Er zit nu niet eens een oplader meer bij, alleen het snoertjequote:Op woensdag 25 mei 2022 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wel.
En als je verdomme 1200 ekken voor een nieuwe telefoon betaalt mogen er ook wel oortjes van een tientje bij zitten
Dat is 'voor een groenere wereld'quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zit nu niet eens een oplader meer bij, alleen het snoertje
Voor het klimaatquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
prima toch.. heb toch 48 van die dingenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
preciesquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
prima toch.. heb toch 48 van die dingen
M'n vorige Experia had dat. De nieuwere die ik erna kocht niet meer. Belachelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
precies
zeker nu ze ook USB-C (EINDELIJK!) gaan gebruiken
Die verplichte standaardisatie is wel positief ja.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
precies
zeker nu ze ook USB-C (EINDELIJK!) gaan gebruiken
Zwarte piet met kersenlippenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie er met chocolademasker beter uit dan zonder.
Maar het prikt een beetje dus ik was het er maar weer snel af.
chocolademaskerquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Nu stopcontacten nog:quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die verplichte standaardisatie is wel positief ja.
Waarom smeer je je gezicht vol met chocoladequote:Op woensdag 25 mei 2022 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Marktprotectie. Men is verplicht het type te hebben voor dat land anders kun je geen brandverzekering voor je woning afsluiten wat in veel landen verplicht is. Gewoon bedacht om hun eigen electrotechnische schakelmateriaalbedrijven aan het werk te houden.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat kun je vergetenDie keuze voor USB-c is ook alleen in de EU.
Wellicht. Maar het is ook nogal een operatie om op een ander type stopcontact over te schakelen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Marktprotectie. Men is verplicht het type te hebben anders kun je geen brandverzekering voor je woning afsluiten wat in veel landen verplicht is. Gewoon bedacht om hun eigen electrotechnische schakelmateriaalbedrijven aan het werk te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |