Maaltijd salade met kip.quote:Op maandag 30 mei 2022 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk heb je wel tijd om te lunchen.
Dat gaan we nu doen.
Een beetje gezwets in de rondte over vanalles.quote:Prinses Amalia van gaat in Amsterdam studeren. De Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) laat weten dat de troonopvolger van de koning is toegelaten voor de bachelor Politics, Psychology, Law and Economics (PPLE) aan de Universiteit van Amsterdam (UvA)
Pandje met twee huidige vriendinnen delen zeker.quote:Amalia (18) gaat ook op kamers wonen. "Er wordt woonruimte gehuurd die de Prinses zal delen met enkele medestudenten", deelt de Rijksvoorlichtingsdienst mee.
Wasda? Kenne we hier in ut zuuje niet.quote:Op maandag 30 mei 2022 11:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Vandaag bij Crisp besteld.
@:de_boswachter
'op kamers'quote:Op maandag 30 mei 2022 13:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een beetje gezwets in de rondte over vanalles.
[..]
Pandje met twee huidige vriendinnen delen zeker.
Klap in het gezicht voor de erasmus universiteitquote:Op maandag 30 mei 2022 13:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een beetje gezwets in de rondte over vanalles.
[..]
Pandje met twee huidige vriendinnen delen zeker.
Ik werk aan de Hogeschool in Amsterdam.quote:Op maandag 30 mei 2022 14:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klap in het gezicht voor de erasmus universiteit
@:erasmus @:wereldgozer @:gurneyisbestoke @:caland
Moet jij wetenquote:Op maandag 30 mei 2022 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik werk aan de Hogeschool in Amsterdam.
wanneer is dat klaar?quote:Op maandag 30 mei 2022 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb onlangs een nieuwe functie erbij gekregen dus ik teken ergens deze of volgende week een vast contract.quote:
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden daar?quote:Op maandag 30 mei 2022 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent best wel een wappie eigenlijk, gewoon.quote:Op maandag 30 mei 2022 15:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
begin met dit boek roland
[ afbeelding ]
uh okequote:Op maandag 30 mei 2022 16:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij bent best wel een wappie eigenlijk, gewoon.
Kiprollade met champignonsaus aardappel en groente.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Gaat het?quote:Op maandag 30 mei 2022 17:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Money printer go brrrrr @:atypisch
We spreken hier Nederlands.quote:Op maandag 30 mei 2022 17:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Money printer go brrrrr @:atypisch
Wat denk je zelf? Het lijkt me overduidelijk dat @Wereldgozer ernstig in de war is.quote:
Mond spraak arm beroertealarmquote:Op maandag 30 mei 2022 18:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Het lijkt me overduidelijk dat @:Wereldgozer ernstig in de war is.
Hij blijft ook maar vasthouden aan coca cola en laysquote:Op maandag 30 mei 2022 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom geen huismerk als je alles zo duur vindt geworden?
Lijkt mij heel smerig.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:28 schreef Wereldgozer het volgende:
@:de_boswachter mijn avondeten bevatte daadwerkelijk gebakken avocado
Ze zien hem bij de big 4 al aankomen met een blikje River colaquote:Op maandag 30 mei 2022 19:48 schreef Sked het volgende:
Als @:KingRoland huismerkartikelen koopt is het gedaan met zijn reputatie
Op naar Grunn @Zipportal @MC-Mquote:Vliegveld Groningen kan dagelijks 20 vluchten van Schiphol overnemen
Ik denk dat @KingRoland voor het marketingverhaal achter Hak is gevallen.quote:Op maandag 30 mei 2022 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom geen huismerk als je alles zo duur vindt geworden?
Hoi!quote:
quote:Op maandag 30 mei 2022 21:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat @:KingRoland voor het marketingverhaal achter Hak is gevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |