Ik volg je gedachtegang over de wok en wereldrestaurants, maar de fastfoodketens niet zo.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
imo valt dat in het rijtje wok restaurants, McD, BK, KFC
In elk geval niet in de magnetron geweestquote:Op donderdag 26 mei 2022 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De carpaccio is beangstigend knalroze"
1 keer per dag en dan op zondagochtend.quote:
't Zusje moet ook nog in dat rijtjequote:Op donderdag 26 mei 2022 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik volg je gedachtegang over de wok en wereldrestaurants, maar de fastfoodketens niet zo.
"Gekleurd met lippenstift voor pubermeisjes"quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In elk geval niet in de magnetron geweest
En Bregje ...quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
't Zusje moet ook nog in dat rijtje
Krijg je die pubermeisjes er dan ook bij of dat niet?quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Gekleurd met lippenstift voor pubermeisjes"
Eén keer gegeten. Soort aangeklede snackbarquote:Op donderdag 26 mei 2022 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)eurstelling-a4124796
Joejoe
Iemand fan van de Beren restaurants?
Dat lijkt me vooral vermoeiend.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je die pubermeisjes er dan ook bij of dat niet?
bregje ken ik niet..quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En Bregje ...
Ik ga binnenkort bij het Zusje eten met collega's.
Lopen daar dan ook van die vrolijke beren rond?quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén keer gegeten. Soort aangeklede snackbar
En toch nog uitgegroeid tot een lekker rebelse caviamoederquote:Op donderdag 26 mei 2022 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 keer per dag en dan op zondagochtend.
Het kwam weleens voor dat ik in slaap viel
Het is per filiaal verschillend, maar veel moet je er niet van verwachten neequote:Op donderdag 26 mei 2022 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ookquote:
Nee, in Dordrecht droegen ze geen berenpakjes.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lopen daar dan ook van die vrolijke beren rond?
Ongeveer hetzelfde concept.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bregje ken ik niet..
Moet binnenkort op werkbezoek met een paar collega's. Die willen dan wss bij zo'n wok tent/AYCE gaan eten. Ga ik even een paalhoofd voor steken. Zit daar vlak bij een tentje waar je voor veel minder geld veel beter kan eten.
Vapiano vond ik ook altijd zo’n tegenvaller. Kwam daar in Boedapest af en toe om te lunchen. Altijd weer smakeloos voer.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is per filiaal verschillend, maar veel moet je er niet van verwachten nee
Ik ga liever naar illustere restaurantjes/bistro's met een echte chef kok in de keuken. ipv zaakjes waar half fabrikaten uit een gecentraliseerde gaarkeuken bereid worden.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde concept.
Ik vind het zusje nog best duur ook: 33,80 excl. drank
dat staat er nietquote:Op donderdag 26 mei 2022 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Gekleurd met lippenstift voor pubermeisjes"
Beetje dezelfde categorie als Happy Italyquote:Op donderdag 26 mei 2022 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vapiano vond ik ook altijd zo’n tegenvaller. Kwam daar in Boedapest af en toe om te lunchen. Altijd weer smakeloos voer.
Of Happy Italy, lekker een stuk karton met analoogkaas vreten tussen de plebspubers.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vapiano vond ik ook altijd zo’n tegenvaller. Kwam daar in Boedapest af en toe om te lunchen. Altijd weer smakeloos voer.
Dan kan ik net zo goed zelf Wereldgerechten thuis maken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ga liever naar illustere restaurantjes/bistro's met een echte chef kok in de keuken. ipv zaakjes waar half fabrikaten uit een gecentraliseerde gaarkeuken bereid worden.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of Happy Italy, lekker een stuk karton met analoogkaas vreten tussen de plebspubers.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje dezelfde categorie als Happy Italy
wiens zusjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K wil nog een keer de berenboot doen :pquote:Op donderdag 26 mei 2022 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb hier nog zo'n plastic magnetronbak staan waarin je het mee naar huis kon krijgen van zequote:Op donderdag 26 mei 2022 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of Happy Italy, lekker een stuk karton met analoogkaas vreten tussen de plebspubers.
gewoon 1 in het dozijn snackbar toch?quote:Op donderdag 26 mei 2022 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)eurstelling-a4124796
Joejoe
Iemand fan van de Beren restaurants?
Je moet er gewoon niet teveel van verwachtenquote:Op donderdag 26 mei 2022 11:43 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon 1 in het dozijn snackbar toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |