Ik vind de flessen van Hegen heel goed, misschien deze proberen?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:03 schreef B.ertha het volgende:
Zijn er nog meer mensen die Dr. Brown's gebruiken? Ik snap er niks van. Bij maat 1 duurt een fles een dik half uur en raakt hij soms gefrustreerd, bij maat 2 stroomt het uit zijn mondhoeken en raakt hij ook gefrustreerd.
Hopelijk heb je een leuke vakantie gehad! Auto is inderdaad geen optie, dus het wordt hoe dan ook vliegen. Maar ook dat wordt nog wat... ik zie het zo gebeuren dat ze na 10 minuten op schoot begint te janken. Ze is heeeeeel druk en beweeglijk en wilt de hele dag kruipen en lopen. We gaan pas in september en hebben nog eventjes de tijd om een vakantie te boeken. Nu zag ik Malediven en heeft mijn moeder aangeboden om op haar te passen, maar dat vind ik eng omdat ze nog zo afhankelijk is van de borst en zonder de borst heel hysterisch kan worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:24 schreef LauriLynne het volgende:
Berta wat een stats voor 3 aa !
Lily beterschap!
Mahra qua vakantiebestemming zou ik heel erg van je kind af laten hangen. Wij zijn (weliswaar in 2 dagen) naar Oostenrijk gereden met Purk. Dat ging zonder grote problemen, maar Purk heeft geen hekel aan autorijden en slaapt redelijk veel in de auto. Als ik jou verhalen zo lees denk ik niet dat dat met jullie kleine snel zou doen. Als ze graag op schoot zit zou wellicht vliegen een overweging zijn? Al weet ik niet of dat in deze tijd een geweldig idee is.
Keroppi dat gaat hard!
Komkommer, hopelijk ontspringt F de dans. Fijne vakantie!
Wij zijn weer thuis uit Oostenrijk. Goede vakantie gehad met heerlijk weer. Wel moeten wennen aan vakantie in een baby ritme. Ach dan zal volgend jaar vast beter zijn.
Thanks. Ik twijfel wel over een andere fles. Deze zouden goed moeten zijn, het is hem eerder wel gelukt. Plus, je kunt een fortuin uitgeven voordat je een fles vindt die je baby wel accepteertquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:30 schreef Mahra het volgende:
[..]
Ik vind de flessen van Hegen heel goed, misschien deze proberen?
September duurt nog even, is ze niet te trainen in de autostoel?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:32 schreef Mahra het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een leuke vakantie gehad! Auto is inderdaad geen optie, dus het wordt hoe dan ook vliegen. Maar ook dat wordt nog wat... ik zie het zo gebeuren dat ze na 10 minuten op schoot begint te janken. Ze is heeeeeel druk en beweeglijk en wilt de hele dag kruipen en lopen. We gaan pas in september en hebben nog eventjes de tijd om een vakantie te boeken. Nu zag ik Malediven en heeft mijn moeder aangeboden om op haar te passen, maar dat vind ik eng omdat ze nog zo afhankelijk is van de borst en zonder de borst heel hysterisch kan worden.
Maar ligt het aan de fles of aan de speen? Op dr. Browns passen volgens mij ook Difrax spenen. Ik gebruik zelf de Difrax 1,2,3 speen en die werkt hier heel goed. Ik gebruik 3 alleen als er pap in zit, 2 bij 'gewone' fles.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Thanks. Ik twijfel wel over een andere fles. Deze zouden goed moeten zijn, het is hem eerder wel gelukt. Plus, je kunt een fortuin uitgeven voordat je een fles vindt die je baby wel accepteert
[..]
September duurt nog even, is ze niet te trainen in de autostoel?
Of ga op treinvakantie! Da's een avontuur op zichzelf, ze kan vrij bewegen onderweg en het is ook nog eens lekker duurzaamJe kunt met de nachttrein naar bv Wenen maar ook in een paar uur naar Engeland (de zuidkust is daar verrassend warm) of noord Frankrijk.
Die van mam gingen hier veel harder dan dr Brown.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:20 schreef June. het volgende:
Ik ben hier tevreden over de Mam flessen. Dr brown ging hier ook veels te snel bij zoon1. Bij zoon2 nog niet geprobeerd.
Inderdaad treinvakantie of binnen Nederland! Ook heel leukquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:32 schreef Mahra het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een leuke vakantie gehad! Auto is inderdaad geen optie, dus het wordt hoe dan ook vliegen. Maar ook dat wordt nog wat... ik zie het zo gebeuren dat ze na 10 minuten op schoot begint te janken. Ze is heeeeeel druk en beweeglijk en wilt de hele dag kruipen en lopen. We gaan pas in september en hebben nog eventjes de tijd om een vakantie te boeken. Nu zag ik Malediven en heeft mijn moeder aangeboden om op haar te passen, maar dat vind ik eng omdat ze nog zo afhankelijk is van de borst en zonder de borst heel hysterisch kan worden.
Ik gebruik ook avent en dat gaat gesmeerd sinds de geboorte.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:42 schreef B.ertha het volgende:
Therapeutisch voeden kan ik nog proberen. Ik ben nu aan de slag gegaan met een Avent Natural speen op de Dr. Brown's fles. Ik las op internet dat die ook passen en qua flow tussen dr. Brown's 1 en 2 in zitten. Ik wil nog niet te vroeg juichen, maar dat ging redelijk probleemloos (met wel nog 40 ml over). Toen weigerde hij pertinent de rest en viel in slaap.
Ik las nog ergens dat de tommee tippee flessen het best gaan bij borstgevoede kindjes maar die vond ik iets te duur om ff te experimenteren.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:54 schreef Bottoms_up het volgende:
Helaas geen tips maar ik lees mee. Dr. Brown ging altijd prima bij zoon maar Maggie moet er niets van weten. Van geen enkele fles tot nu toe. Ik heb er ooit 30ml met een Avent fles ingekregen en voor de rest kauwt ze erop en duwt de speen eruit. Ik ga ook maar eens een maat groter proberen.
Tommee tippee heb ik nog ergens liggen van de vorige keer. Ik merkte geen verschil met Dr. Brown. Ik heb geen idee welke Avent fles ik heb. Het is die uit de blije doos.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik las nog ergens dat de tommee tippee flessen het best gaan bij borstgevoede kindjes maar die vond ik iets te duur om ff te experimenteren.
Ik heb nu trouwens Avent Natural, die zijn net anders dan gewone Avent.
Hou jullie op de hoogte!
Bijzonder hoe verschillend het kan zijn! Ik gebruik wel maat 0 trouwens en niet maat 1.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:10 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Die van mam gingen hier veel harder dan dr Brown.
Is dat op de brede hals van Dr Brown of niet?quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:42 schreef B.ertha het volgende:
Therapeutisch voeden kan ik nog proberen. Ik ben nu aan de slag gegaan met een Avent Natural speen op de Dr. Brown's fles. Ik las op internet dat die ook passen en qua flow tussen dr. Brown's 1 en 2 in zitten. Ik wil nog niet te vroeg juichen, maar dat ging redelijk probleemloos (met wel nog 40 ml over). Toen weigerde hij pertinent de rest en viel in slaap.
Ja, ik heb medelijden met de mensen die straks met ons meevliegen. Maar het is niet anders.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:28 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Wij gebruiken voor een flesje altijd de S-speen van de Lansinoh-fles, maar BV-kindje, dus wellicht weer iets anders. Therapeutisch voeden met de maat 2-speen, zou dat iets zijn @:B.ertha?
@:Mahra: lastig als je baby zo anti-autorijden is. In het vliegtuig gaat het dan wellicht beter? Al kan ze daar de boel behoorlijk op stelten zetten misschien ook? Ik zou nu niet graag vliegen (los van het baby-verhaal) met alle chaos op de vliegvelden. En zonder mijn kind op vakantie zou voor mij echt niet werken, dan wil ik zelf ook continu naar huis.
Binnen Nederland absoluut niet! Een treinvakantie kan. We hebben nog even de tijd.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:18 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Inderdaad treinvakantie of binnen Nederland! Ook heel leuk
Maar ik denk dat J niet heel druk is? Ze kan al lopen (maar wel aan tafel of een stoel) en nog niet zelfstandig. Ze is pas 9 maanden... komt nog wel. Ik verwacht dat ze binnen nu en twee maanden wel loopt. En J?quote:Op donderdag 7 juli 2022 14:36 schreef _Lily_ het volgende:
Haha zo leuk, haar eigen bestelling
Hier waren wij vorige maand voor het eerst met J op vliegvakantie gegaan. Ging best prima hoor, zeker een goede optie als auto niet gaat.
Draagzak was een must
Loopt die van jou al, Mahra?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |