Nee hoorquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha ik wist dat je alleen Wikipedia had gelezen.
O want op de andere websites wordt het uitgebreider uitgelegd, onder welke omstandigheden. Ik vond Wikipedia heel kort door de bocht. Maar oké.quote:
mja diagnose PDS is imo meer zoiets van 'ja ik weet het eigenlijk niet en eigenlijk ook geen zin om verder te zoeken'quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n huisarts zei ook eens dat ik misschien PDS heb omdat ik periodes heb dat ik flinke last heb van m'n darmen.
Maar het is waarschijnlijk gewoon anxiety.
Hier is de hele wetquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O want op de andere websites wordt het uitgebreider uitgelegd, onder welke omstandigheden. Ik vond Wikipedia heel kort door de bocht. Maar oké.
Die willen alleen maar knokken, vernielen en rellen, maakt niet uit hoe of wat.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bizar. Toen die bontkraagjes de stad wilden slopen tijdens corona, zouden de heren voetbalsupporters ‘hun stad’ wel even komen beschermen. En nu breken ze de boel weer af. Hersenloze debielen.
zJa hoor, hier volopquote:
Vroeger stuurde je dat kansloze volk naar een veenkolonie voor een stukje heropvoeding.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die willen alleen maar knokken, vernielen en rellen, maakt niet uit hoe of wat.
Boh goeie tijdenquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger stuurde je dat kansloze volk naar een veenkolonie voor een stukje heropvoeding.
Siberiëquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroeger stuurde je dat kansloze volk naar een veenkolonie voor een stukje heropvoeding.
Kan niet zeggen dat ik het hiermee oneens ben, geen zin om te werken? Hier heb je een botte schop en deze 90 vierkante kilometer moet vanavond gestoken zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik het hiermee oneens ben, geen zin om te werken? Hier heb je een botte schop en deze 90 vierkante kilometer moet vanavond gestoken zijn.
We gaan het voorstellen aan Rob Jetten als die Russen de gaskraan helemaal dichtschroeven.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik het hiermee oneens ben, geen zin om te werken? Hier heb je een botte schop en deze 90 vierkante kilometer moet vanavond gestoken zijn.
Is dat niet een wet om te voorkomen dat het verboden gaat worden?quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier is de hele wet
https://leg.colorado.gov/(...)022a_1279_signed.pdf
https://naralcolorado.org/laws-policy/quote:Colorado is one of the few states where a late abortion can be obtained. Outpatient abortion is available up to 26 weeks. In addition, medically indicated termination of pregnancy up to 34 weeks is also an option for conditions such as fetal anomalies, genetic disorder, fetal demise and/or or severe medical problems.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |