abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 mei 2022 @ 17:26:40 #51
338319 ZarB
Piña colada
pi_204861459
Als je niet kunt inschatten dat zo'n rots vragen is om problemen én je recht voor de ogen van je kind dit risico neemt ben je gewoon dom. Je eigen kind heeft je te pletter zien vallen. Had hij niet gewoon een stoer ritje in de botsauto's kunnen maken? Nee de familie is er niet bij geholpen dat die man dom wordt genoemd, maar als zijn familie hier goed van af had willen komen had hij niet moeten springen en had iemand hem tegen moeten houden.

En het is niet de taak van forummers om het hele leven van deze meneer te analyseren en te categoriseren in wel/niet goed gedaan. Er wordt hier gereageerd op dit nieuws. Dat is toch niet zo ingewikkeld.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  woensdag 25 mei 2022 @ 17:28:08 #52
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_204861474
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 17:26 schreef ZarB het volgende:
Als je niet kunt inschatten dat zo'n rots vragen is om problemen én je recht voor de ogen van je kind dit risico neemt ben je gewoon dom. Je eigen kind heeft je te pletter zien vallen. Had hij niet gewoon een stoer ritje in de botsauto's kunnen maken? Nee de familie is er niet bij geholpen dat die man dom wordt genoemd, maar als zijn familie hier goed van af had willen komen had hij niet moeten springen en had iemand hem tegen moeten houden.

En het is niet de taak van forummers om het hele leven van deze meneer te analyseren en te categoriseren in wel/niet goed gedaan. Er wordt hier gereageerd op dit nieuws. Dat is toch niet zo ingewikkeld.
Ah dus nu is het de schuld van de familie? Gekke ideetjes heb jij.
  woensdag 25 mei 2022 @ 17:29:13 #53
338319 ZarB
Piña colada
pi_204861485
quote:
13s.gif Op woensdag 25 mei 2022 17:28 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Ah dus nu is het de schuld van de familie? Gekke ideetjes heb jij.
^O^
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_204861500
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 17:03 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ik zou je dan adviseren om fok, maar ook alle social media te gaan weren als je hier zoveel moeite mee heb.
Je kunt ook proberen zelf wat fatsoenlijker te zijn en eens voor jezelf af te vragen hoe nuttig en bevredigend het nu werkelijk voor jou, FOK! en de wereld is om te stellen dat 'dit volk' geld ruikt en op hol slaat.

Nogmaals, dat fora en social media bestaan om over zaken een mening te geven of te bediscussiëren betekent wat mij betreft niet dat iedereen dan ook maar altijd moet ventileren en betekent al helemaal niet dat deze kanalen dan maar vervuild moeten worden met nietszeggende meningen van mensen die in geen enkele zin partij of expert zijn in de zaak en die uit verveling maar wat rondhangen op fora en social media.
pi_204861517
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 17:30 schreef FYazz het volgende:

[..]
Je kunt ook proberen zelf wat fatsoenlijker te zijn en eens voor jezelf af te vragen hoe nuttig en bevredigend het nu werkelijk voor jou, FOK! en de wereld is om te stellen dat 'dit volk' geld ruikt en op hol slaat.

Nogmaals, dat fora en social media bestaan om over zaken een mening te geven of te bediscussiëren betekent wat mij betreft niet dat iedereen dan ook maar altijd moet ventileren en betekent al helemaal niet dat deze kanalen dan maar vervuild moeten worden met nietszeggende meningen van mensen die in geen enkele zin partij of expert zijn in de zaak en die uit verveling maar wat rondhangen op fora en social media.
zeker daar heb je helemaal gelijk in. Echter probeer 7 miljard mensen maar eens op te voeden.
Acceptatie dat iets zo is werkt veel bevredigender
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 25 mei 2022 @ 17:32:34 #56
338319 ZarB
Piña colada
pi_204861526
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 17:30 schreef FYazz het volgende:

[..]
Je kunt ook proberen zelf wat fatsoenlijker te zijn en eens voor jezelf af te vragen hoe nuttig en bevredigend het nu werkelijk voor jou, FOK! en de wereld is om te stellen dat 'dit volk' geld ruikt en op hol slaat.

Nogmaals, dat fora en social media bestaan om over zaken een mening te geven of te bediscussiëren betekent wat mij betreft niet dat iedereen dan ook maar altijd moet ventileren en betekent al helemaal niet dat deze kanalen dan maar vervuild moeten worden met nietszeggende meningen van mensen die in geen enkele zin partij of expert zijn in de zaak en die uit verveling maar wat rondhangen op fora en social media.
Het is je bekend dat een mening subjectief is en dat het dus kan zijn dat je het er niet mee eens bent (zoals hier)? Dus mogen mensen nu wel of niet hun mening geven?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_204861570
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 17:31 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
zeker daar heb je helemaal gelijk in. Echter probeer 7 miljard mensen maar eens op te voeden.
Acceptatie dat iets zo is werkt veel bevredigender
Dit moet ik zien als een uitspraak van iemand die niet is opgevoed en dus blijkbaar ook niet opgevoed wil worden?

Ik zal het accepteren, mits jij dan ook accepteert dat als je zoiets recht in mijn gezicht over mijn familie zou zeggen (of een andere familie) je toch echt een probleem hebt. Dat is namelijk hoe het bij mij werkt, ik sla op hol als je mensen onnodig zwart maakt of een trap na geeft.

Zou je überhaupt zoiets durven zeggen recht in het gezicht van deze broer?
Misschien moet je hier eens over nadenken. Plaats geen dingen die je in het echte leven niet zou durven zeggen.

[ Bericht 9% gewijzigd door FYazz op 25-05-2022 17:46:23 ]
pi_204861630
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 17:32 schreef ZarB het volgende:

[..]
Het is je bekend dat een mening subjectief is en dat het dus kan zijn dat je het er niet mee eens bent (zoals hier)? Dus mogen mensen nu wel of niet hun mening geven?
Het gaat niet om het wel/niet eens zijn.
Ook is het niet de vraag of mensen een mening mogen geven, dat mag uiteraard.

Maar waarom zou je het altijd doen?
Ik hoor graag waarom jij zo de drang hebt om over een overleden iemand die je niet kent te roepen dat het iemand is van het allerdomste soort is.
  FOK!fotograaf woensdag 25 mei 2022 @ 17:44:38 #59
842 Zorro
Z
pi_204861639
quote:
4s.gif Op woensdag 25 mei 2022 17:26 schreef Kim-Holland het volgende:
Bijzonder om te zien hoe men hier over elkaar blijft struikelen om maar om het hardst te willen benoemen hoe dom de man was ondanks de oproep van zijn broer.

Goh, dit zie je nou nooit als het om een paar jongeren gaat die zich al gierend van het lachen door lachgas zicht te pletter rijden tegen een boom. Dan struikelen we over de huilende smileys hier voor de nabestaanden en hoe triest het voor hun wel niet is.
'Het zal je kind maar wezen' en 'alleen maar verliezers hier' wordt er dan in koor geroepen.

Nu? Niks nakkes nada, alleen maar disrespect. En het liefst kijken ze met zn allen nog even dat vreselijke filmpje. Hi Ha Ho
:r
Nee hoor, dat vind ik net zo "eigen schuld, dikke bult" als dit.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 25 mei 2022 @ 17:47:09 #60
338319 ZarB
Piña colada
pi_204861655
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 17:44 schreef FYazz het volgende:

[..]
Het gaat niet om het wel/niet eens zijn.
Ook is het niet de vraag of mensen een mening mogen geven, dat mag uiteraard.

Maar waarom zou je het altijd doen?
Ik hoor graag waarom jij zo de drang hebt om over een overleden iemand die je niet kent te roepen dat het iemand is van het allerdomste soort is.
Wie heeft het over altijd? Blijf eens bij hetgeen je zelf aankaart. Je vindt dat mensen hun mening mogen geven. Dat wordt hier gedaan, maar eigenlijk mag het dan weer niet want je bent het er niet mee eens. Sterker nog, mensen moeten zich daarom maar verantwoorden voor hun mening. Niet echt logisch he.

Ik heb al uitgelegd waarom ik dat oordeel heb. Dus misschien even goed lezen. Of misschien niet, aangezien het je nogal persoonlijk raakt kun je je energie beter in rouwen stoppen.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_204861750
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 17:47 schreef ZarB het volgende:

[..]
Wie heeft het over altijd? Blijf eens bij hetgeen je zelf aankaart. Je vindt dat mensen hun mening mogen geven. Dat wordt hier gedaan, maar eigenlijk mag het dan weer niet want je bent het er niet mee eens. Sterker nog, mensen moeten zich daarom maar verantwoorden voor hun mening. Niet echt logisch he.

Ik heb al uitgelegd waarom ik dat oordeel heb. Dus misschien even goed lezen. Of misschien niet, aangezien het je nogal persoonlijk raakt kun je je energie beter in rouwen stoppen.
Je leest zelf niet O+
Het gaat er niet om of ik het er wel of niet mee eens ben. Sterker nog, ik heb helemaal geen oordeel gegeven of ik het eens ben of niet met de kwalificatie 'allerdomste soort'.

Ik heb alleen gezegd dat dit niet zo hoeft te zijn en dat het doen van dit soort uitspraken (wel of niet eens) gewoon niets toevoegen aan het verhaal en onnodig kwetsend zijn voor de nabestaanden.

Voor een laatste keer, ja je mag een mening geven. De vraag aan jou is: maar waarom zou je het doen? Waarom moest jij nu zonodig posten dat het de allerdomste soort is? Welke drang of verveling heb je hiermee bevredigd?

En gaf je deze mening omdat je dacht dat het daadwerkelijk iets zou toevoegen aan de discussie of rouwproces van nabestaanden? Of wilde je gewoon je mening geven omdat het nu eenmaal kan?
  woensdag 25 mei 2022 @ 18:44:49 #62
338319 ZarB
Piña colada
pi_204862172
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 17:56 schreef FYazz het volgende:

[..]
Je leest zelf niet O+
Het gaat er niet om of ik het er wel of niet mee eens ben. Sterker nog, ik heb helemaal geen oordeel gegeven of ik het eens ben of niet met de kwalificatie 'allerdomste soort'.

Ik heb alleen gezegd dat dit niet zo hoeft te zijn en dat het doen van dit soort uitspraken (wel of niet eens) gewoon niets toevoegen aan het verhaal en onnodig kwetsend zijn voor de nabestaanden.

Voor een laatste keer, ja je mag een mening geven. De vraag aan jou is: maar waarom zou je het doen? Waarom moest jij nu zonodig posten dat het de allerdomste soort is? Welke drang of verveling heb je hiermee bevredigd?

En gaf je deze mening omdat je dacht dat het daadwerkelijk iets zou toevoegen aan de discussie of rouwproces van nabestaanden? Of wilde je gewoon je mening geven omdat het nu eenmaal kan?
Dat laatste. Zoals dat voor iedere forummer geldt :) dat is geen hogere wiskunde, toch?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_204862422
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 18:44 schreef ZarB het volgende:

[..]
Dat laatste. Zoals dat voor iedere forummer geldt :) dat is geen hogere wiskunde, toch?
Nou nee, dat is dus niet van toepassing voor iedere gebruiker van fora en social media.

Zo ga ik geen oordeel geven in dit topic over deze man en zijn familie puur omdat het kan. Verder zie je mij vooral in topics posten waar ik vanuit mijn ervaring of expertise iets kan bijdragen aan de discussie of waarin ik meer informatie kan bieden.

Ik gebruik fora doorgaans voor extra achtergrondinformatie of voor het bespreken van specifieke thema's en vragen. Zo ben ik ook ooit op FOK! terecht gekomen.

Helaas zijn tegenwoordig vele topics vervuild met meningen van mensen die niets inhoudelijks willen bijdragen, maar puur posten omdat de mogelijkheid er is of om hun gal te spuwen over links/rechts/autochtoon/allochtoon/domme mensen etc.

FOK! wordt hierdoor steeds meer een lange opsomming van (oordelende) meningen van verveelde mensen ipv een plek waar men elkaar vanuit zin en expertise extra informeert en met elkaar het open gesprek aangaat.

Dat vind ik persoonlijk jammer en valt voor mij dus ook in dit topic weer op.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 mei 2022 @ 19:15:08 #64
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204862498
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 19:09 schreef FYazz het volgende:
Helaas zijn tegenwoordig vele topics vervuild met meningen van mensen die niets inhoudelijks willen bijdragen, maar puur posten omdat de mogelijkheid er is of om hun gal te spuwen over links/rechts/autochtoon/allochtoon/domme mensen etc.
Dat is gewoon het internet anno 2022. Vroegah moest je nog wel bovengemiddeld handig zijn, dus lag het niveau overal wat hoger. Tegenwoordig is het dusdanig ingeburgerd dat iedere idioot zijn weg wel weet te vinden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 25 mei 2022 @ 20:02:09 #65
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204863075
Jammer dat je hier je eigen mening niet meer mag geven. Vroeger kon dat nog, toen we nog geen gedachtenpolitie hadden.
pi_204863211
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 20:02 schreef Tengano het volgende:
Jammer dat je hier je eigen mening niet meer mag geven. Vroeger kon dat nog, toen we nog geen gedachtenpolitie hadden.
Wat valt er nog te zeggen? Alles is al gezegd in het vorige topic dat niet voor niks vroegtijdig gesloten werd. En we zijn inmiddels alweer bijna 2 weken verder!
Maar iemand vond het weer nodig een nieuw deel te openen om nogmaals even los te kunnen gaan op de betreffende man en dan ook maar zijn familieleden erbij.

Benieuwd op TO ook zo gulzig een nieuw deel had geopend als het om zijn eigen zoon of broer ging. Vast niet.
´
  woensdag 25 mei 2022 @ 20:25:46 #67
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204863372
quote:
13s.gif Op woensdag 25 mei 2022 20:14 schreef Kim-Holland het volgende:

Wat valt er nog te zeggen? Alles is al gezegd in het vorige topic dat niet voor niks vroegtijdig gesloten werd. En we zijn inmiddels alweer bijna 2 weken verder!
Maar iemand vond het weer nodig een nieuw deel te openen om nogmaals even los te kunnen gaan op de betreffende man en dan ook maar zijn familieleden erbij.

Benieuwd op TO ook zo gulzig een nieuw deel had geopend als het om zijn eigen zoon of broer ging. Vast niet.
Het vorige topic is niet vroegtijdig gesloten. Het is gewoon helemaal volgepost. Daarna is er nauwelijks meer informatie gekomen. Ik heb nog wel af en toe gekeken, maar er is helemaal niets te vinden hoe er verder van Mourad afscheid is genomen of waar en wanneer. Helemaal niets van te vinden.

En voor sommigen kan dit best een sensatie-onderwerp zijn, maar er zijn ook genoeg mensen die op een hele andere manier intens geraakt zijn. Ten eerste omdat je toch automatisch het filmpje (aanvankelijk achteloos) kijkt en later hoor je de bijna ongeloofwaardige omstandigheden hoe dit is gebeurd. Je kunt er met je gedachten gewoon niet bij.

En ik vind dit persoonlijk een heel heavy incident met diverse aspecten die je behoorlijk kunnen raken. Ik heb er daarom ook alle begrip voor dat er mensen zijn die de emotie die het bij hen oproept hier plaatsen. En daar is dit forum ook voor lijkt mij. Ook als dat is wat je misschien eigenlijk niet 'zou mogen zeggen', maar ik denk dat de meeste mensen toch wel zullen vinden dat dit 'niet zo verstandig' was achteraf.

Daarnaast komt de familie nu zelf in de media en rakelt de zaak op door het publiek te willen managen hoe wij ons nu moeten gedragen. En ook dat roept blijkbaar een reaktie op. Mourad mocht zijn ding doen en wij moeten ons nu koest houden, daar lijkt het bijna op. En ook de spaanse politie krijgt op zijn flikker omdat er een filmpje online is gezet wat ze eigenlijk zelf al zouden doen. Het is ook wel een beetje de omgekeerde wereld vind je ook niet. Wij zijn immers niet van die berg afgesprongen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tengano op 25-05-2022 20:46:11 ]
pi_204863433
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 20:25 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het vorige topic is niet vroegtijdig gesloten. Het is gewoon helemaal volgepost.
Het topic waarnaar TO linkt is gestopt bij 'pagina' 7 :W
´
pi_204863446
Zijn hier nog andere verklaringen besproken naast "verkeerde calculatie"?

Bijvoorbeeld:

- Suïcide

- Onder invloed van drugs
  woensdag 25 mei 2022 @ 20:33:35 #70
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204863473
quote:
7s.gif Op woensdag 25 mei 2022 20:30 schreef Kim-Holland het volgende:
Het topic waarnaar TO linkt is gestopt bij 'pagina' 7 :W
Dit was de laatste post: nummer #301 Helemaal volgeboekt dus.

En niemand heeft daarna een nieuw deel geopend. En ik zou echt niet weten waarom @AchJa dat niet zou mogen.

quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 04:29 schreef raptorix het volgende:
Als je hart stopt leef je gewoon nog een paar minuten.
  woensdag 25 mei 2022 @ 20:35:33 #71
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204863503
quote:
13s.gif Op woensdag 25 mei 2022 20:14 schreef Kim-Holland het volgende:

Wat valt er nog te zeggen? Alles is al gezegd in het vorige topic dat niet voor niks vroegtijdig gesloten werd. En we zijn inmiddels alweer bijna 2 weken verder!
Het topic was simpelweg vol en niemand vond het op dat moment nodig om een nieuw deel te posten. Er was dan ook geen nieuws verder.

quote:
Maar iemand vond het weer nodig een nieuw deel te openen om nogmaals even los te kunnen gaan op de betreffende man en dan ook maar zijn familieleden erbij.
Ik vond dat nodig ja aangezien er gisteren dus wel weer nieuws omtrent dit verhaal opdook:
quote:
24 mei 2022 14:39
Aangepast: 24 mei 2022 17:05

En verder interesseert me jouw mening bijzonder weinig, als dit topic je niet aanstaat rot je er maar mooi uit op en blijf je gewoon weg.

Nmm rechtvaardigen dit soort extreme dommigheden een topic/post.

quote:
Benieuwd op TO ook zo gulzig een nieuw deel had geopend als het om zijn eigen zoon of broer ging. Vast niet.
Ik had daar dan ook uberhaupt geen aanleiding toe gegegeven dit itt deze familie... :')
  woensdag 25 mei 2022 @ 20:38:42 #72
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204863538
Ik vind dit onderwerp topic waardig en mensen die dat niet vinden hebben altijd de vrijheid om zich op interessantere onderwerpen te richten. Zoveel mensen zoveel smaken.
pi_204863611
quote:
10s.gif Op woensdag 25 mei 2022 20:40 schreef AchJa het volgende:

[..]
Oh ja, kijk eens? Laatste post deel #1, 7 blzn en 301 posts, ik heb het getal speciaal voor je gearceerd:

[ afbeelding ]

Ergo, gewoon vol gepost. Ik heb de instelling gewoon op 50 posts per page staan, jij wsl op 25.
Hoop niet dat ik iets fouts heb gedaan :(
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 25 mei 2022 @ 20:47:22 #74
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204863697
quote:
10s.gif Op woensdag 25 mei 2022 20:47 schreef AchJa het volgende:

[..]
_O-
Wat anders, zijn er nog Telex operators nodig, inmiddels type ik wel 4 keer zo snel :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')