abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205303220
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 22:03 schreef B.ertha het volgende:
Jongens, wat is snot voor een chemisch wapen? Er zitten vlekken in de lakens die er gewoon niet meer uit gaan. Terwijl ik bloed en poep er wel uit krijg 🙈
Hahaha, raar! Maar hoe krijg je bloed er uit? Mij lukt het namelijk niet.
  zondag 10 juli 2022 @ 22:19:30 #277
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205303322
quote:
17s.gif Op zondag 10 juli 2022 21:48 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Op 1 mogen ze ook geen korting geven :D
Weet ik. Maar waarom zou ik dan 1 blijven lopen, als ik op 2 korting krijg én er nauwelijks verschil in zit? ;)
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_205303350
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 22:09 schreef Mahra het volgende:

[..]
Waterstofperoxide O+
  zondag 10 juli 2022 @ 22:21:30 #279
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_205303355
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 22:09 schreef Mahra het volgende:

[..]
Uitspoelen met koud water, inwrijven met groene zeep en al wrijvend uitspoelen met lauwwarm water. Vervolgens in de wasmachine ermee..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 10 juli 2022 @ 22:25:43 #280
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_205303408
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 22:01 schreef B.ertha het volgende:
Opvolgmelk vanaf 1 jaar is onzin, dan kun je gewoon normale melk geven. Minder zoet en een stuk goedkoper. Tot 1 jaar is wel echt kunstvoeding nodig.
Verder wat DE zegt, maar volgens mij was het ook wel punt ook wel: maak rustig nummer 1 op maar koop daarna wel nummer 2. Dat ijzer hebben ze wel nodig alleen het komt niet op een paar weken aan.
ijzer halen ze ook uit vaste voeding :) , ook in dat item wordt aangegeven dat 1 geven tot de 1e verjaardag goed is.

quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 22:03 schreef B.ertha het volgende:
Jongens, wat is snot voor een chemisch wapen? Er zitten vlekken in de lakens die er gewoon niet meer uit gaan. Terwijl ik bloed en poep er wel uit krijg 🙈
Geen idee, maar sowieso vlekken. Pfff. Ik krijg sommige kleren gewoon echt niet meer schoon, wat ik ook probeer -O-. De eerste dagen op vakantie toen we met mn schoonfamilie in een huisje zaten heeft mn schoonmoeder het ook voor elkaar gekregen om het favoriete pakje van Anna te verprutsen met wassen door het niet buiten in de zon te hangen (tomatenvlekken), dus nu zitten er lekker nog oranje vlekken in. Helaas :s). Ossengalzeep, vanish, alsnog in de zon: niks werkt. Helaas.
pi_205304763
Stom is dat he. De slaapzak van peuter heeft ook een vieze groene vlek nadat hij één keer avocado at bij de lunch en daarna flink kwijlde. Kan ik tot het eind van dagen tegenaan kijken :{

Heeft er nog iemand tips voor een zieke baby die zoveel slijm in zijn longen heeft dat ie niet wil liggen en om het uur krijsend wakker wordt? We zijn allebei zo moe :O Hij wil echt alleen rechtop en zelfs dat is eigenlijk niet genoeg om lekker door te slapen.
  maandag 11 juli 2022 @ 06:28:00 #282
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_205304789
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 04:32 schreef B.ertha het volgende:
Stom is dat he. De slaapzak van peuter heeft ook een vieze groene vlek nadat hij één keer avocado at bij de lunch en daarna flink kwijlde. Kan ik tot het eind van dagen tegenaan kijken :{

Heeft er nog iemand tips voor een zieke baby die zoveel slijm in zijn longen heeft dat ie niet wil liggen en om het uur krijsend wakker wordt? We zijn allebei zo moe :O Hij wil echt alleen rechtop en zelfs dat is eigenlijk niet genoeg om lekker door te slapen.
Even samen onder een warme douche, dan stoom je het slijm wat meer los en kan hij het hopelijk goed ophoesten. En het hoofdeinde iets ophogen door een opgerolde handdoek eronder te leggen.

Anders zou ik het ook niet weten. Succes en beterschap :*
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_205305185
Pff, we zijn op vakantie, maar mevrouw is echt niet in haar hum. Vlak voordat we weggingen had ze wat koorts zo'n twee/drie dagen lang, niet heel hoog, maar wel dat ze er last van had. Sinds vrijdag is de koorts weg en zien we het puntje van de derde tand onderin. Mevrouw is momenteel echt niet te genieten, jammert veel en snel en in combinatie met veel (willen) staan en nog regelmatig omvallen/op je bips belanden is dat een groot rampenplan. Vast voedsel gaat slecht en ze slaapt ook veel onrustiger, wordt vaak wakker en dan ook gelijk weer jammeren. Man, hopelijk zitten die sprongen er snel weer op. :D
*einde klaagmodus*

Verder is het hier wel genieten, de omgeving is prachtig en het weer is heerlijk. Ze heeft gelukkig ook al veel genoten van de uitjes en vooral van het uiteten gaan, ze zit er echt bij als een koningin en is werkelijk met iedereen in een restaurant contact aan het maken. Ze roept mensen als ze aandacht wil en maar lachen als ze oogcontact heeft. :D
  maandag 11 juli 2022 @ 12:47:50 #284
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_205307031
quote:

Als hij er zoveel last van heeft zou ik de huisarts even bellen. Anna had met RS een baby dosering xylo neusdruppels en dat scheelde al een hele hoop.
pi_205308111
Daar zijn we geweest. RS is niet genoemd en het valt qua verstopte neus best mee. Oren zijn ook niet ontstoken. Slijm kunnen ze niet heel veel aan doen, dat gaat toch vanzelf weg met het tanen van de verkoudheid. Hij mag iig dubbele dosis paracetamol omdat hij al groot is, dat scheelt :)

Beterschap voor jouw kleintje komkommerschijfje! En fijne vakantie :s)
pi_205312889
quote:

Geen tips….. behalve in nachtdienst modus gaan. Dwz: jij blijft de ene helft vd nacht op en man de andere helft. Dit hebben man en ik een keer gedaan toen er de hele nacht gezeik was en J ziek was. En de avond bij de nacht trekken, dus bijv 1 tukt van 20u tot 3u en dan wisselen.

Op die manier kan je minimaal 5u aaneengesloten slaap pakken, meer heb ik niet nodig voor de korte termijn (moet geen week duren maar dat duurt t meestal niet).

Hier is J 9 maanden en hij groeit goed op zijn lijntje. 69cm en 7,8 kg. Blijft een lief klein mannetje
pi_205315544
quote:

Beterschap! Het heerst. Hier heeft L. ook al maanden last van vastzittende slijm in haar neus en hoesten. Ik ben gisteren naar de huisarts geweest en die zei dat het geen kwaad kan en vanzelf over moet gaan.
pi_205315594
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 22:39 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Geen tips….. behalve in nachtdienst modus gaan. Dwz: jij blijft de ene helft vd nacht op en man de andere helft. Dit hebben man en ik een keer gedaan toen er de hele nacht gezeik was en J ziek was. En de avond bij de nacht trekken, dus bijv 1 tukt van 20u tot 3u en dan wisselen.

Op die manier kan je minimaal 5u aaneengesloten slaap pakken, meer heb ik niet nodig voor de korte termijn (moet geen week duren maar dat duurt t meestal niet).

Hier is J 9 maanden en hij groeit goed op zijn lijntje. 69cm en 7,8 kg. Blijft een lief klein mannetje
Wat schattig, zo klein. :@ Die van ons zijn ongeveer even oud. L. is 9,3 kg. Haar lengte weet ik niet maar de laatste keer dat we haar hebben gemeten was ze 72 cm ( ze was bij geboorte 54 cm) en dat was al maanden geleden.
pi_205315633
Ik kijk een seconde even niet en dit gebeurde er gisteren. Kapot!
quote:
En dit was net, stond een paar tellen in de keuken...
quote:

pi_205318050
Oeps :X vanaf nu is niks meer veilig!
pi_205318073
Het gaat iets beter met T. maar hij raakt geen flesjes meer aan :{ volgens mij heeft hij besloten om zijn dag nacht ritme om te gooien en 's nachts gewoon lekker vaak bv te drinken :{ en het ging even zo goed! Kleine flesjes maar wel elke keer raak zonder ruzie. Baal hier behoorlijk van ;(
pi_205320567
Oei Mahra, die begint er vroeg aan!

Balen is dat Bertha. Is hij overdag dan wel te genieten? Wij proberen nu 1 keer een mini flesje per dag, 30ml. Gisteren ging hij er uiteindelijk eens in. Maar dat was toen ik het deed en het is net de bedoeling dat iemand het kan overnemen.

Vandaag speciaal naar de prenatal gereden voor een MAM fles. Kom ik thuis en is hij al open geweest. Iemand heeft de 2 speen omgewisseld met een 1 speen. Wie doet zoiets?! Ik had geen fut om terug te gaan. Toch maar die speen geprobeerd en een en al frustratie en huilen. Morgen komt de 2 speen aan.
pi_205321703
Ja, hij is verbazingwekkend vrolijk, op ziek zijn na. Daar gooi ik het ook maar op, dan heb ik zelf ook minder trek.

Jeetje wat lomp zeg! En stom dat je dan speciaal terug moet.
  FOK!fossiel woensdag 13 juli 2022 @ 06:23:00 #294
1455 Keroppi
kool kikker
pi_205323406
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 11:22 schreef Mahra het volgende:
Ik kijk een seconde even niet en dit gebeurde er gisteren. Kapot!
[..]
En dit was net, stond een paar tellen in de keuken...
[..]

Haha zou zo onze dochter kunnen zijn, dat ik ook zo'n sloopkogel :D

Dat van het vastzittend slijm in de keel hebben we hier serieus ook al weken (in wisselende ernst).

Tijdens de ergste momenten:
- Otrivin multidose om de neus/keel te spoelen
- Evt snot zuiger voor snot in de neus
- Stomen in de badkamer
- Tijmsiroop
Chick on a mission
  woensdag 13 juli 2022 @ 09:32:59 #295
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_205324289
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 16:08 schreef B.ertha het volgende:
Het gaat iets beter met T. maar hij raakt geen flesjes meer aan :{ volgens mij heeft hij besloten om zijn dag nacht ritme om te gooien en 's nachts gewoon lekker vaak bv te drinken :{ en het ging even zo goed! Kleine flesjes maar wel elke keer raak zonder ruzie. Baal hier behoorlijk van ;(
vast een open deur, maar heb je al afgewisseld op de momenten dat je het flesje aanbiedt? dus juist vlak voor of na de voeding, voor of na het slapen ect? misschien lukt het bijvoorbeeld niet als hij al volop honger heeft, maar wel als hij al een beetje soezelig is omdat ie bijna gaat slapen ect.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_205334321
Gaat het al wat beter met haar humeur Komkommer?

Ogen in je achterhoofd vanaf nu Mahra :D

Hoe gaat het vandaag Bertha?

Wij zijn vandaag bij de HA en het CB geweest, stats bij 5,5 maand: 6700gr en 66,5cm. Volgt mooi haar lijntje. We hebben alleen wat gedoe met haar huid, ze heeft vrij veel eczeem op haar buik, rug, elleboog- en knieholtes. We smeren al maanden met vaseline-cetomacrogolcrème maar de HA schreef nu een hormoonzalf voor. Bij het CB daarna schrok de vpk dusdanig van haar huid dat ze de arts erbij haalde, die raadt de eczeempoli op het ziekenhuis aan wanneer de hormoonzalf niet (voldoende) helpt. We gaan het zien.

Ik haal m later weer weg, we gingen zondag met de 2 kleuters met een Volkswagen T2 busje een dag op pad, ze mocht even mee opweg naar opa en oma (waar ze bleef :P)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205335002
Wat een scheetje, LBF!
Mahra, de jouwe is wel echt next level hoor. F. klimt nog niet, maar ze reikt wel steeds hoger met het staan. Alle spullen op vakantie ook maar op eettafelhoogte gezet (m.u.v. haar eigen speelgoed), want we moeten er continu achteraan anders.

Het gaat hier weer beter. Er wordt weer goed gegeten en ze is weer vrolijker. Wel hoge temperaturen hier en we slapen in het vakantiehuis ook boven in de slaapkamer waar de zon continu op schijnt in de ochtend en een groot deel van de middag, dus het is wel een beetje zweten. F. ligt in alleen een luier en haar dunne mouwloze slaapzak, maar dat is nog warm.
Hier trouwens wat kleine rode vlekjes/bultjes op alleen de armpjes. Ik denk muggenbultjes, afgelopen nacht zat er een mug op de slaapkamer en ik ben ook een paar keer gestoken.
pi_205337414
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 21:26 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Gaat het al wat beter met haar humeur Komkommer?

Ogen in je achterhoofd vanaf nu Mahra :D

Hoe gaat het vandaag Bertha?
stukken beter! Geen paracetamol meer, nog wel wat hoesten. En drie flessen gedronken waarvan één bijna leeg *O*
quote:
Wij zijn vandaag bij de HA en het CB geweest, stats bij 5,5 maand: 6700gr en 66,5cm. Volgt mooi haar lijntje. We hebben alleen wat gedoe met haar huid, ze heeft vrij veel eczeem op haar buik, rug, elleboog- en knieholtes. We smeren al maanden met vaseline-cetomacrogolcrème maar de HA schreef nu een hormoonzalf voor. Bij het CB daarna schrok de vpk dusdanig van haar huid dat ze de arts erbij haalde, die raadt de eczeempoli op het ziekenhuis aan wanneer de hormoonzalf niet (voldoende) helpt. We gaan het zien.
:{ Wat naar zeg. Hopelijk helpt de zalf.
quote:
Ik haal m later weer weg, we gingen zondag met de 2 kleuters met een Volkswagen T2 busje een dag op pad, ze mocht even mee opweg naar opa en oma (waar ze bleef :P)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
pi_205337455
@Komkommerschijfje fijn dat het beter gaat!
Wij hebben een klamboe voor het campingbedje, is dat niet te krijgen bij jullie in de buurt? Was bij ons bij de dm geloof ik voor ¤5
pi_205337842
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 06:23 schreef Keroppi het volgende:

[..]
Haha zou zo onze dochter kunnen zijn, dat ik ook zo'n sloopkogel :D

Dat van het vastzittend slijm in de keel hebben we hier serieus ook al weken (in wisselende ernst).

Tijdens de ergste momenten:
- Otrivin multidose om de neus/keel te spoelen
- Evt snot zuiger voor snot in de neus
- Stomen in de badkamer
- Tijmsiroop
Dit is nog maar het topje van de ijsberg... ze is nog veel erger!!! Waar heb ik dit aan te danken? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')