NOS noemt het een aanslag, waarschijnlijk nog wel een paar anderen ook. Ik zou er zelf niet direct voor kiezen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:50 schreef CherryLips het volgende:
Bij aanslag denk ik ergens aan een opgeblazen trein ofzo.
maar elkaar door de kop schieten met een volautomatisch geweer is geen probleemquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allenToch weer 2:31 zonlicht erbij vandaag
Weer een Haagsvrij dagje
![]()
![]()
[ afbeelding ]
de DDR is er niks bijLekker mekaar drbij lappen allen
Kleurt prachtig bij je userplaatje gerquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:52 schreef CherryLips het volgende:
25 punten voor een gratis tompouce bij de Hema
quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, deze pik ik nog, mits de check en training een beetje solide is. Blijf gewoon van die parkeerplaatsen af met je barrel en loop die twee stappen extra.
you can have them allquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:52 schreef CherryLips het volgende:
25 punten voor een gratis tompouce bij de Hema
Ze zijn pro birth, niet zozeer pro life.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
maar elkaar door de kop schieten met een volautomatisch geweer is geen probleem
Daar hebben we hier van die speciale afvakbakken voor waar hondeneigenaren keurig de handel in deponeren.quote:
Ja, dat.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn pro birth, niet zozeer pro life.
TompouceLipsquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kleurt prachtig bij je userplaatje ger
En ik betaal 180 euro per jaar.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar hebben we hier van die speciale afvakbakken voor waar hondeneigenaren keurig de handel in deponeren.
Oh beter wel.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zie ze hier bij de appie werkelijk ieder uur passeren langs die invalide plaatsen
Die bakken zijn niet gratiesj.quote:
Ga je nu op van die vrouwen parkeerplaatsen staan enzoquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh beter wel.![]()
Ik moet bekennen dat ik geen idee heb hoe het hier zit met het misbruik van die plekken, ik sta toch meestal aan de andere kant van de parkeerplaats, want de meeste ruimte voor m'n ego en kutbus.
Had ik al gezegd dat ik blij ben met m'n vroem?
darmenboksquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Joh.
https://nos.nl/artikel/24(...)goed-over-allergenen
Mijn darmen weten hier alles van.
Dat blijkt wel,in andere gemeentes schijnt het wel gratis te kunnen.quote:
Tssk, ik kan prima inparkeren.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ga je nu op van die vrouwen parkeerplaatsen staan enzo?
Mijn ouders eens met m'n oma naar de Ikea. Ze was slecht ter been, rolstoel nodig, alles. Zet m'n vader de auto op zo'n brede plek zodat ze makkelijker uit kon stappen met hulp. Zegt er zo'n Karen nog wat van, dat het alleen voor gezinnen is. Ja kut, m'n oma is toch de moeder van m'n vader, dat is toch ook een gezinquote:Op woensdag 25 mei 2022 08:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ga je nu op van die vrouwen parkeerplaatsen staan enzo?
Die halen het wel uit iets anders wat je ķķk betaalt.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat blijkt wel,in andere gemeentes schijnt het wel gratis te kunnen.
En stapte die Karen zelf uit zo'n minivan?quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders eens met m'n oma naar de Ikea. Ze was slecht ter been, rolstoel nodig, alles. Zet m'n vader de auto op zo'n brede plek zodat ze makkelijker uit kon stappen met hulp. Zegt er zo'n Karen nog wat van, dat het alleen voor gezinnen is. Ja kut, m'n oma is toch de moeder van m'n vader, dat is toch ook een gezin
Godver, mensen.quote:Op woensdag 25 mei 2022 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders eens met m'n oma naar de Ikea. Ze was slecht ter been, rolstoel nodig, alles. Zet m'n vader de auto op zo'n brede plek zodat ze makkelijker uit kon stappen met hulp. Zegt er zo'n Karen nog wat van, dat het alleen voor gezinnen is. Ja kut, m'n oma is toch de moeder van m'n vader, dat is toch ook een gezin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |