ||
pi_204984028
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

Ze kruipt nu supersnel door het huis en ze gaat ook gewoon al staan, ook met 1 hand los. Hee hallo, wees nog even een baby nu het nog kan :( :D
Wattttt jouw baby is echt bizar.
Ze is een maandje jonger dan J en bij de meet was het al duidelijk dat zij veel verder was qua ontwikkeling. J leek de jongste baby ipv Bambi

J is 8 maanden en kan nog niet eens zitten hahahaha. En niet kruipen. Hij rolt en speelt op zijn buik. En heeft ook nog geen tandjes
  dinsdag 7 juni 2022 @ 12:47:20 #64
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_204984371
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 12:07 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Ze is een maandje jonger dan J en bij de meet was het al duidelijk dat zij veel verder was qua ontwikkeling. J leek de jongste baby ipv Bambi

J is 8 maanden en kan nog niet eens zitten hahahaha. En niet kruipen. Hij rolt en speelt op zijn buik. En heeft ook nog geen tandjes
Maar J doet het volgens mij ook meer zoals het hoort. Hij geniet duidelijk nog, zoals het hoort, van het baby zijn. Bambi wil volgende week al naar school :(

Bambi heeft ook nog geen tandjes, maar wel al weken lang last van de symptomen, dus ik denk elke keer dat het niet lang meer kan duren.
|| justdiggit.org ||
pi_204985885
Wat een turbodame, TGND! Mijn F. gaat regelmatig op haar knietjes zitten in de kruiphouding en probeert nu ook een soort van te zitten, maar lukt nog niet. :D Ze gaat wel hard nu, trekt zich ook een klein beetje op in de box/in bed langzamerhand.
pi_204987638
Kuiken heeft van het weekend ook een update geïnstalleerd: ze speelt zelf kiekeboe, blijft zelfstandig zitten wanneer je haar neerzet, komt in kruiphouding en hupt dan een soort van achteruit.

Er zit wel echt een kop op. Met eten begint ze zodra ze iets buiten bereik laat vallen dramatisch te gillen, hoofd achterover gooien en ook echt tranen erbij. Zodra je weer wat op haar blad legt kijkt ze je met twinkelende ogen en een grote lach aan. Echt binnen een seconde zo heen en weer schakelen, ik vind het knap :P
pi_204988002
Eerste lachje vandaag :D dat was zó leuk, maakt al die terreur van de afgelopen week meer dan goed :D
  donderdag 9 juni 2022 @ 07:21:46 #68
208890 June.
Seriously?
pi_205001858
Ik kom me hier melden met T. O+ *O* Afgelopen vrijdag 3 juni geboren.
Shine bright like a diamond.
  donderdag 9 juni 2022 @ 08:28:16 #69
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_205002052
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 07:21 schreef June. het volgende:
Gefeliciteerd!
pi_205003197
quote:
Gefeliciteerd!
pi_205003204
Hier staat de kleine ook al een lange tijd en verwacht ik dat ze binnenkort toch echt gaat lopen. Zitten kan ze ook al en ze zegt papa. :')
pi_205003215
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 12:07 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Geniet er nog even van, want zodra hij kan kruipen is het gedaan met je vrijheid. :X

Als ik op het toilet zit dan komt ze tegenwoordig gewoon naar me toe gekropen. Hetzelfde geldt voor douchen, ligt ze zo voor me.
pi_205006217
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

Wut :o
quote:
Gefeliciteerd *O* ik heb niets gezien in het update topic en ben wel benieuwd naar de naam..

Mijn baby heeft een upgrade gehad: handjes O+
pi_205006286
@June.: gefeliciteerd met T! *O* O+
Hoe gaat het met herstellen?
pi_205007163
Gefeliciteerd June!
pi_205007183
Jeetje wat zijn sommige baby’s hier vlot! Mijn Purk is net als J van Lily. Ze rolt, speelt op dr buik. Komt soms een paar cm voor of achteruit op dr buik. Op dr rug gaat ze de hele kamer door op moordtempo. Dat deed ze bij de meet ook al. Ze heeft wel al 3 tanden, dat dan weer wel😂.

June welkom en gefeliciteerd met T. Ik las iets over een heftige bevalling in het zwanger topic, hopelijk herstel je vlot!
pi_205007611
Anna zit in de rups-fase en rolt net. Ik kan mij er niet druk om maken hoor, ze gaat vanzelf uiteindelijk wel lopen. Ben vooral benieuwd hoe het straks is als ze gaat tijgeren/kruipen/lopen in combinatie met Bas :P .
pi_205007717
De baby's van Takkie, Mahra en TGND zijn gewoon speedy's. Bizar hoe het kan verschillen. F. besteedt wel veel meer energie aan verbale/sociale ontwikkeling. Ze wijst naar iets/iemand, ze zwaait bij weggaan en begroeten (als ze zeggen: zwaai maar) en ze klapt in haar handjes als we het bijbehorende liedje zingen. Zegt 'mama' adequaat (soms 'meme', maar als ze me echt nodig heeft, gaat het altijd goed) en papa is 'dada'. 'Die' is ook al een aantal keer voorbij komen, een enkele keer ook met wijzend vingertje.
pi_205007736
Hier gaat het kruipen trouwens ook niet lang meer duren. Ze zit nu continu op haar handen en knieën en gisteren zette ze haar handjes ook verder naar voren toen ze in de houding zat. Nu nog even snappen dat je benen ook mee moeten en ze komt een heel eind. :D
pi_205007995
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 20:20 schreef Komkommerschijfje het volgende:
De baby's van Takkie, Mahra en TGND zijn gewoon speedy's. Bizar hoe het kan verschillen. F. besteedt wel veel meer energie aan verbale/sociale ontwikkeling. Ze wijst naar iets/iemand, ze zwaait bij weggaan en begroeten (als ze zeggen: zwaai maar) en ze klapt in haar handjes als we het bijbehorende liedje zingen. Zegt 'mama' adequaat (soms 'meme', maar als ze me echt nodig heeft, gaat het altijd goed) en papa is 'dada'. 'Die' is ook al een aantal keer voorbij komen, een enkele keer ook met wijzend vingertje.
Die van mij steekt al haar tijd in lachen, kletsen en eten. Vooral eten :P .

En de 2e tand is op komst denk ik. Zoals verwacht weer tandjes drama op vakantie, dat is het 3e jaar op rij *O*
pi_205008230
Ik had vandaag op vakantie zowaar een emo moment. Ik realiseerde me dat het voor het eerst is sinds mijn verlof dat ik zoveel dagen achter elkaar met J heb doorgebracht. Gewoon 3 hele weken…..

Wordt een zware kluif om weer aan het werk te gaan.
pi_205008409
quote:
17s.gif Op donderdag 9 juni 2022 20:44 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Die van mij steekt al haar tijd in lachen, kletsen en eten. Vooral eten :P .

En de 2e tand is op komst denk ik. Zoals verwacht weer tandjes drama op vakantie, dat is het 3e jaar op rij *O*
De mijne ook. Alleen maar lachen op de grond en hele verhalen vertellen. Dat laatste heeft ze altijd al gedaan. Hier lijkt het er ook op dat er nieuwe tanden komen. Er zitten er twee onderin (al ruim twee maanden), nu komen ze boven denk ik. Er wordt weer heel veel gekwijld en de gastouder had drie vieze tandenluiers.
pi_205008422
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 21:06 schreef _Lily_ het volgende:
Ik had vandaag op vakantie zowaar een emo moment. Ik realiseerde me dat het voor het eerst is sinds mijn verlof dat ik zoveel dagen achter elkaar met J heb doorgebracht. Gewoon 3 hele weken…..

Wordt een zware kluif om weer aan het werk te gaan.
Heerlijk, toch? Ik kijk ook uit naar de zomervakantie. Nog precies vier weken werken en dan ook zes weken thuis met m'n blije ei. 🥰 Zo veel zin om op vakantie te gaan weer met z'n drietjes.
pi_205010632
Ohh vakantie! Eind juli gaan we een midweekje weg en ik ben erg benieuwd. De twee vakanties die we met peuter hebben gedaan waren om diverse redenen niet zo’n succes dus ik hoop dat het nu beter gaat en leuker wordt.

We zijn langzaam begonnen met het introduceren van vast voedsel naast de flesjes (ze is nu iets ouder dan 5 maanden). Ze moest er eerst echt niks van weten maar het gaat steeds beter. Vandaag maar weer eens wat nieuws uitproberen als het lukt :)
pi_205011143
Waar ga je naartoe eponine?
  FOK!fossiel vrijdag 10 juni 2022 @ 10:02:00 #86
1455 Keroppi
kool kikker
pi_205011273
Ik maakte gisteren de klassieke fout door tegen een collega te vertellen dat ik het idee dat we nu wel uit de periode van nachtelijke onrust/extreem vroeg wakker worden waren.

Je ziet 'm al aankomen: Vannacht was drama. Of het snot/slijm was of toch honger, ik weet het niet... Maar in het holst van de nacht anderhalf uur een huilende/krijsende baby is niet echt lollig.
Chick on a mission
pi_205012309
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 09:47 schreef _Lily_ het volgende:
Waar ga je naartoe eponine?
Naar een Natuurhuisje vlakbij de Apenheul, dus daar gaan we sowieso een dagje heen O+! Verder nog geen idee, mocht iemand nog tips hebben voor die omgeving en geschikt voor bijna-kleuter en baby van dan bijna 7 maanden hou ik me aanbevolen :)
pi_205012312
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 10:02 schreef Keroppi het volgende:
Ik maakte gisteren de klassieke fout door tegen een collega te vertellen dat ik het idee dat we nu wel uit de periode van nachtelijke onrust/extreem vroeg wakker worden waren.

Je ziet 'm al aankomen: Vannacht was drama. Of het snot/slijm was of toch honger, ik weet het niet... Maar in het holst van de nacht anderhalf uur een huilende/krijsende baby is niet echt lollig.
Ahh zal je altijd zien… }:|

Hopelijk vannacht weer een betere nacht!

[ Bericht 0% gewijzigd door eponine op 10-06-2022 12:39:49 ]
pi_205012348
Wij gaan naar Zuid-Limburg, echt de heuvels in. F. is dan (bijna) 11 maanden. We hebben een vrijstaand huis via Airbnb gehuurd, dus helemaal alleen en geen mensen die last van ons hebben. :D Mini-zwembadje mee en verder d'r speelgoed en dan komt het goed. Ook lekker uitstapjes maken.
pi_205012965
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 12:31 schreef eponine het volgende:

[..]
Naar een Natuurhuisje vlakbij de Apenheul, dus daar gaan we sowieso een dagje heen O+! Verder nog geen idee, mocht iemand nog tips hebben voor die omgeving en geschikt voor bijna-kleuter en baby van dan bijna 7 maanden hou ik me aanbevolen :)
Julianatoren!!
pi_205013529
Grrrrr :(
We zijn weer eens iets verloren tijdens een wandeling, meteen teruggelopen en toch was het al weg. Dat is serieus al de derde keer. En vervolgens verschijnt het nooit op de plaatselijke Facebook pagina of WhatsApp chat. Denken mensen dan echt "jackpot, een gebruikt speendoekje B-)" of zouden ze het uit goede bedoelingen meenemen en bij het eerstvolgende bedrijf langs de route afgeven? Zodat ik alle bedrijven in een straal van een kilometer moet gaan bellen?
  zaterdag 11 juni 2022 @ 14:02:10 #92
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205021296
Naar het boekstart festival van de bibliotheek hier geweest. De schrijfster van Coco Kan Het, Loes Riphagen, was er. Ze ging voorlezen uit het boek, liet zien hoe je Coco kon tekenen en deed een signeersessie. Wij mochten de tekening die zij gemaakt had meenemen en ze heeft haar nieuwste boek voor Bambi gesigneerd. Zo leuk! O+
|| justdiggit.org ||
  zondag 12 juni 2022 @ 19:21:49 #93
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_205035443
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Naar het boekstart festival van de bibliotheek hier geweest. De schrijfster van Coco Kan Het, Loes Riphagen, was er. Ze ging voorlezen uit het boek, liet zien hoe je Coco kon tekenen en deed een signeersessie. Wij mochten de tekening die zij gemaakt had meenemen en ze heeft haar nieuwste boek voor Bambi gesigneerd. Zo leuk! O+
Oh leuk O+ Coco is hier een van de favorieten van mijn oudste. Vind haar stijl van teken ook heel erg mooi.

Tand 2 is door. Woohoo ;( .
pi_205036939
Leuk, TGND! Hier was het ook Boekstart-dag, maar ik vind bepaalde dingen altijd zo baby-onvriendelijk gepland met slaapjes. :') Ook met babyzwemmen, is altijd op woensdag van 9 tot 10. Hoe dan? Ik ben op woensdag altijd vrij, dus zou ik zo graag willen doen, mja, slaapjestijd...

Mijn baby slaapt 's ochtends trouwens vrij lang, anderhalf uur haalt ze wel. In de middag vaak korter, maar ze doet het er prima op. Wakker maken vind ik spannend, doe ik liever niet als het niet noodzakelijk is. :D
  zondag 12 juni 2022 @ 22:04:10 #95
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205037025
Ik vind 9-10 juist perfect. Kan hij direct daarna z'n eerste slaap doen en 's middags de tweede nog. Dat ritme heeft hij al sinds 8 maanden ofzo ongeveer. Zou je het dan later willen?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 13 juni 2022 @ 06:14:59 #96
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205038199
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 21:55 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Leuk, TGND! Hier was het ook Boekstart-dag, maar ik vind bepaalde dingen altijd zo baby-onvriendelijk gepland met slaapjes. :') Ook met babyzwemmen, is altijd op woensdag van 9 tot 10. Hoe dan? Ik ben op woensdag altijd vrij, dus zou ik zo graag willen doen, mja, slaapjestijd...

Mijn baby slaapt 's ochtends trouwens vrij lang, anderhalf uur haalt ze wel. In de middag vaak korter, maar ze doet het er prima op. Wakker maken vind ik spannend, doe ik liever niet als het niet noodzakelijk is. :D
Bambi zit niet zo heel vast aan slaaptijden. Soms slaapt ze tussen 9 en 10, soms pas na 10. Hier is babyzwemmen om 10 uur op woensdag. Meestal lukt het haar dan om tussen 9 en 10 te slapen, tijdens de wandeling ernaar toe. Maar soms ook niet. Dan slaapt ze erna gewoon extra lang. Ze wordt ook niet anders als ze een slaapje overslaat ofzo. Ze slaapt gewoon het slaapje erna wat langer. Het boekstart festival was van 10:00 tot 14:00. Rond 12:00 hadden we alles wel gezien en werd ze ook echt moe. Dus toen naar huis en heeft ze lekker lang geslapen :Y
|| justdiggit.org ||
pi_205039452
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2022 22:04 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind 9-10 juist perfect. Kan hij direct daarna z'n eerste slaap doen en 's middags de tweede nog. Dat ritme heeft hij al sinds 8 maanden ofzo ongeveer. Zou je het dan later willen?
Ja, 11 tot 12 zou makkelijker zijn. Hier wordt ze tussen half 6 en 6 uur wakker, dus ze valt weer om van vermoeidheid om half 9/9 uur... Als ze tot 7 uur zou slapen, zou het goed te doen zijn.
pi_205039460
8 maanden stats:
Lengte 68cm
Gewicht 7,6kg

Hij blijft strak op de 35e percentiel (P35)
Dat is blijkbaar zijn lijntje
pi_205042427
Zaterdag zijn we naar de dierentuin geweest. Ze genoot zichtbaar, maar is een rebel. Ze heeft door hoe je de riemen kan losmaken en dat heeft ze dan ook gedaan. Dan trekt ze deze uit en gaat dan bewegen, omdraaien en zelfs staan in de kinderwagen.

Ik houd mijn hart vast voor wat nog gaat komen. Waaaaaarom is ze zo?

quote:
pi_205047064
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 18:35 schreef Mahra het volgende:
Zaterdag zijn we naar de dierentuin geweest. Ze genoot zichtbaar, maar is een rebel. Ze heeft door hoe je de riemen kan losmaken en dat heeft ze dan ook gedaan. Dan trekt ze deze uit en gaat dan bewegen, omdraaien en zelfs staan in de kinderwagen.

Ik houd mijn hart vast voor wat nog gaat komen. Waaaaaarom is ze zo?
[..]

Maf kind, dat is toch niet normaal :o

Mijn baby heeft net een dutje van ruim anderhalf uur gedaan in zijn bedje :o *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')