Volgens mij mag er beperkt geland worden op Schiphol tot zes uur s ochtends. Meeste inkomende vluchten mogen pas landen vanaf zes uur s ochtends in verband met geluidsoverlast. Opstijgen van passagiersvliegtuigen is tot middernacht.quote:Op donderdag 26 mei 2022 20:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toen ik naar Nieuw-Zeeland vloog ging het grootste deel van de vlucht door de nacht. Idem met Zuid-Afrika voor mij
Tsja, op Rotterdam bieden ze alleen wat zonbestemmingen in Spanje/Portugal/Turkije en vluchten naar Brussel/Londen aan. Die vluchten naar Brussel en Londen zijn eigenlijk overbodig en kunnen prima vervangen worden door een treinreis vanaf Rotterdam Centraal, maar dan krijgen de vliegtuigmaatschappijen natuurlijk minder geld binnen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Rotterdam-Den Haag, Eindhoven, Groningen/Eelde, Weeze.
En toch vliegt iedereen vanaf Schiphol.
Onzin, genoeg TUI en Transavia vluchten die in de nacht aankomen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:05 schreef Brembo het volgende:
[..]
Volgens mij mag er beperkt geland worden op Schiphol tot zes uur s ochtends. Meeste inkomende vluchten mogen pas landen vanaf zes uur s ochtends in verband met geluidsoverlast. Opstijgen van passagiersvliegtuigen is tot middernacht.
Rotterdam heeft 1 baan, die ze zowel als start- als landingsbaan gebruiken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:07 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Tsja, op Rotterdam bieden ze alleen wat zonbestemmingen in Spanje/Portugal/Turkije en vluchten naar Brussel/Londen aan. Die vluchten naar Brussel en Londen zijn eigenlijk overbodig en kunnen prima vervangen worden door een treinreis vanaf Rotterdam Centraal, maar dan krijgen de vliegtuigmaatschappijen natuurlijk minder geld binnen.
Dat Rotterdam maar 1 landingsbaan heeft zal ook niet helpen.
Klopt, er stijgt niks op tussen 23 uur en 5 uur. Er landen 28 passagiersvliegtuigen na 23 uur s avonds tot 5 s ochtends. Meeste zijn wel europese vluchten.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:09 schreef spoilert het volgende:
[..]
Onzin, genoeg TUI en Transavia vluchten die in de nacht aankomen.
Hoe stijgen ze dan op?quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:07 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Tsja, op Rotterdam bieden ze alleen wat zonbestemmingen in Spanje/Portugal/Turkije en vluchten naar Brussel/Londen aan. Die vluchten naar Brussel en Londen zijn eigenlijk overbodig en kunnen prima vervangen worden door een treinreis vanaf Rotterdam Centraal, maar dan krijgen de vliegtuigmaatschappijen natuurlijk minder geld binnen.
Dat Rotterdam maar 1 landingsbaan heeft zal ook niet helpen.
Jullie vergeten steeds Breda-Airport te noemen van Nedelandse vliegvelden.quote:Op donderdag 26 mei 2022 18:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Rotterdam-Den Haag, Eindhoven, Groningen/Eelde, Weeze.
En toch vliegt iedereen vanaf Schiphol.
Castricum heeft ook een vliegveld, met 2 banen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jullie vergeten steeds Breda-Airport te noemen van Nedelandse vliegvelden.
Geen idee of daar iets vanaf vliegt eigenlijk. Hier wordt het ook gewoon nog Seppe genoemd.
Even niet om het één of ander, maar voor laagbetaalde banen is het volgens mij meer regel als uitzondering dat je je parkeerplekje niet vergoed krijgt.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:37 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Niet eens gratis parkeren voor de werknemers. Wat een bedrijf
Al die premium artikelen. Kan ze niet eens fatsoenlijk lezenquote:Op donderdag 26 mei 2022 22:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)veau-van-voor-corona
![]()
![]()
Ik snap wel dat ze niemand kunnen vinden, betalen om te komen werken.quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Even niet om het één of ander, maar voor laagbetaalde banen is het volgens mij meer regel als uitzondering dat je je parkeerplekje niet vergoed krijgt.
De directeuren daar zullen vast hun prive-plekje hebben in de parkeergarage.
¤0,19 cent per km is wat er bij mij vergoed wordt (werk in een winkel) maar het OV wordt wel volledig vergoed. Neem aan dat dit bij Schiphol ook wel zo zal zijn.
Pauper gespot.quote:Op woensdag 25 mei 2022 15:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Jawel, alleen die luisteren er terecht niet naar
Hm, zo'n OV regeling is lang niet ongebruikelijk dus ik weet niet of dit nu zo schandalig is. Als je op Schiphol werkt moet je op een eiland of ander van de wereld afgesloten gebied wonen om er niet met het OV in een uur / anderhalf uur te kunnen zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2022 06:55 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze niemand kunnen vinden, betalen om te komen werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |