ALLEZZZZquote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:16 schreef Gentianella het volgende:
Ik vind dat papadapadapadapadada hooray in het publiek zo fucking irritant.
Ik neem tijdens elke grand slam een abbo op discovery+ voor een maand. Is 6 euro oid.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:28 schreef Sfeermaker het volgende:
De Fransen zenden nu weer Djokovic vs Paljas nobody Bedene uit...
Helaas staat die wedstrijd op Lenglenquote:Op donderdag 26 mei 2022 20:40 schreef eentwee het volgende:
[..]
Fransen zijn niet alleen als publiek mensonterend. Ik vrees voor de programmering van zaterdagavond wanneer ik kaarten heb. Begu tegen Jeanjean op het center court is het zwartste scenario, kijk dan niet vreemd op als er een bommelding wordt gedaan.
Ja alles valt perfect. Botic heeft de handdoek al in de ring gegooid.quote:
Encor'une.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:34 schreef koffieleuk het volgende:
Wel een paar heerlijke winners van Botic
Die liggen er nu ook uitquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar wel de olympisch kampioen en twee meervoudig GS-winnaars. Enige slam die Kerber nog mist trouwens.
Jeetje het zit wel diep.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:49 schreef de_boswachter het volgende:
Azarenka zit er helemaal doorheen eind setje 3 :’) .!!!
Sinds de vrouwen hetzelfde verdienen willen ze er minder en minder voor doen. Gisteren die McFatty en nu weer deze luie lummel. Verschrikkelijk.
5x in de hele wedstrijd?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 20:38 schreef GwaiLow het volgende:
Nadal serveerde ook erg goed vandaag. Hij heeft slechts 5x zijn backhand hoeven te gebruiken de slag nadat hij zelf geserveerd had.
Hij heeft de weg teruggevondenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:05 schreef Federer-fan het volgende:
Onbegrijpelijk dat Eurosport Zverev-Nakashima en Norrie-Khachanov blijft uitzenden terwijl Alcaraz-Koda bezig is.
Ja behoorlijk. Het is niet om aan te gluren het niveau bij de vrouwen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |