Nee moet ik eens bekijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
@:kwiwi heb je de carbonara reeks van Alex (French guy cooking) op YT gezien? daar heb ik nog wat trucs uitgehaald
Ik moet het niet in huis halen. Maar heb weer boodschappen gedaan toen ik honger had.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat minder snoepen blijft lastig, door de weeks gaat dat prima maar in het weekend als ik dan 's avonds een filmpje ga kijken krijg ik toch altijd trek in chips
Hier gaat de zak meestal wel in 1 keer opquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja met chips enzo heb ik wel vaak dat ik gewoon na twee handjes al genoeg heb
behalve bij ringlings
Ik vreet bij cheetos altijd de hele zak in één keer leeg. Gelukkig kan ik dat nergens in de buurt kopenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
behalve bij ringlings
Hoe kan dat. Ik kan gewoon doorproppen hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
behalve bij ringlings
ruggengraatquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoe kan dat. Ik kan gewoon doorproppen hoor.
Dat vooral ja, al er maar 1 zak ligt dan is dat de enige die die week opgaat, als er 3 liggen dan gaan er 3 opquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet het niet in huis halen. Maar heb weer boodschappen gedaan toen ik honger had.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Om het vegetarisch te maken denk ik. Maar dat is een doodzonde natuurlijk
je bedoelt een warme groente salade?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik had net vegetarische gyros, die was niet heel denderend
Hard voor weinig, nooit chagrijnigquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
Farouk is niet blij met me.. Morgen mag ie weer hele grote pakketten de lift in en uit slepen
Het scheelt dat ik al 26 jaar geen vlees meer gehad heb. Dan weet je niet beterquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik had net vegetarische gyros, die was niet heel denderend
wel respect voor hem hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hard voor weinig, nooit chagrijnig
Nou eigenlijk meer qua smaak, rook best lekker maar er zat nauwelijks smaak aanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 20:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik al 26 jaar geen vlees meer gehad heb. Dan weet je niet beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |