SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Zeker ouwe reus.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:24 schreef 7Eleven het volgende:
De hamvraag, wordt dat wijf nou geknuffeld vanavond?
quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
User @:frozen-assassin heeft hier vermoedelijk een stevige mening over.
Dat zei ik vorige week al tegen je.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die beker is wel echt graflelijk. Een echt serieuze europacup kun je dit bij nader inzien toch niet noemen.
At your servicequote:Op woensdag 25 mei 2022 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met scherp schieten. Aan Rotterdam missen we als land zijnde heel weinig.
HAHAHAH schizoquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die beker is wel echt graflelijk. Een echt serieuze europacup kun je dit bij nader inzien toch niet noemen.
Ja je hebt gelijk. Kuttoernooi dit.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat zei ik vorige week al tegen je.
Geen headshots te zien helaas. Ik ben ijskoud. Mij doet dat NIETSquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niet geklikt, ik ben een gevoelige jongen.
Ben wel een beetje klaar met die nipte verlies-partijen eigenlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:27 schreef TLC het volgende:
winst-winst-verlies-winst-verlies-verlies
oh toch nog netjes, de prestaties van Nederlandse clubs in Europese finales sinds de jaren 90
Maar nu al meer dan 20 jaar is wel erg lang
Net nog wat headshots gezien in een cumpilatie pooohquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen headshots te zien helaas. Ik ben ijskoud. Mij doet dat NIETS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |