Zwarte piet met kersenlippenquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie er met chocolademasker beter uit dan zonder.
Maar het prikt een beetje dus ik was het er maar weer snel af.
chocolademaskerquote:Op woensdag 25 mei 2022 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Nu stopcontacten nog:quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die verplichte standaardisatie is wel positief ja.
Waarom smeer je je gezicht vol met chocoladequote:Op woensdag 25 mei 2022 22:53 schreef CherryLips het volgende:
Marktprotectie. Men is verplicht het type te hebben voor dat land anders kun je geen brandverzekering voor je woning afsluiten wat in veel landen verplicht is. Gewoon bedacht om hun eigen electrotechnische schakelmateriaalbedrijven aan het werk te houden.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat kun je vergetenDie keuze voor USB-c is ook alleen in de EU.
Wellicht. Maar het is ook nogal een operatie om op een ander type stopcontact over te schakelen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 23:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Marktprotectie. Men is verplicht het type te hebben anders kun je geen brandverzekering voor je woning afsluiten wat in veel landen verplicht is. Gewoon bedacht om hun eigen electrotechnische schakelmateriaalbedrijven aan het werk te houden.
Anders kan ik helemaal niet meer onder de mensen komen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 22:58 schreef Karzai het volgende:
Maar opzich goed dat je iets aan je uiterlijke verzorging doet en niet laat verslonzen
voetbal is vaak niet eerlijkquote:Op woensdag 25 mei 2022 23:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tweede helft had Feyenoord wellicht recht op een treffer. In de eerste helft totaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |